Uitgerekend in januari

Hoi!
Ik weet sinds deze week ook dat ik weer zwanger ben na een miskraam afgelopen januari. 
Nu 5,5 week en 30 mei de 1e afspraak gepland. Super spannend, helemaal na vorige keer..duimen dat alles goed is!!

Yeah!

28 mei de eerste echo spannend!!
hoe voelen jullie je? 
Ik voel mij goed, alleen zere borsten en af en toe misselijk.

hopen dat alles goed mag gaan!

welkom nieuwe mama “s to be!

@waitingfornrtwo ja idd grappig zelfde datum de eerste echo! Het is idd ons eerste kindje, dus ik vind het allemaal ontzettend spannend. Aan jouw nickname te zien is het jouw 2e? Niet minder spannend natuurlijk! 
Ik heb de eerste week heel erg buikkramp gehad maar op af en toe een paar steken na is dat nh gelukkig voorbij. Mn borsten zijn al een tijdje pijnlijk maar ook weer niet overdreven erg eigenlijk. En af en toe ben ik misselijk maar ook dat valt wel mee. Dus het valt eigenlijk mee. En jij? 

Whaaa ik ben zo blij dat ik dit topic gevonden heb!
Gefeliciteerd allemaal??
Ik heb gisteren 2 testen gedaan, allebei positief. BAM! 
Gelijk de verloskundige gebeld en ik ben uitgerekend op 15-01-2019. Op de verjaardag van mijn zus, hoe leuk!
Nog wel een gek idee om een wondertje in je buik te hebben, wil het van de daken schreeuwen! Helaas nog even wachten. 

Tevens had ik ook al duidelijke tekenen:
Pijnlijke borsten, brandend maagzuur, krampen.

verder nog nergens last van gelukkig!
dit wordt ons eerste kindje ❤️

Hoi Lotje!
ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat ik het pas geloof als ik het zie op de echo!
Fijn dat we elkaar zo kunnen volgen!

@Lotje thnx voor je info! Ja en over die praktische zaken waar je je druk over maakt, HERKENBAAR! Ik ben een eersteklas stresskip. Maar probeer zo min mogelijk te stressen en uiteindeiljk komt het heus wel goed allemaal! 
Ik heb vandaag contact gehad met de verloskundigepraktijk en ook ik heb 29 mei de eerste echo en controle staan! Net als jullie @Mots en @waitingfornrtwo. Zo spannend, nog 2 weekjes wachten. Mijn uitgerekende datum zal zijn 12 mei. 
Verder nog niet veel last, alleen continu een opgeblazen gevoel maar niet misselijk. Wel wat vermoeid. 
Zo moeilijk he om het voor je te houden!! Maar wij gaan sowieso eerst de eerste controle/echo afwachten, dan ben ik 7,5 week zwanger. Daarna gaan we het denk ik aan onze ouders vertellen en aan de grote klok pas na de 2e echo.
Heel gek maar ik heb echt al zo'n moedergevoel: alles voor die kleine. Hebben jullie dat ook?  

@Steefje ik krijg ook mijn eerste echo op die datum. Kan echt niet wachten!
Ik ben ook een stresskipje en wil alles zo goed mogelijk doen. In mijn hoofd weet ik al precies hoe ik het wil gaan vertellen etc etc. 
Het schijnt dat mannen een bepaald gevoel hebben om te weten dat een vrouw zwanger is. Nu denk ik bij iedereen (zoals collega’s) zouden ze het zien/weten. Heel vervelend haha

Terug
Bovenaan