Uitgerekend in januari

Hoii!!
wij gaan het vrijdag tegen mijn ouders vertellen en zondag mijn zussen. Volgende week me schoonouders en verder houden we het nog voor ons. Eerst de volgende echo (bij 10 weken) afwachten. Maar in ieder geval al een hele geruststelling om een hartje te zien kloppen en dat het daadwerkelijk in de baarmoeder zit.
vandaag weinig klachten, zolang ik maar ontbijt en elke 2 uur iets eet (wat maakt niet uit). 
Na de 2e echo ga ik informeren bij kraamzorg, kinderopvang etc. 
Overigens al wel een zwangerschapsbox aangevraagd :) wie nog meer? 
Slaap lekker! 

Overigens kan ik soms al wel wakker liggen van hoe we dat gaan doen als de kleine er is. We willen allebei 1 dag minder werken (werken nu beide fulltime) maar dat betekent dat we ook qua inkomen wat inleveren. Uiteindelijk zal het heus goedlopen, we zitten niet heel krap zeg maar, maar toch wel spannend en onzeker allemaal. Wil altijd graag weten waar ik exact aan toe ben.
herkennen meerdere dat? 
Poging 2 om te gaan slapen in die hitte ? Trusten! 

Hoi hoi,
Ik heb alles weer even gelezen en wat een rollercoaster voor iedereen zeg! 
Sterkte voor de dames die slecht nieuws hebben ontvangen ... 
En gefeliciteerd voor de dames met het goede nieuws van een kloppend hartje!
Zelf moet ik ook nog wachten tot 12 juni...de dagen kruipen voor bij moet ik zeggen.
Ik ben nog geen oppas of opvang aan het regelen, dat ga ik pas doen zodra mijn omgeving het weet. Ik heb namelijk een vermoeden dat mijn schoonmoeder misschien wel zou willen oppassen. 
Verder nog niks aan het kopen of iets dergelijks, ik wacht denk ik tot 12 weken. Behalve met een nacht bh want jeetje wat zit het allemaal vervelend haha 
Ik heb op dit moment alleen last van menstruatie achtige krampen. Dat heb ik al vanaf het begin. En ik kan overal slapen, maar s nachts slaap ik slecht. Als ik om de twee uur eet blijft me maag rustig en gaat het goed. 
Succes weer iedereen met de kwaaltjes en de echo's deze week! 

@Steefje, héél herkenbaar, ik wil ook altijd alles uitgestippeld hebben maar ik realiseer me wel; met een kleintje op komst is er nou eenmaal niks met 100% zekerheid te zeggen. Veel dingen zullen anders lopen en we zullen meer gaan leren wat loslaten betekent! ? Wijze woorden van mijn omgeving..
Ik ga ook 4 dagen gaan werken (althans, dat weet mijn werkgever nog niet. Die willen alleen maar full-timers maar ik heb volgens mij gewoon recht op ouderschapsverlof) en mijn vriend blijft 5 dagen werken, het scheelt dat hij op maandag zijn vrije dag heeft. Heb al een aantal reacties gekregen dat 4 dagen werken veel is. Grr.. je bent al zo onzeker haha.

Hoi,
Onverwacht eerste echo al gehad en alles goed! Mooi kloppend hartje.
Had een afspraak in het ziekenhuis wegens medicijngebruik tijdens deze zwangerschap en toen vroeg ze of ik het leuk vond als ze al even snel een echo maakte! Dat is altijd leuk natuurlijk. En alles was dus goed! Nu dinsdag eerste afspraak bij verloskundige. 

Overigens werk ik 2,5 dag sinds mijn dochter. En eerlijk gezegd vind ik dat echt genoeg. Zou zelf niet weten hoe ik alles draaiende moest houden met 4 dagen werken. Maar dat is heel persoonlijk. Heb ook vriendinnen die 4 dagen werken en dat gaat prima. Dus lekker doen wat jij zelf wilt.

