Uitgerekend in januari

Hallo! 
Dinsdag 9 weken zwanger en heb sinds vandaag echt weer die krampen en steken. Een soort menstruatie pijn eigenlijk. Is dit de baarmoeder die groeit? Ja toch? 
Vanmiddag op babyvisite van mn schoonzusje, ze is donderdagavond bevallen. Heb er zon zin in, ben zo benieuwd hoe de kleine meid er uit ziet! 
Gister super trots op mezelf want heb gister voor het eerst een hele flacon vol geplast voor moeders voor moeders. En dat terwijl ik ook nog 8 uren gewerkt heb. 
Fijn weekend dames! 

@Marbosch wat ontzettend rot, sterkte meid!

@Mots wat heerlijk zeg, lekkerknuffelen. 

Ik heb ook behoorlijk last van misselijkheid en weet eigenlijk ookniet zo goed wat ik er tegen kan doen. Blegh hoort erbij maar kan niet wachten tot het voorbij is.

Hi iederen,
Ik ben helemaal nieuw hier en heb gister te horen gekregen dat we 7 januari uitgerekend zijn, dus ik sluit me aan bij dezs groep. Wat leuk! Ik ben nu dus iets meer dan 8 weken zwanger en oh zo misselijk en extreem moe!
sterkte voor alle dames waarmee het minder goed gaat.. wat een nachtmerrie :-(

Hallo, ik ben ook nieuw, ondanks dat ik vanaf dag 1 al wel een fanatieke meelezer ben. Wij hebben afgelopen donderdag onze eerste echo gehad en we zijn nu 7 weken en zijn dan 17 januari uitgerekend. Ik mocht eerder komen omdat ik vorige week lelijk gevallen was. Maar gelukkig afgelopen donderdag een kloppend hartje gezien? we hadden beide een traantje van geluk? nu weer 4 weken wachten op de volgende echo.... 

Goed nieuws!! Hier vandaag een mooi kloppend hartje gezien. Zoals het er nu uit ziet 7 januari uitgerekend, dagje eerder dan ik zelf dacht. Over 10 dagen de termijn echo, dus dan wordt de datum definitief vastgepind. Maandag dus al 9 weken zwanger. Morgen aan mn vader vertellen, kan niet wachten!!!
Voor de nieuwkomers: welkom en gefeliciteerd!!

@blauwevlinder: Wat leuk, we zijn allebei (tot nu toe) op 7 januari uitgerekend! Wij gister ons kloppend hartje gezien, 14 juni mogen we weer terug. Zo spannend he? 
Wij vertellen het volgend weekend aan de hele familie :)

Gefeliciteerd nieuwelingen!
ik ben 20 januari uitgerekend volgens mijn eigen berekening, over een uurtje ben ik 7 weken, en zit ik in mijn 8e week. Althans, zeg ik dat goed zo??
Na een week héél erg misselijk te zijn geweest ben ik dat vandaag geen enkele keer geweest. Wát een verademing... Ik ben gelijk heel erg zoekende naar waar dat nou aan ligt zodat ik het misschien kan voorkomen, ofzo. Ergens denk ik dat het komt ondat ik vandaag niet hoefde te werken.  Verder heb ik het vermoeden dat het aan de Omeprazol 20mg ligt, dat heb ik gisteren en vandaag genomen. Ik voel me ergens heel schuldig dat ik dat heb gedaan terwijl het niet slecht blijkt te zijn om tijdens je zwangerschap te nemen. Lastig, maandag maar even HA of VK bellen om te informeren hoe zij daarover denken en hoelang ik dat mag blijven nemen. Het geeft m’n maag in ieder geval (denk ik) enorm veel rust.

Wat fijn dat je iets gevonden hebt tegen de misselijkheid :) Is omeprazol een maagbeschermer?
Ik ben ook echt aan het overleven de laatste tijd. Pff tijd gaat langzaam, voel me zo misselijk en moe. Heb deze week ook steeds wat steken in mijn buik, ik lees dat dat al bandenpijn kan zijn. Hebben meerdere dat? Soms als ik hoest, nies, beweeg of opsta krijg ik steken een beetje aan de zijkant van m'n buik onderin.
Ik heb ook een soort probleem op m'n werk. Ik werk als ambulant begeleider met kinderen met gedragsproblemen en afgelopen vrijdag was 1 van m'n kinderen volledig over de toeren. Nou heeft hij me toen dus hard in mijn buik geduwd. Volgens mij was het gelukkig vrij hoog (werd er wel erg misselijk van), maar ik voelde me totaal onveilig daarna. Dit is een kind waar ik standaard twee keer per week mee werk. Kan ik eigenlijk nog wel met hem werken? Hij is maar eens in de zoveel tijd in zo'n ongecontroleerde bui, maar ik voel me er nu toch wel onveilig bij. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen... Als ik stop met werken met hem zal dit me ook best wat geld schelen in de maand, wat ik eigenlijk niet kan missen (heb een 0 uren contract dus verder geen rechten bij m'n werkgever). Een nieuwe cliënt aannemen voelt niet oké op dit moment, omdat ik over een paar maanden er tussenuit moet. Zit echt te twijfelen wat ik hiermee aan moet.. :( 

Terug
Bovenaan