Uitgerekend in januari

@marielle,   wat heftig, wat naar. Veel sterkte! ! 

Gisteren voor het eerst het hartje zien kloppen bijzonder moment. Duurde even voor de verloskundige het zag dus raakte beetje in paniek maat daar was die een flikkerentje lampje op het scherm.
Nu 7 weken en eigenlijk amper kwaaltjes af een toe last van mijn darmen kan het vervelend steken en af en toe misselijk van geuren of sommige soorten eten maar dat is alles.  Aleen mijn borsten blijven maar groeien! Weet iemand het verschil tussen zwangerschap en voedingsbhs? En wanneer ze beetje stoppen met groeien of gaat dat hele zwangerschap door? Wil niet nu al kopen en dat ze volgende week re klein zijn.....

Marielle wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte gewenst! 
Voor alle mamas met goede echos: gefeliciteerd!! Geniet ervan. Ik zit nog steeds op een roze wolk !

@mariella.  Veel sterkte

Wat zijn er al veel echo's geweest! Ik ben denk 1 van de laatste voor de 8 weken :-o duurt lang!! Heb er trouwens een nieuw kwaaltje bij.. wakker worden van tintelende armen en handen.. nog meer die hier nu al last van hebben? Bij 1e zwangerschap niet gehad ;) gek lichaam he hahaha 
Fijne dag vandaag! 

Hoi lieve dames, ik meld me weer af voor deze groep. Ik heb helaas een miskraam gehad. Test is nu ook nog maar heeeeel licht positief na echte knaltesten dus dat is wel duidelijk helaas. Vanmiddag de verloskundige bellen hoe nu verder. Ik wil niemand hier bang maken maar puur mijn ervaring: ik heb een miskraam gehad zonder buikpijn met alleen helderbloed verlies en ook dat was niet eens mega veel en praktisch alleen bij het plassen dat er bloed kwam (zeker niet meer dan een menstruatie). Wel vanaf 3 weken lang lopen kwakkelen met bruine afscheiding en donkerbloed verlies (ook voor mijn knaltesten) wat gisteren en eergisteren ineens helder werd bij naar het toilet gaan. Kwaaltjes waren ook “ineens” weg. Beetje in de war en uiteraard teleurgesteld maar het is wat het is. Dit was ronde 1 en meteen raak, was te mooi om waar te zijn helaas. 
Ik wens jullie allemaal een hele mooie zwangerschap toe zonder al te veel zorgen! 
Veel liefs! 

Voor de dames met slecht nieuws.. heel veel sterkte ? 
En iedereen die een goede echo heeft gehad: Gefeliciteerd! Zijn er al een hoop aan bod geweest, voor mij nog een paar dagen. Vandaag ook weer aan aantal zag ik. Hopen op goed nieuws ??
@AvoK: Een zwangerschaps bh wordt ook wel meegroei bh genoemd. Heeft geen losklikbare bandjes zoals bij een voedings bh. Ze zijn doorgaans niet voorgevormd en hebben geen beugel. Ik vind de meegroei bh fijn voor thuis en om mee te slapen. Maar buiten de deur kies ik een andere. Vind het vreselijk als mn tepels er door prikken. De voedingsbh heeft wel en beugel en is wel voorgevormd. Zit ook wel wat ruimte in, maar stuk minder dan die groei bh. Er is in ieder geval weinig elegants aan.. haha!

Voor iedereen met slecht nieuws, sterkte!
Ik heb mijn intake vandaag om iets voor half 10. Ik vind het echt reuzespannend! Het zou onze eerste zijn.
Is het goed nieuws dan willen we het ook zijn ouders zo snel mogelijk vertellen, die hebben nog geen kleinkinderen. 
Help me duimen voor een kloppend hartje. 

Terug
Bovenaan