Uitgerekend in januari

Net een echo gehad! Hartje klopt heel mooi! Zooo moooi om te zien prachtig gewoon!
nu 8 weekjes zwanger, uitgerekend op 16 januari 2019!

@Muntblaadje, leuk om te horen dat jullie het willen houden meid!

Weet iemand ook hoe groot de kans is dat alles goed blijft na het zien van het hartje met 7 weken? Blijft het dan nog een paar weken spannend of ben je dan wel aardig zeker? Ik word echt gek van onzekerheid... Afgelopen najaar heb ik een missed abortion gehad met ongeveer 8 weken en omdat ik mijn eerste echo pas met 11.5 weken had kwamen we er pas laat achter. Je valt dan echt letterlijk en figuurlijk van je roze wolk. 

Weet iemand ook hoe groot de kans is dat alles goed blijft na het zien van het hartje met 7 weken? Blijft het dan nog een paar weken spannend of ben je dan wel aardig zeker? Ik word echt gek van onzekerheid... Afgelopen najaar heb ik een missed abortion gehad met ongeveer 8 weken en omdat ik mijn eerste echo pas met 11.5 weken had kwamen we er pas laat achter. Je valt dan echt letterlijk en figuurlijk van je roze wolk. 

Emesafene werkt idd prima Rozenblaadje. Al is t ook geen wondermiddel hoor. Ben nog steeds wel misselijk, maar het hele erge is weg. Vandaag maar 2x gespuugd ipv 10x. Dus dan vind ik een hele vooruitgang.
En Mots, je hoeft echt niet huiverig te zijn voor emesafene. Is niet schadelijk. Daar zijn verloskundigem, gynaecologen en huisartsen het over eens. Zijn talloze zwangere vrouwen die het gebruiken en na veel onderzoeken en ruime ervaringen is er geen enkele reden gevonden om het niet te gebruiken.

Zo, de eerste Emesafene zit erin. Nu gauw slapen en toch maar weer om 5.30 uur opstaan zoals gewoonlijk deze afgelopen 2 weken, moet wel om 8 uur op m’n werk kunnen verschijnen en ruim de tijd hebben om over te kunnen geven ‘s ochtends mocht de Emesafene niet werken?
Ik ben heel benieuwd, half uur geleden ingenomen en nu al het idee dat de misselijkheid bijna weg is. Ik omarm het placebo-effect maar gewoon, als de misselijkheid maar verdwijnt? 
Als ik terugdenk aan een paar jaar geleden, schrik ik van de gedachte die ik vroeger wel eens heb gehad. ‘Een beetje misselijkheid tijdens je zwangerschap, hoe erg kan het zijn?’. Ach, ik heb mn karma wel gehad nu..??‍♀️

Terug
Bovenaan