Uitgerekend in januari

Vanmiddag de eerste echo gehad, echt bijzonder! Kloppend hartje gezien en het zag er allemaal mooi uit volgens de verloskundige. Dus heel blij :) Vanmiddag gelijk bij mijn schoonouders langs gegaan en het verteld. Die waren heel verrast en ontroerd! Morgenavond bij mijn eigen ouders langs, ben benieuwd ;-) Voor beiden het eerste kleinkind.
Was wel minder ver dan gedacht, lijk nu 7 weken en 3 dagen te zijm i.p.v. 7 weken 6 dagen. Dus voor nu is de uitgerekende datum 19 januari 2019.
Echt vervelend te lezen dat het niet bij iedereen goed gaat, sterkte..
@Muntblaadje: Logisch dat jullie in shock zijn! Wonen jullie al samen? Succes met alle overwegingen.

Vandaag de eerste echo gehad, gelukkig alles goed en het hartje was goed te zien ? toch wel fijn om de bevestiging te hebben dat het goed zit ❤ Bijzonder he meiden dat er gewoon iets in je groeit ❤ 
Ben ook minder dan ik dacht 7w5d. Volgende week heb ik de eerste 'echte' echo zal dan pas 8 weken zijn. Dan horen we waarschijnlijk meer.  
Ooh Rozenblaadje wat rot zeg!! :( ik snap je heel goed dat je daar flink van kan balen, zou ik ook doen.. 
MCCK, we lopen gelijk, 17 januari uitgerekend nu en bij jou? ☺ ik heb ook zo'n 9 maanden boek, ik vind het echt heel leuk om er mee bezig te zijn. Moet nu wel een weekje wachten ondat ik dacht nu 8 weken te zijn. ? 
@muntblaadje, dat is zeker lastig. Goed erover praten is het enige wat jullie kan helpen denk ik. Succes, lijkt me niet makkelijk..❤ 
@MarBosh, sterkte, ik ga voor je duimen dat je kleine komende week wil groeien.. ☺

Marbosch; wat vreselijk zeg die onzekerheid, dat maakt je toch helemaal gek. Sterkte deze week..
Ik krijg de misselijkheid na 3 uur smiddags elke dag dus mijn vriend heeft niets aan me iedere avond. Ik wordt er niet gezelliger op maar heb t er graag voor over omdat ik weet dat t na een week of 12 wel weer afneemt. 
Ik moet nog een weekje wachten tot de echo, de tijd kruipt echt voorbij... Ik vind t erg spannend omdat ik natuurlijk bij mijn vorige zwangerschap toen slecht nieuws kreeg. Aan de andere kant probeer ik t zoveel mogelijk los te laten omdat je er, als t fout gaat, uiteindelijk toch niets aan had kunnen doen.

He ik zou laten weten hoe de emesafene werkt. Gisteren eerste zetpil genomen. Tabletten spuug ik weer uit... En ik sta nu klaar om naar mijn werk te gaan! Heb net zonder spugen een beschuitje op. Tot nu toe ben ik blij! Gebruik er 2 per dag. Voor ik ga slapen en bij het opstaan. 

vanmiddag een echo! Zo spannend.Tijd gaat zo langzaam haha!
Wie heeft er nog meer echo vandaag dames?
Dames met misselijkheid, sterkte! probeer anders ook gember en kamillethee. Helpt tegen misselijkheid en maagproblemen tijdens zwangerschap las ik onlangs op internet.
Liefs

Poe, werken valt me zwaar. Ik sta voor de klas maar kan m'n concentratie niet echt vasthouden. Ben ook zo moe, en ik heb wat steken in m'n zij/bij m'n lies. 
Zo zwaar om eigenlijk te weten dat het niet goed is maar toch nog ergens hoop te hebben. 
Ben blij te lezen dat zoveel meiden een goede echo hebben!! 
Mijn dochter is vandaag jarig, 1 jaar!! Dus daar gaat mijn aandacht vandaag maar even naar uit 

Hoi meiden 
Ja waren gister wel even in shock. Gister heel veel gepraat en ook stiekem wel blij geweest. We hebben besloten als we dinsdag bij de verloskundige te zijn geweest de definitieve beslissing maken. Ik heb hem al gemaal en mijn vriend denkt ook wel dat hij het ook wil alleen eerst hard bewijs via een echo haha.
We wonen nog niet samen maar als de baby komt willen we wel naar iets opzoek gaan maar we gaan eerst tijdelijk in de garage van mijn ouders Wonen, dit is een klein soort huisje met 3 slaapkamers. Wel is mijn vraag dan als mijn vriend niet officieel ingeschreven staat op mijn adres is hij dan mijn toeslagspartner? Of is hij dit sowieso al als we ons kindje krijgen? Ivm kindgebonden budget.
Iemand hier verstand van. 
Iedereen gefeliciteerd hier met de zwangerschap! Leuk dat we via deze weg met elkaar het nieuws kunnen delen nu her voor andere vaak nog geheim is. Ik wil het het liefst aan iedereen vertellen haha 

Hi dames!
ik heb gister onverwachts een echo gehad omdat ik wat bloedverlies had. Maar alles zag er goed uit. De kleine was al flink gegroeid. Waarschijnlijk nu toch al een week verder. 
Vandaag nergens last van, maar dat veranderd met de dag.
gefeliciteerd Muntblaadje, kan me voorstellen dat het een shock is. Succes met het maken van de juiste keuze.
Fijne dag ladies!

Terug
Bovenaan