Naik 30 Mei
Ctl 31 Mei
BlauweVlinder 2 Juni 8 Januari
Hanneke Nooijen 4 Juni 11 Januari     
Superjuffie 2de 5 Juni   
Rozenblaadje 5 Juni 13 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 25 Januari                                                     
BijnaamSab 1ste 5 Juni 1 Januari
Mlien 5 Juni 16 Januari
MCCK 2de 5 Juni 14 Januari
xPatricia 1ste 5 Juni 16 Januari
FleurtjeRoos 6 Juni 
Langemeid 6 Juni 19 januari
Wereldwondertje 2de 6 Juni 20 Janurai
TwoKNineteenBby 6 Juni 13 Janurai
Petrair 1ste 8 Juni 5 Januari
Esann 1ste 8 Juni 19 Januari
Rosiee 1ste 8 Juni 21 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni   
KirstenTT 13 Juni 13 Januari
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
Tinatjuh 2de 12 Juni 19 Januari
Joycejehaas 2de 18 Juni 23 Januari
MxP 1ste 24 Mei (hartje klopt) 19 Juni (tweede echo) 7 Januari
Gebruiker10077600 30 Mei (hartje klopt) 21 Juni (tweede echo)
Steefje 29 Mei (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 12 Januari  
Stephenie 1ste 28 Juni
NiRoFlo 2de 31 Mei (hartje klopt) 28 Juni (tweede echo) 17 Januari 
SerenD 1ste 3 Juli

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari
Sassooo 28 Mei (hartje klopt) 13 Januari
KakiWink 1ste 28 Mei (hartje klopt) 4 Januari
Mots 1ste 29 Mei (hartje klopt) 8 Janurai
Poortje 29 Mei (hartje klopt) 15 Januari
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei (hartje klopt) 10 Januari
Avpk 28 Mei (hartje klopt) 7 Januari          

Gebruiker10076037
Jenniey 3de 11 Januari                           
Dutchgirlinsweden 5 Januari
Eerstekindjeopkomst
Gebruiker549517 24 Januari                                                           
GiuliJay 3de
Mlien 1ste 
Sannavanlaar 3de 10 Januari
Groenegeitensok 3de 20 Januari
Gebruiker10076907 2 Januari                                                         
xMILA
Gebruiker10077314
Sanniee
Bilu 30/31 Januari
Lisette Huijser

Voor alle dames met een positieve echo gefeliciteerd meiden!!!
@LisaMartine heel veel sterkte meid!
Ik had vandaag mijn eerste echo en ze had de kleine spruit meteen gevonden. Ik zag meteen dat het hartje al klopt en het klopt zo krachtig dat ze het zelfs al kon laten horen (hartje van ons dochtertje was pas bij 14 weken te horen), dus ik ben blij! Vandaag precies 7 weken en 17 Januari uitgerekend, twee dagen na de verjaardag van ons dochtertje, dus dat gaat tegen die tijd nog spannend worden... Vond de vk alleen niet zo heel aardig, dus hopelijk krijg ik volgende week bij mijn intake een andere... Voor de dames die zich nog altijd goed voelen, geniet geniet en geniet. Ik voel me soms zo ziek dat dat genieten er voorlopig nog niet in zit en ik echt moeite heb om nu alleen voor ons dochtertje te zorgen nu mijn partner weg is voor zijn werk. Ga me zometeen trouwens wel even aanmelden voor moeders voor moeders. Wie doet daar allemaal aan mee? 

Hallo,
Sterkte gewenst voor de dames met minder goed nieuws..
Ik ben blij voor de dames met een goede echo!! Ik moet nog een weekje wachten.
Hoe ik het met werken ga doen weet ik eigenlijk nog niet, ik hoef mijzelf gelukkig niet druk te maken over kinderopvang aangezien mijn moeder invalide is en zij dus altijd kan en graag wil oppassen. Dat had ze al gezegd voordat ik zwanger was haha. 
Ik heb best wel zwaar werk en til heel veel zware dozen en pallets, nu wil ik eigenlijk  nog even wachten met vertellen dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant wil ik geen dingen doen die niet goed zijn. Hebben jullie je werkgever al wel ingelicht? 

Iedereen een fijne avond gewenst!

Terug
Bovenaan