Uitgerekend in januari

Wow Dutchgirlinsweden, wat moet jij lang wachten zeg! Wat akelig, ik kon het al nauwelijks volhouden om tot 8 weken te wachten! Bestaat er niet zoiets als een pretecho in Zweden? Hier kan je voor 30 euro een echo laten maken, maakt niet uit hoe lang je zwanger bent.
Over echo's gesproken: jippieeee mijne was eindelijk vanochtend! Ik ben al de hele dag naar het schepseltje aan het kijken die ze voor me heeft uitgeprint ^^ Kan m'n ogen er maar niet van af houden, ik ben zo ontzettend opgelucht :) Alles zag er goed uit en we hebben het hartje gezien :) Wel ben ook ik iets terug gezet, naar 8 weken en 1 dag (ipv 8 weken 5 dagen), maar de officiële vastlegging gebeurt pas bij de volgende echo zei ze.
Ik heb ook gevraagd om emesafene. Ik heb het wel gekregen maar mijn huisarts doet er wel heel onzeker over, hij vindt het allemaal maar niks want ze kunnen nooit 100% zeker zeggen dat het veilig is omdat dat niet te onderzoeken valt volgens hem. Dus nu ben ik ook een beetje gaan twijfelen... Moet ik het nou gewoon nemen of toch proberen uit te houden zoals het nu gaat... Ik moet het ook 's avonds innemen, terwijl de ochtend (gek genoeg) voor mij juist de beste tijd van de dag is. Mijn misselijkheid begint tegen 11:00 op te komen en piekt in het eind van de middag en 's avonds. Maar tegen die tijd is hij al lang weer uitgewerkt toch? :S

@rozenblaadje;  Mijn huisarts zei dat het beter was voor je lichaam om het in de avond voor het slapen in te nemen, niet alleen omdat het 2 uur duurt voor hij inwerkt maar je kan er ook behoorlijk suf van worden de eerste dagen. En ik had net als jou echt de misselijkheid tegen het einde van de dag maar hielp echt wel als ik het de dag ervoor innam!
Ik heb het in totaal 4 dagen gebruikt, ik heb gister niet gehad omdat ik een avonddienst en nachtdienst had maar zelfs vandaag ben ik niet misselijk!
Liefs

@marbosch .. nog heel even.. sterkte hoor!
Hier gelukkig niet meer zo misselijk. Wel ontzettend pijnlijke opgezette boobies. Jeetjemina wat zitten die dingen me dan in de weg als ik ga slapen. Heb wel een sport bh zonder halter die lekker zit..dat ging wel. 
Verder best nerveus voor dinsdag.. als het goed is ben ik dan 7 weken 5 dgn. We gaan het beleven. Grappig dat onze dochter het deze week heeft over een broertje of zusje.. wij hebben haar niets verteld! ?
Fijn weekend allemaal en toch weer een aantal nieuwe mama's in spe bijgekomen las ik :)
ik ben trouwens ook voor een Facebook of Whatsapp vanaf 12 weken ;) 
Fijn weekend allemaal! Hier een weekje vrij! Heerlijk!! 

Wat leuk om de verhalen te lezen van iedereen hier. Hoewel soms ook iets te spannend (zoals Marbosch)...
Ook ik ben al even een 'stille meelezer'. Afgelopen maandag de eerste echo gehad en daar was een mooi knuffelbeertje (vond ik het op lijken) te zien, met een kloppend hartje. Heel fijn, dus en voorlopig 10 januari uitgerekend! 29 juni de termijn echo.
Overigens maakte ik me wel even zorgen. Na een begin van erg moe en misselijk, werd dat toch al vrij snel minder. Maar waarschijnlijk was het bij mij gewoon al genoeg om mijn leeftempo aan te passen. Mijn man doet nu veel meer in huis dan eerst, en het grootste deel van de verzorging van ons zoontje 's avonds en 's nachts. Scheelt stukken... als ik me toch weer even te druk maak, merk ik het helaas wel meteen. Ach ja, dan weet ik weer dat het goed zit met de zwangerschap ;-).
Net een shirtje besteld voor ons zoontje met 'hoera, ik wordt grote broer' erop om het na onze vakantie te gaan vertellen aan onze omgeving (alleen naaste familie weet het nu). Voelt toch weer als een mijlpaal!

Bij deze meld ik mijzelf af, 
Helaas is het vruchtje met 6 weken gestopt met groeien en geen hartje. Vruchtzak groeide wel gewoon door en daaraan zagen ze dat het nu 8 weken had moeten zijn.
Maandag opties doorspreken voor het afbreken.
Ik wens jullie allemaal veel gezondheid en geluk toe en dat jullie allemaal mooie wondertjes krijgen.

Bij deze meld ik mijzelf af, 
Helaas is het vruchtje met 6 weken gestopt met groeien en geen hartje. Vruchtzak groeide wel gewoon door en daaraan zagen ze dat het nu 8 weken had moeten zijn.
Maandag opties doorspreken voor het afbreken.
Ik wens jullie allemaal veel gezondheid en geluk toe en dat jullie allemaal mooie wondertjes krijgen.

@Esann, wat een naar nieuws! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!
@TwoKNineteenBby, wat fijn om te horen dat het nog doorwerkt, terwijl je er 1 hebt overgeslagen. Omdat m'n huisarts dus zo huiverig was, denk ik dat ik ga proberen om hem een paar dagen goed te slikken, en dan te kijken wat het doet als ik het weer afbouw. Ik merkte er gisteren denk ik wel iets van, maar hoop vandaag wel op een wat groter effect, want het effect van gisteren vond ik wel te klein om het waard te zijn. Ik heb hem nu 's nachts ingenomen, op 1 van de 100 momenten dat ik er toch uit moet om te plassen in de nacht :p Volgens mij was het half 4.  

Terug
Bovenaan