Uitgerekend in januari

Ik ben ook erg verkouden Kirsten! Ik heb gister andere neusspray gekocht (zoutoplossing) die je mag gebruiken tijdens je zwangerschap, alleen die werkt niet zo goed als die ik normaal heb. Verder ook erg moe. Dat slecht slapen herken ik ook! 
Slik zo af en toe een paracetemol want ben soms echt niet lekker, hoofdpijn etc. Ik heb het geluk dat ik nu nog in de ziektewet loop vanwege me auto-ongeluk maar ben het ook stiekem aan het rekken. Me baas komt volgende week op ziekenbezoek dus ik denk dat ik het dan vast ga vertellen. 
Mee slaan ons er wel doorheen dames! Allemaal voor een goed doel!

Hier slecht nieuws. We hebben wel een kloppend hartje gezien, maar het vruchtje was veel te klein voor de termijn en te weinig geroeid tov vorige week. Volgende week naar het zkh voor extra echo en controle. De echoscopist was erg sceptisch en ik ga er dus vanuit dat dit niet goed afloopt. Erg dubbel gevoel.. ik ben wel zwanger maar ga het waarschijnlijk niet voldragen. Hoop ergens dat het dit weekend vanzelf een miskraam wordt en ik het hele zkh circus niet door hoef.
Ik laat volgende week nog wel even weten hoe het er voor staat. 

Sterkte MarBosch... Super erg.
Ik ben zoooooo misselijk al aantal dagen. Iemand nog tips. Eet al wat op bed, drink telkens wat lauwe cola, eet regelmatig,.... Helemaal gek wordt ik ervan! 

Aaaaah Marbosch sterkte!
@superjuffie wat bij helpt is een plak ontbijtkoek eten, dan zakt het meteen af,, maarja weet niet of dat bij iedereen helpt.
ik ben zo ontzettend moe, ik werk 36 uur in de zorg... alleen maar dagdiensten en ben zo moe,, opstaan gaat heel goed en het werken zelf ook maar ben echt gesloopt als ik thuis kom! En slapen lukt gelukkig wel. Heb alleen geen energie om ook nog het huis schoon te maken... ik hoop dat dat snel over is,, want wil energie!!! Zo genoeg geklaagd!! 
Nu 3 dagen vrij en dinsdag de intake!! Fijn weekend iedereen! 

@marbosch heel veel sterkte, wat rot zeg :(
@superjuffie, ik ben ook zo vreselijk misselijk. Het begon alleen in de ochtend, toen in de ochtend met overgeven, paar dagen later ook met vlagen overdag en nu ben ik al 2 dagen de héle dag misselijk. Ik wordt er gek van.. Heb alles al geprobeerd, gembertabletten, gemberthee, VSM Okugest, liggend eten voor t opstaan, cola, iedere 2 uur eten en zelfs omeprazol.. Het is echt heel naar. Ik las dat het hcg hormoon tot 12 weken om de 2-3 dagen verdubbeld, maar als dat de misselijkheid ook verergert weet ik niet of ik dat ga trekken. Ohh het klinkt zo dramatisch als ik het lees? maar het is écht niet leuk.
Ik las iets over preggo pops, lolly’s die zouden moeten helpen maar ik geloof er niet meer zo in. Het zijn hormonen en daar doe je niet zoveel tegen vrees ik. Door de misselijkheid voel je je ook gewoon blehh, waardoor echt je hele gemoedstoestand wordt beinvloed. Zo ik heb m’n klaaguurtje er wederom weer op zitten. Verder ben ik erg gelukkig?

Terug
Bovenaan