Uitgerekend in januari

Hallo allemaal, hier weer even een berichtje van mij. Wat lees ik allemaal nare berichten, wil iedereen die geen leuk nieuws hebben daarom ook sterkte toewensen. 
Gelukkig lees ik ook veel goede berichten, hopelijk mag ik komende dinsdag ook goed nieuws met jullie delen. 
Verder nog wat vraagjes aan jullie allen.... met hoeveel weken gaan jullie het goede nieuws aan jullie schoonouders en naaste familie vertellen en op welke manier? Ben heel erg nieuwsgierig naar jullie tips en ideeetjes. 

Hoi!
@Esann heel veel sterkte! Vreselijk nieuws.
Helaas doen die berichten me echt niet goed eigenlijk, ik word steeds banger en twijfel dus ook vaak of ik hier wel op moet kijken en lezen. Maar vind het toch ook weer interessant.
Ik ga nu mn 9de week af, en dat betekend.... AFTELLEN! Eindelijk! 28juni om 0800 onze eerste echo. Vreselijk dat wachten zeg. Hopelijk is alles goed, die avond heb ik namelijk de verjaardag van mijn zus en dan is het tijd om het tegen mn zus, vader+vriendin en opa’s en oma’s te zeggen. Dit ga ik doen dmv een puzzeltje voor mn zus met ‘hoera, ik word tante’ die ze dus eerst moet maken (75 stukjes dus valt mee) haha.
Mijn moeder en haar vriend en mn schoonouders weten t al, die hebben we t vrij snel verteld omdat ik het echt kwijt moest en ze gaan al snel 3 weken op vakantie dus dan had ik t nog lang geheim moeten houden. Ben zo blij als ik het tegen iedereen kan vertellen.
Nu iets minder leuks, van de week had ik een processierups op mn schouder.... nou jullie willen niet weten hoe ik er uit zie... Mn kaken, hals, borst, schouder en arm zit helemaal onder de dikke rode uitslag en jeukt verschrikkelijk!!! Geloof me, jeuk is erger als pijn!
De dokter doet er vrij weinig aan, koelen, spoelen en een mentholcréme smeren... het helpt wel iets maar blijf er onwijs last van hebben. Ik voel me er zo naar onder, want ik straal ook helemaal geen geluk uit terwijl ik dat wel wíl! 
Eerst die klote hooikoorts waar ik zo’n last van heb, vreselijk gevoelige huid sinds mn zwangerschap en dan ook nog zo’n uitslag van die rot rups! Yukkk!
Ik heb van de huisarts tabletjes gekregen voor allergie, tegen uitslag enzo ook voornamelijk tegen de hooikoorts. Maar.... de dokter schrijft ze voor en zegt dat ik ze gewoon mag, maar in de bijsluiter staat dat ze niet worden aanbevolen bij zwangere of borstvoeding gevende vrouwen.... Wat moet ik nou?! Morgen bel ik de VK er nog even over.
Ik ga nu maar is proberen te slapen.... veelte laat alweer! 
Slaap lekker ? Liefs I

Geen goed nieuws, hartje klopt niet meer.
Morgen starten met tabletten om het op te wekken. Verdrietig, maar fijn om eindelijk duidelijkheid te hebben.
Iedereen een mooie zwangerschap gewenst 
Liefs

@marbosch, wat vresselijk om te horen, Ik wens je veel sterkte om dit te verwerken. Ik hoop dat je in de toekomst weer zwanger mag worden. Ik wil zoveel tegen je zeggen maar weet de woorden niet te vinden. Liefs

@marbosch heel veel sterkte, zo rot :( Inderdaad ‘fijn’ om nu uitsluitsel te hebben, te weten hoe het nou zit. Ik duim op een kleine voor jullie wanneer jullie daar weer klaar voor zijn. 

Hier vanmorgen de echo gehad, alles ziet er goed uit. Hartje klopte en de geschatte uitgerekende datum is nu 22 januari. Was heel bijzonder zo’n echo! Zon raar idee dat er echt iets in m’n buik zit. Het hartje liet ze niet horen i.v.m. onnodige warmte ofzo? Die krijg ik als het goed is de volgende keer te horen. 2e echo is 27 juni bij 10 weken.

Zo nu de familie is ingelicht durf ik me hier ook aan te melden.
Ik ben Nathalie, moeder van 2 kids (14 en 12 jaar) en 2 bonuszoons (10 en 11 jaar). Ik heb 3 jaar een relatie maar we wonen (nog) niet samen.
We weten sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Ik ben nu 7 weken + 1dag. Ik voel me goed maar ben wel heel zenuwachtig merk ik.
22 juni mag ik voor het eerst naar de verloskundige en 3 juli is de eerste echo. De uitgerekende datum is voor nu 26 januari

Gefeliciteerd alle "nieuw aangemelden"! Grappig ook te lezen dat sommigen al een tijd mee lezen en nu toch besluiten wat te zeggen.
Marbosch wat vreselijk voor jullie. Ik ben blij dat je uit de onzekerheid bent, daar word je ook gek van maar toch. Heel veel sterkte en ik hoop dat er snel weer een ukkie in je mag groeien! 
Na een week "ziek" thuis blijven ga ik vandaag weer aan het werk. Ik voel me gelukkig ook al stukken beter. Ik ben veel minder misselijk sinds ik met gemberthee opsta. Of misschien zijn de symptomen ook wel aan het afnemen. Morgen ben ik 10 weken zwanger, 19 juni de termijnecho. De 12 weken is in zicht, eindelijk mag dan iedereen het weten!
Hebben jullie ook al dingen aangeschaft trouwens? Ik merk aan mezelf dat ik nog een beetje huiverig er voor ben en eerst zeker wil weten dat het goed is. Overigens heb ik ook geen flauw idee wat zon kleintje nu echt nodig heeft, haha. 

Terug
Bovenaan