Uitgerekend in januari

Niet zo positief verhaal hier, op de echo vandaag was wel een kloppend hartje te zien, echter klopte t veel te langzaam en is het ukkie ong 2 weken kleiner dan t zou moeten zijn... als ik geen miskraam krijg heb ik pas over twee weken weer een echo. 

@fortybutfabulous ach wat een naar nieuws zeg! Dat worden zware 2 weken, sterkte, ik hoop dat het toch nog positief afloopt. 

Jeetje wat een verhalen weer allemaal zeg! Veel sterkte voor diegene met niet zo goed nieuws...
En wat leuk dat er een papa mee leest!
Ik heb vandaag ook mijn eerste echo gehad en alles is prima in orde. Goede hartslag erg duidelijk. We hebben zelfs een filmpje meegekregen super leuk!
Ze schatten nu dat ik 24 januari uitgerekend ben in plaats van 23 januari...ik zit er niet veel naast haha 
Succes allemaal weer in de volgende fase van de zwangerschap of van het verwerken van het verlies of tegenslag. 
Ik leef met jullie mee! Vind het erg bijzonder om dit met zoveel onbekende te kunnen beleven!

Wat een gedoe die app! Kan dus niet inloggen. Heel vervelend!!
vanavond de 2e echo gehad en alles zag er goed uit. Ook voor het eerst het hartje gehoord. Mijn zus is mijn verloskundige, die vond het ook erg speciaal om het hartje te horen. Ik kan gerust op vakantie gaan 
Heel verl sterkte voor degenen met slecht bericht. Ik denk aan jullie en geloof dat er veel meer dames onder ons ook aan jullie denken. Je mag altijd je hart luchten!! ?

hoi iedereen,iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap en voor de gene met slecht nieuws heel veel sterkte.ik ben vandaag 7 weken+1 zwanger van ons 2e wondertje.volgens eigen berekening ben ik 29 januari uitgerekend.morgenochtend om 09:00 de eerste echo.ik heb al een zoon van 7 jaar.ik heb het topic uitgerekend februari 2019 geopend omdat ik eerst uitgerekend zou op 3 februari maar bleek na telefonisch contact met de verloskundige dat ik verkeerd heb gerekend.hier ook de bekende kwaaltjes zoals zere en grotere borsten en heel erg misselijk waar ik tabletjes voor slik van de huisarts.

Wat rot zeg @marbosch @fortybutfabulous. Veel sterkte beiden!
Ik voel me nu echt slechter dan vorige keer toen ik een bericht plaatste. Nu 8 weken +4 en ben gisteren langs de dokter geweest i.v.m. duizeligheid/flauwvallen. Heb een lage bloeddruk en voor de zekerheid hebben ze nog bloed geprikt om andere dingen uit te sluiten. Morgen krijg ik daarvan de uitslag.
Dokter vertelde trouwens dat als je (heel) moe bent, je meer last hebt van misselijk- en duizeligheid. Dus ik moet het voorlopig even rustiger aan doen.

Hey lieve meiden en papaatje,
Hier een berichtje gewoon omdat het kan. 
Wat superleuk dat er ook een papa to be meeleest en af en toe ook wat post. Ook heel erg gefeliciteerd en super dat je de berichtjes voor je vrouw vertaald :)
Meiden met slecht nieuws: ik denk aan jullie! Het zou zo tof zijn geweest om met zn allen de eindstreep te halen.
Onze chocomel zorgt hier nog voor veel vermoeidheid. Maar andere kwaaltjes heb ik niet echt. Ik hoest alleen de longen uit mn lijf en daar wordt ik wel misselijk van, maar dat heb ik normaal ook. Ik ben wel af en toe duizelig. En ik heb iets gevonden waar ik geen genoeg van kan krijgen: kinderworst, je weet wel, die worst met een plaatje erin. Maar dan wel de verse, want die voorverpakte van de appie is echt ranzig!
Verder is de moeders voor moeders ook echt een opgave geweest deze week. Ze hadden een proef met een ander desinfectiemiddel. Echt niet te harden! Ik heb geen fles vol gekregen, zelfs mijn man vond het niet te doen. Iemand anders daar nog ervaring mee gehad?
Liefs Maaike 

Terug
Bovenaan