Uitgerekend in januari

Hoi hoi
Net ook alles even terug gelezen.
Allen dames gefeliciteerd met jullie eerste echo.
Heel veel sterkte voor de andere met wat minder nieuws, blijf de hoop hebben en  geef vooral niet op??.
Vandaag ook mijn eerste echo gehad dacht dat ik al 6 weken en 6 dagen was maar dit was niet het geval
Was 6 weken en 1 dag maar er was een kloppend hartje te zien en vrijwel meteen.
Superblij zijn wij van het weekend aan mijn zusjes vertellen eentje is zelf nu ook 20 weken zwanger.
Voor  iedereen die nog naar de echo moet veel sterkte??

@Niroflo @Ctl gefeliciteerd met jullie goed echo! Wat een fijn nieuws zeg :) 
@Niroflo wat stom dat de VK niet zo aardig was. Hopelijk inderdaad volgende week een betere ervaring. Wel belangrijk om op je gemak te zijn!

@Niroflo, ik moet zeggen dat ik onze afspraak met de VK iets persoonlijker had verwacht. Dinsdag intake gesprek dus ik ben benieuwd of dit met een andere is. Ik denk wel dat ik het anders ga aangeven. 
Trusten allemaal!

Hi! 
Wat een goede berichten :)
Ik werk nu 4 dagen en wil er 3 gaan werken. Manlief werkt er nu 4 om 5 en gaat straks naar 4 ?? dus maar 2 dagen om iets te regelen. Dochtertje gaat in oktober naar school ;) ook zo spannend!! 
Ik heb vandaag gebeld naar het echo centrum. Ik had "pas" een echo met 8 weken en 3 dagen. Hier lees en las ik sommige al met 6 of 7 weken.. heb hem een week vervroegd naar 12 juni. Dan ben ik als alles goed is 7 weken en 4 dagen 
Truste! Overdag moe.. s avonds niet in slaap komen :):):) ahahaha 

Goedemorgen!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!  Ik zelf ben nu bijna 7 weken zwanger.
Af en toe heb ik wat buikkrampjes en ik heb erg gevoelige borsten en ik word met de dag moeier.
Gisteren werd ik ineens (eerste keer) zo misselijk, maar ik ‘durf’ nooit te spugen omdat ik dat zo vreselijk vies vind haha. Na een half uurtje tegen mezelf blijven zeggen; ‘Je hoeft niet te spugen, je hoeft niet te spugen, je hoeft niet te spugen’ hield ik het niet meer en kwam het toch.... BAH!
Ik slaap trouwens ook érg slecht, ik val pas na veel draaien erg laat in slaap (rond 0200) om 0400 word ik dan wakker en moet ik weer plassen en dan drink ik daarna een beker warme melk en dwíng ik mezelf weer in slaap, dan val ik heel licht in slaap maar word ik óveral wakker van. Tussen half 7 en half 8 lig ik klaar wakker in bed en ga ik er maar uit! Ik vind t zo vreemd, dit had ik nooit! En ik ben zooo moe...
Ik kijk erg uit naar de eerste echo, die heb ik 18juni, maar ik vind het ook onwijs spannend. Zal alles goed zijn met de baby? 
Fijn om hier even los te barsten en mn verhaal te delen met jullie!! 
Liefs, I.

