Uitgerekend in januari

Hoi echo was weer goed. Ik begin vanavond ook met Emefasene tegen de misselijkheid. Hoop dat het werkt!!
Mots bel de huisarts gewoon op. Je kunt altijd kijken of emefasene helpt. Zo misselijk hou je niet vol tot 3/4 maanden. Ik niet tenminste...

Ik heb vandaag ook mijn echo gehad. Een mooi knipperend hartje. We vonden het erg spannend maar nu is het wel echt echt en we zijn ontzettend blij! Ik ben iets terug gezet naar 7.5 ipv 8 weken. 27 juni de termijnecho. Nu ga ik aan mijn zwangerschapsboekje beginnen. 
Ik heb ook voorkeuren voor eten. Zo wilde ik laatst alleen maar sleuteldrop. Komkommer eet ik niet meer en gister hebben we zalm gegeten. Ik had er totaal geen zin in, terwijl ik het normaal lekker vind, en heb met grote moeite een halve opgegeten. De rest van de avond misselijk geweest. Ik heb nu veel dorst en inderdaad zin in soepen en drink bouillon.
@marbosch wat vervelend die onzekerheid. Veel sterkte!

Pffffff net terug van het intake gesprek, wat een bak aan informatie krijg je dan. Veel om over na te denken.
20 juni de termijnecho ik ben benieuwd!! 
@MCCK wat fijn zeg een goede echo dat is genieten he! 

@marbosch nog niet heel veel meer info dus, moeilijk zeg. Ik hoop zo dat het bij de volgende echo beter blijkt. Ik duim voor je.
@mots, ik voel je zo. Ik zit ook niet op een roze wolk. Het feit dat ik feestjes heb en niets kan zeggen, moet liegen dat ik geen alcohol kan drinken, het idee dat iedereen me doorheeft, die vréselijke misselijkheid... Ik ben blij, echt, maar dit overschaduwd inderdaad. Bij mij helpt vroeg opstaan, niets eten, overgeven en dan rond 9 uur op mn werk rustig beginnen met een maiswafeltje. Vanaf dan gaat het goed, althans dat was vandaag zo. Morgen kan het weer anders zijn. Vorige week was drama, toen bleef ik hele dagen misselijk. 
@superjuffie ik ben erg benieuwd naar je ervaring met de emasafene! Let us know. Als m’n misselijkheid aanhoudt ga ik die morgen aanvragen. Verloskundige adviseerde me om met een homeopaat contact op te nemen. Misschien ook nog een optie, maar wel weer lastiger.
Succes met de akelige misselijkheid!!  

Hey iedereen,
Leuke berichten over de echo's :) Gefeliciteerd iedereen :) 
Ik ben zelf echt onwijs aan het balen. Mijn echo stond voor vanavond gepland. Wat denk je... werd ik gisteravond opgebeld dat er een of andere family crisis was bij de echoscopist dus hij kon niet doorgaan T_T
Wat heb ik gechagerijnd zeg, echt niet normaal. Ik telde als een kind met Sinterklaas de dagen af tot ik de echo zou hebben, dat zou eindelijk het verlossende woord geven waar ik zo'n behoefte aan heb, een beetje zekerheid dat het wel goed komt. Sta ik op het punt om naar bed te gaan met het idee morgen is het eindelijk zo ver, krijg ik te horen dat het niet door gaat.... Pfffff. Kun je het je voorstellen: een kind op de dag van Sinterklaas vertellen dat Sinterklaas vertraging heeft opgelopen en hij z'n cadeautjes volgende week pas gaat krijgen?
Nouja, vandaag weer gekalmeerd, heb hem kunnen verzetten naar aanstaande vrijdagochtend. Dat valt me nog mee, dacht eigenlijk dat het volgende week zou gaan worden. Nu maar weer aftellen: 3 dagen.....

Als ik jullie berichten hoor van de eerste echo ben ik toch wel heel benieuwd hoe het bij mij is...
Ik moet helaas nog een weekje wachten ? en dat duurt en dat duurt....

Hallo dames!
Ik kwam er vandaag achter dat ik zwanger ben 5 weekjes op weg. Totaal niet gepland, slik netjes elke avond de pil op de zelfde tijd. Ik heb een relatie van bijna 2 jaar. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik wil het kindje houden want ik ben echt tegen abortus en ik weet zeker dat we het kunnen, maar mijn vriend twijfeld en is bang dat we misschien nog te jong zijn en nog te veel dingen willen doen in ons leven. We zijn 25 en 23. Ik vind het zo lastig dat hij twijfelt. Wat moet ik nou....
Wel hebben we voor volgende week een afspraak bij de verloskundige, hopelijk horen we het hartje al en is mij vriend opslag verliefd en durft hij het avontuur samen aan.

Gefeliciteerd muntblaadje! Kan me voorstellen dat het een shock is zwanger te zijn als je aan de pil bent.  Hoop dat je vriend stopt met twijfelen na de echo en dat jullie op 1 lijn komen qua gedachten. 
En je kunt nog steeds heel veel leuke dingen doen hoor, ook met kleine kindjes. Dat hangt heel erg van jezelf en jullie eigen houding af. Dat komt best goed! 

Terug
Bovenaan