Uitgerekend in januari

@superjuffie, je moet doen waar jij een goed gevoel bij krijgt wat je ook kiest, ik wens je heel veel sterkte Toe!
Ik heb een heleboel kwaaltjes maar misselijk ben ik nog niet echt heel veel geweest, alleen als ik iets ruik wat ik nu niet lekker vind. Wel heb ik dat mijn eten "hoog" blijft zitten en ik dus op het moment niks vind smaken en ik mijzelf echt moet dwingen om te eten. Iemand toevallig tips?

Hè dames! 
afgelopen donderdag heb ik mijn 1e echo gehad! Ik zou dan 8 weken en 4 dagen zijn. Hartje klopte heel krachtig! Zo bijzonder om te zien.
afgelopen weekend het goede nieuws ook aan familie en vrienden die heel dicht bij ons staan verteld. Zulke leuke reacties allemaal.
afgelopen 3 weken ben ik alleen zo verschrikkelijk misselijk geweest dat ik een afspraak heb gemaakt bij de acupuncturist. Inmiddels 2 behandelingen gehad en ik voel me al zoveel beter.
Het stomme is nu alleen nu ik mij zo goed voel ik onzeker word of alles nog wel goed gaat. Ik ga er maar van uit als ik mij zo goed blijf voelen dat alles goed is. Hebben meer ervaring hiermee? Misselijk en dan een paar dagen nergens last van? Vreselijk om zo onzeker te zijn

superjuffie ik wil je heel veel sterkte toe wensen in deze moeilijke periode met je vader. Als ik mij in jouwn situatie verplaats had mijn vader het denk ik juist super gevonden om het te weten en zou hij er kracht uit halen. 

@superjuffie: bij de zwangerschap van mijn dochter kwamen we erachter dat haar oma een hersentumor had. De komst van haar kleinkind gag haar veel kracht. Was wel een bitterzoete periode. Ik heb toen zo'n oma vertel eens boek gekocht die ze samen met opa heeft ingevuld zodat mijn dochter altijd zou weten wie haar oma was en hoeveel ze van haar hield. 

Ik heb ook moeite met werk. Kan gelukkig ook mijn eigen agenda indelen maar heb het nog best druk en vooral die vermoeidheid heb ik last van. 
Ik kan niet wachten tot de echo. Blij voor iedereen die de bevestiging al heeft gehad. Wat een prachtig geluid he.
Ik spreek over haar alsof het een meisje is. Tijdens m'n vorige zwangerschap was het precies andersom dus dan zal het nu wel een jongetje worden. 

@Maaike, ik heb de eten en zwanger app ook op mijn iPhone, moest er wel voor betalen..
@superjuffie. Wat een verschrikkelijke klote situatie zeg! De juiste beslissing bestaat niet in zo’n situatie. Zelf zou ik het wel vertellen. Ik heb gehoord dat je bij de action een boekje kan kopen waarin opa’s en oma’s hun verhalen in kunnen schrijven. Misschien is dit wat voor jullie. Dan kan je vader speciaal iets voor zijn kleinkind schrijven. Zodat hij/zij later toch iets heeft van opa. Ik vind het lastig hoor, hopelijk heb je hier iets aan. 

Morgen onze eerste echo.. ben zooooo benieuwd! Nu snel slapen
slaap lekker mama’s to be!

Zo, om 5.30 uur opgestaan (ipv 7.00) om rustig 2 cracottes en een half appeltje te kunnen eten. De misselijkheid ging er jammergenoeg niet mee weg. Om 6.45 uur boven het toilet hangen is veel effectiever lijkt??. Het lijkt wel de enige oplossing te zijn. Goed, nu maar een dagje werk, benieuwd hoe het daar gaat. Zolang ik maar niet misselijk wordt??

@suoerjuffie, jeetje wat vreselijk heftig zeg. Ik heb niet een vergelijkbare situatie, maar helaas ook geen makkelijke. Ik zit middenin een gecompliceerd rouwproces, voor jou staat er eentje voor de deur. Anders, maar misschien toch vergelijkbaar.
Mijn lieve broertje, mn beste maatje, is vorig jaar april onverwacht overleden. Ik vind het echt verschrikkelijk dat mijn kindje geen oom heeft straks en dat mijn lieve broertje niet met hem of haar kan knuffelen, spelen, gek doen. Als ik daar aan denk slaat het verdriet zo hard toe. Tot een week geleden heb ik eigenlijk nog niet het gevoel toe kunnen laten. Het jaar was zo hectisch met een vader die ook een paar keer heel slecht was en nu op dit moment nog steeds wankel. Zoveel tegelijk! Vorige week echter ging het ineens compleet mis, ik verloor iets wat ik van mn broertje had gekregen en ik raakte compleet overstuur, met overgeven en vreselijke hoofdpijn tot gevolg. Gelukkig teruggevonden.... maar het kwaad was al geschied.
Wat ik wel een mooie en trostende gedachte vind.. mijn man en ik wilden eigenlijk pas vanaf augustus erv oor gaan, de maanden april/mei zouden lastig worden wist ik al van te voren. Eerst zelf meer in balans. Het leek me geen goed moment om zwanger te worden. Toch is het gebeurd en als ik terugreken moet de conceptie rond zijn sterfdag zijn geweest. Heel dubbel, maar ik probeer daar vooral kracht uit te halen.  
Lieve superjuffie, voor jou heel veel sterkte!!! Het is zo ingewikkeld hoe nieuw leven en het einde van het leven toch ook samen gaan... liefde staat centraal.. Maar het is hartverscheurend en zo ingewikkeld!

Superjuffie, ik zit niet in zon situatie (gelukkig). Als ik me er in probeer te verplaatsen dan zou ik het wel vertellen. Misschien krijgt hij er idd wel kracht van. 
Lotjeoudersvannu, ik neem sochtends op bed een banaan en een paar slokken cola. Dit helpt mij wel redelijk. Misschien kun je de cola nog proberen? Ik heb nog niet daadwerkelijk boven de pot gehangen. 
Oooooohh ik heb zon zin in mijn echo straks!!! Ik zit hier te popelen op mijn stoel. Zo nieuwsgierig en tegelijkertijd ineens ook weer bang, zit het wel goed? Maar vast wel. Ik laat het zo weten! Krijg je die echo mee naar huis trouwens? 

Gefeliciteerd ! 

Wij weten het ook sinds 2 dagen ! 
Super spannend allemaal :D :D
Het is bij ons ons eerste kindje. 
Ik vind het best wel moeilijk nog te verzwijgen voor iedereen! 

Terug
Bovenaan