Uitgerekend in januari

Sterkte voor degenen met slecht nieuws :( 
Voelt gek om in hetzelfde berichtje iedereen te feliciteren met hun mooie echo's... Maar wil toch zeggen hoe leuk het was om zoveel positieve berichten te lezen :) Ook grappig hoeveel van ons op dezelfde dag een echo hebben. Volgende week dinsdag ook weer een drukke dag zo te zien, inclusief mezelf, heb er zo'n zin in! :) 
Vannacht mijn eerste baby droom gehad. Het waren er 2, haha!

Sterkte voor de dames die slecht nieuws hebben gekregen! Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie allen in de toekomst een gezond kindje in jullie armen mogen houden.

Zelf ben ik net terug van mijn eerste echo. En het zag er helemaal goed uit :) ik ben iets verder dan gedacht, nu 7 weken en 5 dagen. Er was al een mooi kloppend hartje te zien. Van te voren was ik erg gespannen en was ik er weer veel mee bezig dat ik de laatste dagen vrijwel geen kwaaltjes heb gehad. Dus na het zien van deze echo ben ik erg opgelucht en ook wel erg emotioneel haha. Nu voelt het wel heel raar dat op mijn vriend na niemand het weet en ik het ook niet kan delen. Gelukkig gaan wij het vanavond gelijk aan mijn schoonmoeder vertellen en volgende week (eerst op vakantie) z.s.m. Ook aan de rest van de familie. Vanwege mijn Pcos blijf ik nog even onder controle bij de poli. Op 21-6 hebben wij onze tweede echo en als dan alles goed is ga ik over naar een verloskundigen.
Leuk om dit zo met jullie te kunnen delen. Ik duim met jullie mee voor veel goede echo's!
Liefs, M

Ook ik ben terug van mijn echo. Het hartje klopte en de baby was al erg bewegelijk. Het blijkt dat ik inmiddels al 10 weken ben. Dus uitgeteld op 25-12-2018. Dat wordt een kerstkindje...

Gefeliciteerd sylverstertje!
10 weken, wat ver al! :)
Als oud en nieuw kindje wil ik je toch adviseren hem/haar buiten de feestdagen om te baren haha. Maar dat wordt een bijzonder feestdagen seizoen voor jou ;)
Nu mag je zeker ook al snel terug voor een termijn echo? 

@MarBosch ik ben echt benieuwd naar je echo vrijdag! (ivm je bloedverlies) laat je het ons ook weten?
ik heb pas volgende week woensdag een echo.

Bah, voor de mensen met slecht nieuws. Heel veel sterkte! Voor degene met een positieve echo, super gefeliciteerd! Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld. Mijn moeder moest zo hard huilen van blijdschap. Was aardig overweldigend, kon het zelf ook niet droog houden hahaVanavond aan mijn schoonmoeder vertellen. Helaas leeft mijn schoonvader niet meer, vind ik wel een lastig ding! Ook voor mijn man, had het zo leuk voor hem gevonden! Ben benieuwd hoe mijn schoonmoeder reageert..

@sylverstertje, je gebruikersnaam verraadde het eigenlijk ook al ;).. fijn, zo'n goede echo. dat geeft de burger (mij dus..) moed!

Terug
Bovenaan