Uitgerekend in januari

Heel toevallig heeft iedereen vandaag echo haha! 
ik moet helaas nog 8 dagen wachten:( Normaalgesproken vliegt de tijd voorbij, maar nuuuuu........ahah

@Mar-ielle wat vervelend voor jullie☹ Sterkte xxx.
Voor de dames met een positieve echo vandaag, wat fijn!! Lekker om zo'n eerste bevestiging te hebben, geeft wat meer zekerheid. 
Ik voel me vandaag niet top, veel meer last van de misselijkheid dan de afgelopen tijd. Blegh. Warme weer helpt ook niet mee. Vanmiddag lekker vrij en mijn afspraken verzet dus even lekker rustig aan?

@Mar-ielle wat super naar zeg. Ik had dat in februari ook. Sterkte met de komende dagen en blijf positief!

Hier vandaag een echo en intake gehad. We hebben een mini vruchtje en kloppend hartje gezien! Heel blij en opgelucht. Nu langzaam aan het idee wennen dat ik dit keer echt zwanger ben. 

Heb zojuist de echo gehad! Zelfs het hartje al zien kloppen! Echt bijzonder. Alleen vanwege mijn onregelmatige cyclus ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger ipv 7 weken en 3 dagen. 
25 juni staat de volgende echo gepland! 

AfutureMommy 28 Mei 4 Januari
Avpk 28 Mei 7 Januari           
Naik 30 Mei
Gebruiker10077600 30 Mei
NiRoFlo 2de 31 Mei 16 Januari
Ctl 31 Mei
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari
Hanneke Nooijen 4 Juni 11 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
Mlien 5 Juni 16 Januari
MCCK 2de 5 Juni 14 Januari
xPatricia 1ste 5 Juni 16 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
Wereldwondertje 2de 6 Juni 20 Janurai
TwoKNineteenBby 6 Juni 13 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
Esann 1ste 8 Juni 19 Januari
Rosiee 1ste 8 Juni 21 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni   
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
LisaMartine 1ste 12 Juni 28 Januari
Tinatjuh 2de 12 Juni 19 Januari
Joycejehaas 2de 18 Juni 23 Januari
MxP 1ste 24 Mei (hartje klopt) 19 Juni (tweede echo) 7 Januari
Steefje 29 Mei (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 12 Januari  
Stephenie 1ste 28 Juni 
SerenD 1ste 3 Juli

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari
Sassooo 28 Mei (hartje klopt) 13 Januari
KakiWink 1ste 28 Mei (hartje klopt) 4 Januari
Mots 1ste 29 Mei (hartje klopt) 8 Janurai
Poortje 29 Mei (hartje klopt) 15 Januari
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei (hartje klopt) 10 Januari       

Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
Bilu 30/31 Januari
Ctl 2de 20 Januari

Voor alle positieve echo's, geniet ervan meiden!!! Voor de genen met slecht nieuws heel veel stertke. @Superjuffie jij ook heel veel sterkte meid met de beslissing die je maakt!

Bedankt allemaal.
We gaam het sowieso wel vertellem hoor, na de echo volgende week. Maar het is natuurlijk beetje dubbel. Mijn vader ligt op dit moment ook in het ziekenhuis vanwege complicaties. Hopelijk mag hij na het weekend naar huis en hebben ze hem weer een beetje opgelapt... 
Alle goede echo's: gefeliciteerd! super fijn! 
Marielle: Sterkte. Vind het heel erg voor jullie... 

@marielle wat een naar bericht! Duim voor je dat het echt een keer mag lukken

Hier al drie dagen geen bloedverlies en met de vele positieve berichten hier krijg ik weer een beetje moed voor vrijdag! Ik was ook minder ver dan gedacht, komt vaak voor. Dit is mijn derde zwangerschap en bij alledrie een week terug gezet. Late eisprong en late innesteling :)
Kan niet wachten tot het vrijdag is! Vorige zwangerschappen veel kwalen gehad, vooral erg misselijk. Nu nog niet echt ergens last van, maar wat niet is kan nog komen 

Ja zeker vervelend. De 4e keer achter elkaar mis. Als het voor maandag niet zelf op gang komt dan start ik cytotec. Hopelijk valt het mee!

Terug
Bovenaan