Uitgerekend in januari

@marbosch sterkte morgen. Ik ken je niet idd.. maar je leest en leeft zo toch mee met iedereen. ♡
Morgen hebben er ook een aantal echo's. Succes ♡
Truste! 

@marbosch heel erg veel succes morgen!! 

Ik ga vanavond beginnen met de emesafene, ben benieuwd hoe ik morgen wakker ga worden. 
Heb vanavond op mn werk behoorlijk k*t gevoeld, erg misselijk en een onpasselijk gevoel door mn hele buik (denk mn darmen). 
Laatste tijd best vaak last van steken in de darmen met name boven in dus gelukkig niet bij de baarmoeder in de buurt. 
Verder eet ik me helemaal suf ookal ben ik zo misselijk, ik kan niet afblijven van de eiersalade voor op brood ?. Nog meer mensen die nu echt een voorkeur hebben qua eten ? Ik kan me hier echt ziek in eten namelijk. 

Iedereen die morgen de echo heeft of intake, succes en ik duim voor goed nieuws voor jullie!
Liefs

Heyyyy dames!
Drinken jullie nog koffie? Normaal gesproken drink ik per dag 4/5 kopjes koffie. Sinds ik weet dat ik zwanger ben drink ik helemaal niks meer. Is zo moeilijk! Vooral met een kantoorbaan.. 
Ik ben ook direct gestopt met roken. Raar maar daar heb ik geen moeite mee. Normaal rookte ik een pak per dag. Ik vind die stank nu echt vies, haha!
Morgen een echo! zo spannend allemaal!! Ben benieuwd hoe ver ik ben. Ik denk zelf tussen de 7 en 8 weken in. En duimen dat ik het hartje kan horen ! :)
Liefs, en succes met de echo's vandaag!

Hallo dames! Heb een tijdje niet gereageerd, wel beetje meegelezen nog. (maar ik moet op mijn telefoon constant opnieuw inloggen, bloed irritant!)
Maar anyway, ik had vandaag mijn eerste echo en alles was goed! Heel mooi kloppend hartje! Ook nog verrast door de duur, omdat ik met ovulatietesten had gewerkt gingen we ervan uit dat ik nu 6.4 weken was. Maar volgens de echo zit ik nu al op minimaal 7,5 en misschien zelfs al op 9 weken! Dus flink vooruit gezet haha. We gaan maar uit van een gemiddelde van 8 weken nu, en dan ben ik ipv 25 januari ineens op 14 januari uitgerekend! Over 3 weken de echte termijn echo dus dan zullen we meer zekerheid krijgen.

@Mila, ik zou wel wat minderen, maar volgens mij kan 1 a 2 koppen koffie per dag geen kwaad hoor! Mits je er niet veel andere cafeïnehoudende dranken bij drinkt, zoals cola.
Succes met de echo's dames! Voor mij nog 3 nachtjes.. :)

Ik heb net mijn echo gehad. Alles in orde. Ik zag de baby al lekker bewegen. Zo leuk om te zien. Ik ben uiteindelijk 3 januari uitgerekend dus kan ik deze groep blijven ?.

Hier nog steeds geen duidelijkheid. Het beeld was een beetje hetzelfde als vrijdag. Kloppend hartje, klein vruchtje. Totaal niet wat het zou moeten zijn. Zit nu op 5,5 week terwijl het echt al wel 7,5 zou moeten zijn .als het volgende week niet gegroeid is dan wordt het afgebroken. Geen bloedverlies meer dus dat is wel fijn, ook niet na de inwendige echo. De gynaecoloog was niet positief. Maar als ik op het internet kijk (ik weet dat ik dat niet moet doen) dan hoor je best vaker dat vrouwen 2 weken terug gezet zijn.. afwachten dus weer. 

Terug
Bovenaan