Uitgerekend in januari

@blauwevlinder. Ik deel dezelfde gevoelens. Mijn broer is in 2001 overleden. Toen was ik nog maar 9 jaar oud maar ook nu heb ik dat gevoel nog. Mijn nichtjes hebben we ook opgevoed dat er ook een oom Jeffrey is en ze zeggen zijn foto steeds gedag. Zo lief om te zien. Ik zou ook aan de gedachte vasthouden dat jullie kindje rond zijn sterfdag begonnen is te groeien. Heel veel sterkte deze maanden. 
Ik zit nu in de auto onderweg naar de verloskundige. Ben zo zenuwachtig. Vanmorgen met douchen voor het eerst een beetje bloed verloren. Was een beetje bruinig/rood. Ga ik zo gelijk even aangeven. Kan niet wachten om het mijn zus te vertellen vrijdag (als alles goed gaat). Zij is verloskundige, zal wel een verrassing voor haar zijn Haha 

Hoi dames!
Zonet de echo gehad en alles is goed! Het hartje klopte, zo mooi om te zien. Volgens de vk nu tussen de 7 weken en 5 dagen en 8 weken zwanger. Klopt wel aardig met mijn berekening dus, volgens mij vandaag precies 8 weken. Over 3 weken heb ik de volgende echo, nu al zin in. 
Bloedverlies is dus echt niet altijd slecht! 

Hallo dames!
ook hier een positieve echo! Iets minder ver dan gedacht. Volgens de berekeningen zou ik vandaag 7 weken moeten zijn maar ik ben 6 weken en 2 dagen. Hartje klopte al, zo geweldig om te zien. 
Vanwege het warme weer kan je ook sneller bloeden werd mij verteld!
blij ei hier!! ?

Gisteren echo gehad bij de verloskundige. Ze zagen een vruchtzakje maar zat nagenoeg niets in. Doorverwezen naar de gyn. Daar kon ik vandaag om 11.00 al terrecht. Daarop bleek ook dat er niets te zien is dan alleen een leeg vruchtzakje. Helaas dus mijn 4e miskraam achter elkaar. Ik heb medicatie voor geschreven gekregen om het vruchtzakje uit te drijven. Mag zelf bepalen wanneer te beginnen.
Zwanger raken is bij ons geen probleem het blijft alleen niet zitten of het groeit niet goed verder.
Ik zal dan ook niet meer hier verder blijven hangen. 
Succes allemaal met een goede zwangerschap!

@superjuffie, ik zou het gaan vertellen. Maar het belangrijkste is dat je doet waar jullie je prettig bij voelen. Heel heftig en heel veel sterkte. 
Fijn dat de echo’s van vandaag goed waren! Ik moet om 16.00 uur, kan echt niet wachten! Ben wel super bang dat we slecht bericht krijgen maar ik zie wel vaker spoken die er niet zijn. 

Terug
Bovenaan