Uitgerekend in januari

Ik ben ook extreem opgelucht en erg blij. Het zag er superleuk uit en ik ben blij dat het zo goed gaat. Tot nu toe weinig kwaaltjes behalve vermoeidheid, dat maakte mij wat onzeker maar echt alles zag er perfect uit.
Onze familie vond het ook al goed/slecht uitgekiend dat de datum op eerste kerstdag valt! Hoe dan ook, het kindje is gewenst. Ik heb nu ook het vertrouwen om er echt van te gaan genieten. 
Achteraf gezien had ik gewild dat ik mij minder zorgen had gemaakt. @mlien, ik hoop dan ook dat jij ook net zulk positief nieuws krijgt. Zonder bijzonderheden moet je je niet al te veel zorgen maken. 
Met deze uitslag moet ik eigenlijk verhuizen naar een ander topic, namelijk december. Iedereen hier nog superveel succes gewenst met de echo, ik duim op een goede uitslag. 

Wat goed om te horen Sylvestertje! Dat vind ik zelf ook wel een beetje een geruststelling, omdat ik nu op 6 weken en een paar dagen zit, maar ook nog vrijwel nergens last van heb. Dat maakt me soms wel erg ongerust, nog 1.5 week en dan heb ik hopelijk ook een goede echo.
Geniet van je zwangerschap en je kerstkindje straks :)

De eerstvolgende echo is al op 11 juni. Ik hoop dat jullie allemaal net zulke goede ervaringen hebben.
Omdat het mijn eerste keer is vond ik die onzekerheid ook wel slopend. Ik hoop dat jullie je in elk geval gesterkt voelen, dat je niet per se erge klachten hoeft te hebben. 

Hoi,
Ik ben hier nieuw op het forum. Als het allemaal goed mag gaan ben ik ook in januari uitgerekend. Volgende week de eerste echo bij de verloskundige. In de ochtend heb ik veel moeite met drinken, als ik wat gedronken heb, krijg ik snel daarna kokhals neigingen. Gelukkig nog niet over hoeven geven. Hebben meer mensen hier last van?
Groetjes!

Zo rot voor de meiden waarbij het mis is gegaan, sterkte! 
En de meiden met een positieve echo, gefeliciteerd! Dubbel hoe deze dingen kunnen gaan, het maakt me allemaal nog nieuwsgieriger naar die eerste echo op 11 juni. 
Misschien een gekke vraag, maar zijn jullie ook al praktische zaken aan het regelen? Bijv. je werk, kinderopvang, ben je misschien zelfs de babykamer en andere spullen al aan het uitzoeken etc, kraamzorg regelen? Ik kreeg als tip om je alvast in te schrijven bij een kinderopvang in verband met eventuele wachttijden, maar dat voelt zo maf bij 6 weken 3 dagen?. Benieuwd waar jullie (al) mee bezig zijn.
Ik ben weer gezellig misselijk vandaag, sta sinds deze week om 5.30 uur op zodat ik om 8 uur enigzins fris (en vooral uitgespuugt) op mijn werk kan verschijnen. Om me heen hoor ik ‘geniet!’    maar die roze wolk is bij mij gewoon niet zo sterk omdat ik continue met die misselijkheid geconfronteerd wordt! Stom.. maar ik weet dat het overgaat, het is voor een prachtig doel maar man man...?? Even gal spugen (letterlijk en figuurlijk) lucht op af en toe.

@Lotjeoudersvannu dat kan ik me voorstellen dat je dat nog erg vroeg vind. Bij mijn zoontje waren er geen wachttijden destijds maar jouw opmerking zet me wel aan het denken ;-) ik denk dat ik na de 12 weken grens maar ga informeren of er plek is. Vervelend dat je zo misselijk bent zeg. Werk je fulltime of kan je ook een keer wat langer blijven liggen? Sterkte ermee, ik ken het rot gevoel. 
Bij mij is het sinds vanmiddag ook weer foute boel, al twee keer gespuugd. Net een waterijsje op en daar kalmeert mijn maag wel van zo lijkt het.

Hoi meiden. Wat een berichten weer gemist zeg. 
Sterkte aan alle dames met slecht nieuws. En ik ben jaloers op iedereen met een vroege echo ;-). Ik kan net als KirstenTT nog niet met 8 weken, pas bij 10. Nog wachten tot dinsdag dus. Wel al maandag intakegesprek bij verloskundige gehad. 
Bij mij staan na de echo de nipt test, kraamzorg en kinderopvang op de to do lijst. Kinderopvang kan je hier pas vanaf 12 weken inschrijven. 
Ik zag wat vragen over het werk voorbij komen. Ik ben zelf personeelsfunctionaris. We maken het wel vaker mee dat iemand in vroeg stadium niet volledig of af en toe niet kan werken. Je kunt iemand in vertrouwen nemen van Personeelszaken of je leidinggevende. Die hebben gewoon de plicht om het verder stil te houden. Het geeft je wel meer rust uiteindelijk. Ik heb ook 1 persoon van het management in vertrouwen genomen. Ben nu in totaal 2 dagen ziek geweest en is fijn dat hij weet waarom en je verder aan niemand iets hoeft uit te leggen. 

Nog iets vergeten: ik las iets over tintelende handen, die heb ik ook als ik wakker word. Geen idee of dat met zwangerschap te maken heeft of toeval. 

Terug
Bovenaan