Uitgerekend in januari

@lotjeoidersvannu
Als ik rond 22:00 uur de Emesafene inneem dan werkt het bij mij zeker tot de volgende dag 11 á 12 uur. Gelukkig wel! Alleen de eerste dag dat ik het gebruikte was ik wel behoorlijk suf en kon ook echt niet autorijden, gelukkig was ik 2 dagen vrij. Maar nu heb ik er alleen maar profijt van, niet misselijk en weer fit. Heeerlijk?

Haha lotje, werkt pas na 2 uur ? en dan minimaal 8 uur lang. Ik hoop voor je dat het werkt!! Ik heb er wel echt 2 per dag nodig. Nog steeds geen avondeten op, maar voel me stuk beter. Hopelijk jij morgen ook! 

Hoi meiden,
Ik had gisteren een berichtje geplaatst, Maar kennelijk is dat niet helemaal goed gegaan.
Ik heb gisteren mijn 1e echo in het AMC gehad. Een prachtig knipperlichtje gezien ?. Onze bosbes doet het dus goed ?. 
Gezien mijn medische geschiedenis, zal ik wel onder controle van de gyn blijven staan. Nu werken de gyns hier heel nauw samen met de verloskundigen, dus ik moest de intake van de verlos èn de echo wel laten staan. Die echo staat de 25e. Dan heb ik nog een termijnecho in het AMC op 11 juli. Dam wordt ik daar ontslagen en heb ik de 1e afspraak bij de gyn in het ziekenhuis hier in de buurt op vrijdag 13 juli. Heel spannend allemaal, maar ook wel fijn dat ik zo onder controle sta.
Gisteren ook aan onze kleine man verteld. Hij vond het helemaal super leuk, zoals hij zelf zei hahaha. Maar hij krijgt wel een broertje, want hij wilt geen zusje. En dan noemen we hem chocomel ?. Zo tof dat hij het zo bewust meemaakt.
Goed, jullie zijn weer bij en ik ga weer aan het werk.
Liefs Maaike 

Ik ben niet misselijk, ik herhaal, ik ben niet misselijk!? Wat een opluchting dit zeg...
Ik werd wel ongelooflijk sloom wakker en ben nog steeds duf/traag maar dat is het dubbel en dwars waard.
Heerlijk. Ik ben benieuwd tot hoelaat dit werkt.

Hallo allemaal,
Vandaag even iets engs meegemaakt en wil het toch graag even delen. Ik was aan het autorijden en mijn zicht werd ineens wazig. Ik was eigenlijk onderweg naar me werk, maar ben rechtstreeks weer naar huis gereden. Thuis miste ik de rechterkant van mijn zicht. Ik heb in paniek mijn vader gebeld die mij naar de huisarts heeft gebracht. Voor mijn vader even een raar moment want hij werd weggestuurd toen ze vroeg of ze vrij mocht spreken over mijn dossier  en ik dus nee moest zeggen ?
Uiteindelijk blijken het aura's van een migraine aanval te zijn. Ik ben wel bekend met migraine, maar niet met de aura's. Door de hormonen die ik op dit moment heb in combinatie met stress ( wat komt omdat ik a.s. dinsdag de echo heb en toch erg onzeker beben over hoe en wat) en met het warme weer heb ik dus migraine. Waarbij ik eigenlijk hoopte er juist tijdens de zwangerschap vanaf zou zijn. 
Nu leef ik even op paracetamol en moet ervoor zorgen dat me lichaam niet over verhit, veel afkoelende douche's nemen dus. 
Vanavond ga ik toch maar met me vriend naar me ouders om ze het goede maar wel hele prille nieuws te vertellen. Hopelijk kunnen ze dan een beetje met ons meeleven ook al is het niet goed dinsdag. 
Voor nu dus niet naar me werk gegaan en afwachten of en wanneer me hoofdpijn zakt. 
Sorry voor het zeuren, maar ik moet het toch even ergens kwijt ?

Zoooo das schrikken @baloetje.... ook voor je vader.... dat je het stil hebt gehouden ik weet niet of ik dat had gekund, wel goed denk ik dat je het vanavond gaat vertellen,, die arme man zal wel geschrokken zijn en jij ook natuurlijk.. dit weer is ook niet niks met al die hormonen. Sterkte hoor!!
ik heb het idee dat de baby mij opvreet haha... ik blijf nog steeds onder mijn start gewicht inmiddels al 3 kilo en eet toch echt wel,, eet wel verantwoord en heb ook echt wel eten dat mij tegen staat... zoals gebakken aardappels.... bleeeeeeh moet er niet aan denken... en ik snak naar een frikandel,, terwijl ik normaal liever een kroket heb? ik wil het weekend echt naar de snackbar... ? herkennen jullie dit? 

@sassoo
Thnx komt goed!
En ja ik herken het heel goed... ik heb heel erg behoefte aan een patatje, niet zomaar een patatje nee dat ene lekkere patatje bij die ene snackbar.... de rest is niet goed genoeg? 

Terug
Bovenaan