Uitgerekend in januari

Wat fijn, Mots, dat je symptomen aan het afnemen zijn :) geeft mij wel weer moed, nog maar een paar weekjes! Ik ga 10 juli trouwen, het zou zoooooo fijn zijn als ik dan ondertussen van mijn misselijkheid af ben!
Marbosch, wat vind ik dat naar om te horen, volgens mij leefden wij hier allemaal met je mee en hoopten we onwijs dat het toch nog goed zou komen! Sterkte met het verwerken, hopelijk zien we je hier snel weer terug :) 

@Marbosch Ahh nee wat vervelend.. Kan me voorstellen dat het goed is om te weten waar je aan toe bent maar blijft natuurlijk heel verdrietig. Heel veel sterkte gewenst ??

@marbosch .. echt naar te lezen.. :( sterkte de komende tijd. 
Ik lijk wel de nachtbraker van t forum ? bericht altijd als laatst. Vandaag de echo.. om 9.00.. spannend.. als t goed is ben ik nu 7 wkn en 6 dgn. Benieuwd of het klopt en of we bijzondere beelden te zien mogen krijgen. 
Nu slapen! Truste ?

Marbosch heel veel sterkte!

Ik heb vandaag ook de echo, maar ik ben bang dat t niet goed gaat zijn. Ik heb sinds gisteren bloedverlies en menstruatieachtige krampen. Vandaag is t wel iets minder maar heb t idee dat mijn symptomen ook afnemen... we zullen t zien vanmiddag.

Vandaag een echo gehad, er was duidelijk wat te zien en het hartje klopte mooi. Na meting moet ik 8 weken en 4 dagen zwanger zijn. Na eigen berekening zou ik 8 weken precies zijn. We zijn nu enorm in de wolken. Hopelijk blijft alles goed gaan. 

Ik liep zo'n 11 pagina's achter, omdat ik wel elke dag mee lees, maar door de misselijkheid de meeste tijd gewoon niet reageer, maar de lijst is weer zo ver als up to date:
Fortybutfabulous 4de 12 Juni 23 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni 23 janurai
Tinatjuh 2de 12 Juni 19 Januari
Joycejehaas 2de 12 Juni 23 Januari
20Januari2019 18 Juni
MxP 1ste 24 Mei (hartje klopt) 19 Juni (tweede echo) 7 Januari
Sassooo 28 Mei (hartje klopt) 20 Juni (tweede echo) 13 Januari
Gebruiker10077600 30 Mei (hartje klopt) 21 Juni (tweede echo)
MissBo 2de 21 Juni
Steefje 29 Mei (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 12 Januari
Wereldwondertje 2de 6 Juni (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 20 Janurai  
MCCK 2de 5 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 14 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 22 Januari  
Stephenie 1ste 28 Juni
NiRoFlo 2de 31 Mei (hartje klopt) 28 Juni (tweede echo) 16 Januari 
Abena H 4 Juni (hartje klopt) 29 Juni (tweede echo) 10 Januari
SerenD 1ste 3 Juli
Naatjuhh 3de 3 Juli 26 Januari

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari
KakiWink 1ste 28 Mei (hartje klopt) 4 Januari
Mots 1ste 29 Mei (hartje klopt) 8 Janurai
Poortje 29 Mei (hartje klopt) 15 Januari
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei (hartje klopt) 10 Januari
Avpk 28 Mei (hartje klopt) 7 Januari
Gebruiker10078306 31 Mei (hartje klopt) 17 Januari 
BlauweVlinder 2 Juni (hartje klopt) 7 Januari
CurvyGirl 1ste 5 Juni 14 Januari
BijnaamSab 1ste 5 Juni (hartje klopt) 3 Januari
Superjuffie 2de (hartje klopt) 5 Juni 
xPatricia 1ste 5 Juni (hartje klopt) 19 Januari
KirstenTT 5 Juni (hartje klopt) 17 Januari
TwoKNineteenBby 6 Juni (hartje klopt) 8 Janurai
xMILA 6 Juni (hartje klopt) 16 Januari
Rozenblaadje 8 Juni (hartje klopt) 13 Januari
Ctl 31 Mei (hartje klopt) 12 Juni
Schaappiej 2de 12 Juni (hartje klopt) 22 Januari

Voor de genen die helaas slecht nieuws te horen hebben gekregen heel veel sterkte!

Hallo allemaal,
Mag ik als a.s. vader ook reageren in dit forum? Mijn vrouw is nl niet nederlandse maar ook ik lees al een poosje stiekem mee en geef mijn vrouw af en toe een update van de mooie en soms ook droevige verhalen die ik hier lees.
Wij prijzen ons zeer gelukkig met de zwangerschap en beginnen langzamerhand opgelucht adem te halen. 
Sinds een paar weken loopt mijn vrouw bij de gynaecoloog omdat men verwacht dat zij vervroegd in de overgang is (34 jaar). Begin mei zaten we bij de gynaecoloog en kregen te horen dat we maar 5-10% kans hadden om zwanger te worden met een verhoogd risico op miskramen. Wat wij toen niet wisten is dat ze op dat moment al 3.5 week zwanger was!! Bam - in een keer raak (en daar ben ik als papa toch wel erg trots op). 
31 mei hadden we de eerste echo bij de verloskundige en zagen we direct een mooi kloppend hartje. 7 weken en 4 dagen waren we toen. Vorige week hadden we nogmaals een echo bij de gynaecoloog en daar zagen we dat de kleine netjes op schema ligt. De gynaecoloog kon alleen maar zeggen: Wow! Het lijkt erop dat we super veel geluk hebben gehad met dit prachtige cadeautje. We durven nu pas opgelucht adem te halen en gaan het komend weekend onze ouders vertellen. De voorlopige datum is 13 januari. Volgende week donderdag hebben we de termijn echo.
Mijn vrouw is overigens "echt zwanger" - slechts 1 keer overgeven per dag betekent dat het een goede dag is en ze is erg moe. Ik probeer daarom maar extra lief voor dr te zijn :)

@papaatje wat een fantastisch nieuws voor jullie (een wonder) welkom bij de club. Vind het leuk dat er ook een papa mee leest en dat je vertaald voor je vrouw. 
Ik ben ook 13 Januari uitgerekend... ik voel mij verrassend goed.
ik kijk ook uit naar de echo van volgende week woensdag.... dan wordt het nog meer echt en dan zijn het nog maar 11 cruciale dagen voor tot aan 12 weken. 
@fortybutfablulous hoe was jouw echo? ??

Terug
Bovenaan