Uitgerekend in januari

Muntblaadje je kunt alleen maar iemands toeslagpartner zijn als je op hetzelfde adres staat ingeschreven.
Als je vriend het kind heeft erkend en jullie staan samen op 1 adres ingeschreven wordt hij automatisch jouw toeslagpartner 

Lotjeoudersvannu, ik ben blij dat ik niet de enige ben! Voel me soms zo schuldig over mijn eigen gevoelens. 
Marbosch, wat vreselijk zeg. Ik hoop dat het toch nog goed uitpakt voor je. Gefeliciteerd met je dochter! 
Muntblaadje, kan me voorstellen dat het een shock is.. als de echo goed is ben je alleen maar blij en is het hartstikke welkom. Goed met elkaar erover praten lijkt me nu het belangrijkste. 
Bedankt voor de gember tip! Ga ik vanmiddag gelijk halen. Ik ben ook een beetje huiverig voor de emesafne. 
Gister is mijn 10e week ingegaan. Vandaag 9 weken en 1 dag zwanger. Nog even en ik mag het nieuws bekend gaan maken aan de wereld. Eindelijk! 
Geniet van het mooie weer! Ik ben vandaag lekker thuis gebleven, dus nu lekker in het zonnetje. 

Zojuist ffies contact gehad met de huisarts. Omeprazol 20 mg is geen enkel probleem, maar ze heeft me emesafene voorgeschreven. Kan het vanmiddag ophalen, ben erg benieuwd naar de werking. 
Bedankt voor de tip van de gemberthee! Helaas werkte dat niet bij mij. Ik heb gemberthee en gembercapsules geprobeerd, rennies, omeprazol (dat hielp!) etc etc.
Maandag eerste intakeafspraak, ben erg benieuwd!

Meiden,
Gefeliciteerd met degene met de goede echo’s en de (nieuwe) zwangerschappen.
Ik wil weer even mn hart luchten.. ben onwijs zenuwachtig voor de eerste echo, die heb ik 18 juni. Niet omdat ik dénk dat t niet goed zit maar ben erg onzeker gewoon. Wil zo graag zekerheid hebben, mn baby’tje zien en t hartje zien en horen kloppen
Ben onwijs moe, emotioneel wrak en hele dagen misselijk (vorige week voor t eerst moeten spugen, daarna niet meer)
Ook heb ik een afkeur gekregen voor warm eten, en vooral als ik t zelf maak. Wel gek op broodjes pindakaas met banaan of smeerkaas met komkommer. 
Zoveel van jullie hebben al de eerste echo gehad, die ik dan lees met tranen die over mn wangen rollen omdat ik zo blij ben voor jullie maar ook omdat ik zelf ook zooo graag wil! Haha #jankerd
Zo, dat lucht weer even op. Vind t best fijn om even mn hart te luchten hier.

Fijne dag verder allemaal! ?

Goedemiddag dames!!
Heerlijk dag vandaag, vanochtend de intake gehad met eerste echo ?
Hartje klopte perfect was net een knipperlichtje ?? helemaal verliefd erop. Wij zijn al een week verder heen dan dat we dachten, nu dus 9week1dag. Uitgerekend op 8 Januari ? 
Direct over 2 weken weer een echo, heeerlijk dat alles nu sneller gaat dan in het begin. 
Zijn er ook dames die de NIPT gaan doen ? Ik denk dat ik dit wel ga doen, je weet maar nooit en kan altijd zekere voor het onzekere nemen toch? 

Verder voel ik me super fit dankzij de emesafene, nergens meer last van en zelfs kunnen genieten van al het eten. 
Liefs?

Wow, dat emesafene klinkt helemaal fijn! Ik ga ook maar eens m'n huisarts bellen, ik begin echt op te zien tegen m'n werk door die misselijkheid.
Marbosch, we duimen allemaal met je mee

Dankjewel Rozenblaadje! ik ben zeker blij en na gesprekken met mijn vriend zijn we er wel over uit dat we het willen houden!
volgende week verloskundige daar heb ik heel erg zin in, hier kan ik dan ook al mijn vragen nog stellen want ik heb er een hoop. 
ondanks dat het totaal niet gepland was is het hartstikke welkom:)
Ik kwam er wel net achter dat er ook een praatgroepje voor februarie uitgerekende vrouwen is, ik ben als het goedis 4 februari uitgerekend maar kan altijd eerder komen dus ik vergezel lekker beide groepen haha 

Terug
Bovenaan