Ik wil ook graag minder gaan werken. We werken nu beide fulltime. Mijn ouders waren vroeger altijd weg. Ik heb toen altijd gezegd als ik ooit kinderen krijg ga ik niet meer werken. Dat is niet mogelijk maar minder werken wil ik sowieso. Volgens mij heb je dan wel weer recht op bepaalde dingen Steefje. De vraag is dus maar of het echt veel geld scheelt. Maar ik maak me hier ook zorgen over, terwijl we het nu heel erg goed hebben haha. Komt misschien ook van mijn idee dat een kind onbetaalbaar is, haha ?.
Ik herken dat slaap probleem 20jan2018 (heb je naam even afgekort haha). Val wel redelijk snel in slaap trouwens maar rond 4 a 5 uur word ik wakker omdat ik moet plassen. Daarna slaap ik lang zo diep niet meer. Terwijl ik normaal zonder problemen 10 uur achter elkaar sliep. Gemeen ook, want ik ben zo moe. 
Deze week neemt bij mij de misselijkheid toe. Soms gepaard met duizeligheid. Vind het het vervelendst op het werk. Het is niet zo erg dat ik me ziek moet melden, maar ik vind het vreselijk en doe het liever wel. Nu heb ik deze week de mazzel met late dienst. Kan sochtends rustig opstarten. Maar volgende week vroege dienst, kijk er nu al tegen op. 

Oei!! Wat een berichten weer!!
Voor de meiden met een miskraam.. sterkte met het verwerken en ik hoop dat jullie weer snel positief mogen testen!
Voor de mooie echo's! Fijn dat het goed zit allemaal! Lekker genieten (naast de kwaaltjes) 
Ik was gister precies 8 weken en maakte een grapje naar mijn moeder van heb je 30 euro voor me voor een pret echo, toen zei ze ja hoor.. dus we hebben volgende week een pretecho ? 5 juni. Ik ben gewoon zoo ongeduldig en ik wil gewoon zeker weten of er wat zit. Kwa kwaaltjes mag ik namelijk niet klachten dus het zal ook wel een beetje de onzekerheid zijn. 
Op mijn werk weten ze het inmiddels, was gister ochtend onwijs misselijk en moest tijdens een gesprek gewoon weg. Mijn andere werkgever was bij het toilet in de buurt vanwege lekage (fijne regenbuien) en die heeft me helaas horen overgeven. Dus ja toen kwamen er vragen. Ze zijn heel blij voor ons. Ook wel fijn dat het geen geheimpje meer is nu. 
Ik ben zeker al dingen aan het bekijken kwa kamertjes ect. Het kamertje wat wij op ons oog hebben heeft ook gewoon een levertijd van 15 weken..? verder is informatie winnen en lekker rondkijken altijd leuk vind ik ? 
Even een ander vraagje, ik heb onwijs last van mijn hooikoorst. Tabletjes slikken wordt niet aanbevolen dus heb nu van HA alleen een neusspray gekregen.. t helpt gewoon niet.. ? ik voel en zie eruit als een zombie.. 
Zijn er meer die er last van hebben, wat gebruiken jullie? 

Hoi dames,
Net weer even een inhaalslag gemaakt met lezen;)
Wat fijn om zoveel positieve berichten te lezen van kloppende hartjes. Hier nog even geduld hebben, maar dat vind ik toch wel lastig.
De kwaaltjes beginnen nu een beetje te komen. Tot een dinsdag bleef ik maar eten. Er kwam geen eind aan...pfff. Vanaf woensdag is dit compleet anders. Weinig trek 's avonds en overdag komt er soms een vlaag misselijk voorbij. Gelukkig is dit dan maar even en heb ik nog niet hoeven overgeven.
Ook ben ik verschrikkelijk vergeetachtig. Nog meer die dit hebben? Mijn hoofd lijkt wel een vergiet. Zo erg was het tijdens de zwangerschap van mijn dochter niet...
Ik slaap ook wel wat minder. Vroeger wakker dan normaal en heb het ook bloedheet. Het lijken soms wel opvliegers ofzo...haha.
Ik werk op dit moment 3 dagen en blijf dit ook doen. Op deze manier krijg ik voldoende mee op mijn werk en kan ik het nu prima met de zorg van onze dochter combineren. Daarbij gaat zij 2 dagen naar kdv. Wij krijgen veel kinderopvangtoeslag, dus het is zeker de moeite waard om dit voor jezelf te bekijken (berekenen kan via de site van de belastingdienst)

Terug
Bovenaan