Uitgerekend in januari

@esann, wat erg voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel wel voor je weggelegd is. 
Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Hier is er nog steeds geen verandering, af en toe bloed (bruin en rood) in afscheiding en bij het afvegen, maar nog niets dat doorzet. 
Heb het eergisteren tegen een goede vriendin verteld en zij zei dat ze bij haar tweede ook bijna twee weken achterliep. De wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.
Nu de 1e verjaardag van mijn dochter vieren, even de focus op iets anders :)
Fijne zondag allemaal

Hoi meiden,
Esann, wat super naar om te horen. Heel veel sterkte!
MarBosch, nog gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop voor jou dat het morgen allemaal meevalt en dat je toch nog kan genieten van een onbezorgde zwangerschap.
Ik heb hier gisteren de schrik van mijn leven gehad. Mijn aanstaande man was met de kleine man even weg, dus ik kon weer even liggen. Gaat mn telefoon. Mijn zusje of ik misschien een bedel van haar ketting had gevonden op het bed van Niek, want die was ze kwijt. Dus ik zeg nee. Nou wil je misschien nog een keer kijken, misschien is hij onder zn bed gevallen. Dus ik, oke... Ik ga wel kijken. Kwam ik terug, was de verbinding verbroken. 1 minuut later wordt er beneden op het raam geklopt. Niet raar, want onze bel weigert regelmatig dienst. Dus ik met mn goede gedrag naar beneden. Zie ik niemand voor de deur. Dus ik denk, als ik toch beneden ben, pak ik ff wat te drinken. Dus ik loop de kamer is, staan er in de zithoek mn vriendinnen, zusje en schoonzus: VERRASSING!!! mijn hart zat in mn keel! Het was dus de dag van mn vrijgezellen! Heb een geweldig gezellig dag gehad, maar ik lag er vandaag HELEMAAL af. Ik merk echt dat ik nog moet revalideren. De rest van de meiden het ook maar verteld, zo kon ik ongestoord mn frisje bestellen ;-)

Liefs Maaike 

Esann wat een vervelend bericht, heel veel sterkte ook namens mij? 
Wat een schrikken Maaike, maar wel leuk zeg! Je was niet de enige gisteren, zag hier in de stad veel aanstaande bruidjes tijdens hun vrijgezellendag.
Die klachten zijn toch wel vervelend hoor. Stiekem blij dat het bij mij meevalt. Las op internet dat watermeloen goed is vanwege het vocht, de vitamientjes en tis ook nog eens erg lekker dus dat staat hier standaard op mijn boodschappenlijstje haha. Verder aan het toeleven naar de volgende echo, maandag 18 juni. Kan niet wachten om ons Otje weer te zien. Maar vind het ook spannend.. blijkt aan de verhalen hier ook weer dat het gewoon een spannende en onzekere tijd is. Daarom wel blij met alle extra controles bij de gyn.
Succes allemaal meiden ?

Heey iedereen, 
Ik ben nu 8 weken zwanger en dacht meld me hier ook aan.
Heb 21 juni de eerste echo en afspraak bij de vk.
Last van kwaaltjes? Nou poeh.... misselijk van sochtends als ik op sta tot ik savonds weer ga slapen. Mn vorige zwangerschap ben ik zo door heen gevlogen maar nu...
Probeer al vanalles en nu gelezen dat vitamine b6 ook goed kan helpen aangezien ik alleen misselijk ben en niet hoef over te geven. Ook las ik iets over sea band. Ik ga er zeker voor kijken! En anders toch volgende week maar eens langs de huisarts. 

Dat misselijk zonder kotsen herken ik erg goed, ik moest telkens hoesten.. zonder verkouden te zijn of last van de keel te hebben. Als ik heel erg moest hoesten ging ik kokhalzen en bleef ik er in hangen, erg vervelend! Ook heb ik weinig eetlust en ben ik ruim 2 kilo afgevallen. Verder al een cupmaat gegroeid en best last van mijn borsten, maar mag verder niet klagen! Ik heb met acht weken een echo gehad en hierop was een mooi knipperlichtje te zien! Aanstaande vrijdag weer een echo (ongeveer 12 weken, hoor dan ook de datum.. waarschijnlijk tussen tweede kerstdag en 3 jan) en ik merk dat ik het nu spannender vind omdat ik al aan het zwanger-zijn-idee gewend ben.. hoop zo dat alles goed is! Tevens heb ik (vooral savonds) al echt een 'onder'buikje en deze is ook best hard! Benieuw of dit het spruitje is of mijn darmen! 

Terug
Bovenaan