@blauwevlinder. Ik deel dezelfde gevoelens. Mijn broer is in 2001 overleden. Toen was ik nog maar 9 jaar oud maar ook nu heb ik dat gevoel nog. Mijn nichtjes hebben we ook opgevoed dat er ook een oom Jeffrey is en ze zeggen zijn foto steeds gedag. Zo lief om te zien. Ik zou ook aan de gedachte vasthouden dat jullie kindje rond zijn sterfdag begonnen is te groeien. Heel veel sterkte deze maanden.
Ik zit nu in de auto onderweg naar de verloskundige. Ben zo zenuwachtig. Vanmorgen met douchen voor het eerst een beetje bloed verloren. Was een beetje bruinig/rood. Ga ik zo gelijk even aangeven. Kan niet wachten om het mijn zus te vertellen vrijdag (als alles goed gaat). Zij is verloskundige, zal wel een verrassing voor haar zijn Haha
Ik zit nu in de auto onderweg naar de verloskundige. Ben zo zenuwachtig. Vanmorgen met douchen voor het eerst een beetje bloed verloren. Was een beetje bruinig/rood. Ga ik zo gelijk even aangeven. Kan niet wachten om het mijn zus te vertellen vrijdag (als alles goed gaat). Zij is verloskundige, zal wel een verrassing voor haar zijn Haha