Uitgerekend in januari

@;Marbosch veel succes morgen ik duim voor je!

af en toe zo onzeker of het allemaal nog goed is,, vanmorgen dan ineens weer heel misselijk en zere borsten, en denk ik oowja het zit wel goed! Hebben jullie dit ook?
morgen intake gesprek,, zal gelijk vragen naar de afspraak voor de termijnecho.. dan heb je weer iets om naar uit te leven he! Vandaag 8 weken en 1 dag!! Elke dag is er weer 1 denk ik maar! Ben weer een beetje opgeladen na 3 dagen vrij! Morgen weer werken... hopen dat ik niet meer zo moe ben! 
Hoe gaat het met jullie? 

Jeetje MarBosch het blijft nog even spannend voor je, ik leef met je mee. Ken je niet eens maar moet er veel aan denken. Ik hoop dat je gevoel klopt en het morgen toch goed blijkt te zijn.. ?

Morgen eerste echo!! (Spannend!!)
Ik heb gewoon een griepje te pakken, dat is ff rot zeg.. ben je af en toe misselijk en je hoest je al kapot geen fijne combie. Heb sinds de afgelopen dagen ook geen zin in eten... ook omdat ik er niks van proef en keelpijn heb.. dan gaan er toch weer dingen in je hoofd spoken van, krijgt die kleine wel genoeg voedingsstoffen binnen nu, kan mijn verkoudheid kwaad...  ? fijn hoor die onzekerheid..? ben blij als het morgen 3 uur is, dan weten we eindelijk of het goed zit! ???? 
@roozenblaadje, ik denk dat het idd goed is om te overleggen met het gezin, dan hoef je de keuze niet helemaal zelf te maken als je begrijp wat ik bedoel. En misschien vindt hij het idd wel heel leuk en interessant als je verteld dat er een babyje in je groeit..☺  laat je weten hoe hij reageerde? Hoe oud is hij? 

Ik neem niks in voor de misselijkheid maar ben dan ook gelukkig nog niet zo misselijk als jullie. Echt balen hoor. Via mijn schoonzus hoorde ik wel dat je via de verloskundige ook wel iets kan krijgen tegen de misselijkheid zij is nu 14 weken en is nog steeds super misselijk en houd bijna niks binnen..
Ik zou zelf wel oppassen met andere dingen slikken, zeker in deze paar weken.. ik neem het nu maar voor lief, het is voor een goed doel maar begrijp heel goed dat je iets wilt wat kan helpen. Sterkte dames! 

@Marbosch sterkte morgen ??
@Sassoo, ik heb morgen ook intake! Ben benieuwd! 
Vandaag had ik een goede dag, totaal niet misselijk. Wel moe etc. 
Succes voor diegene die flink misselijk zijn, bij mij is het met vlagen maar niet zo erg als bij jullie. Ik zou inderdaad dan ook erg voorzichtig zijn met pillen ervoor innemen, eerst overleggen met de huisarts. 

Succes en veel plezier voor iedereen die morgen een intake of echo krijgt! Ben benieuwd naar de uitslagen! 
Ik moet even zeuren. Ik werk momenteel in de productie en heb deze week vroege dienst. Moest vanmorgen 5 uur beginnen. Nu was ik echt super misselijk vandaag, op een gegeven moment heb ik dan ook gevraagd of ik weg mocht. Had namelijk al boven de pot gehangen, vreselijk. Helaas kon ik niet weg omdat er te weinig mensen waren. Ik ben dus uiteindelijk gewoon de hele dag gebleven. Toen ik thuis kwam ben ik op de bank gaan liggen en vrij snel in slaap gevallen. Heb weinig eten gehad en ben hele dag misselijk gebleven. Ik functioneer verder wel, maar ik voel me zo belabberd. 
Nu moet ik morgen dus weer werken en ik kijk er echt tegenop. Ik kan nu nog niet zeggen of ik super beroerd ga zijn. Maar zo wil ik niet nog een dag werken. Vooral omdat ik niet naar huis kon.. wat zouden jullie doen? 
Naast dat beroerde ben ik ook nog zo labiel als de pest. Hormonen, vreselijk. Op dit moment vind ik het super moeilijk om te genieten van de zwangerschap. Ik denk alleen maar dit nooit weer. Die steken heb ik trouwens ook. En idd ook met bepaalde bewegingen en niezen. Ik twijfel of het de banden of de darmen zijn. Maar maakt eigenlijk ook weinig uit, het doet pijn.
Zo sorry, maar het lucht wel op. Heb het gevoel dat ik in de wolken moet zijn maar op zon dag als vandaag ben ik dat gewoon niet.
Trusten dames! 

Marbosch, heel veel succes morgen ik duim voor je dat het een goede echo is.
@kirstenTT ik snap hoe je je voelt qua voedingstoffen voor je kleine, heb zelf 2 dagen niks kunnen binnenhouden door verkeerde antibiotica. ( waar ik niet tegen kan) de verloskundige vertelde mij dat het kleintje hetgeen die nodig heeft echt wel pakt en ik mijzelf er geen zorgen om hoefde te maken.
Zelf heb ik 2 dagen niet fatsoenlijk  kunnen lopen door de pijn van de blaasontsteking, heb best regelmatig een blaasontsteking maar nooit geweten dat het met een zwangerschap zo anders zou aan voelen, wat een pijn, gelukkig nu een beetje aan het opknappen.
De steekjes bij het hoesten niezen en snuiten heb ik ook, weet niet precies wat het is maar fijn is het niet. (Klaag klaag..)
Ik wens iedereen een goede nachtrust en dat alle kleintjes maar goed mogen groeien!

Oja
@kirstenTT probeer wat bouillion te drinken als je dat lust of een soepje, is altijd goed bij een griepje 
En voor alle dames die misselijk zijn misschien ook een idee, een kennis van mij raadde het aan, en het is een van de weinige dingen die mij niet tegenstaat om te eten/drinken.

Terug
Bovenaan