Uitgerekend in januari

Hai  Maaike,
Hier ook moeders voor moeders. Vind het sowieso een hele opgave! Gooi half kotsend die urine over in de fles. Vind het zo erg! Had ik vorige zwangerschap ook en snap ook eigenlijk niet goed waarom ik weer mee doe!??
Voel me toch beetje moreel verplicht ofzo en doe het dus ook maar. Maar tel de weken af! Van dat andere middel heb ik niet veel gemerkt. Ik kokhals altijd al! ?? Hadden idd wel die proef met minder flessen. 

Leuk dat er nog steeds nieuwe mensen bijkomen, gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ja, die kwaaltjes zorgen bij mij ook voor een dubbel gevoel, hoor. Het is de reden dat ik totaal geen zin had om nog een keer zwanger te zijn, maar als ik niks voel ben ik weer bang dat het niet goed is met de baby... zucht ;-).
Ik vind het wel grappig nu ik zwanger ben van de tweede, dat je wat kunt vergelijken. Bij de eerste was ik wat meer misselijk (maar heb nu ook meer rust, bij mij zei de verloskundige ook dat moeheid en misselijkheid samenhangt dus dat zal wel helpen) en had heel snel groeiende borsten. Nu heb ik tot bijna het begin van mij zwangerschap borstvoeding gegeven, dus aan mijn borsten merk ik niks (die zijn er wrs al klaar voor ;-) ). En vorige keer had ik de hele zwangerschap geen zin in iets snoepachtigs, nu juist veel zin in vooral muffins enzo. Dus ik zal nu wel wat meer aankomen dan de eerste keer, hopelijk gaat de borstvoeding dan ook weer goed straks! :)
Hoe is dat voor anderen die al eerder zwanger zijn geweest?

Leuk dat er nog steeds nieuwe mensen bijkomen, gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ja, die kwaaltjes zorgen bij mij ook voor een dubbel gevoel, hoor. Het is de reden dat ik totaal geen zin had om nog een keer zwanger te zijn, maar als ik niks voel ben ik weer bang dat het niet goed is met de baby... zucht ;-).
Ik vind het wel grappig nu ik zwanger ben van de tweede, dat je wat kunt vergelijken. Bij de eerste was ik wat meer misselijk (maar heb nu ook meer rust, bij mij zei de verloskundige ook dat moeheid en misselijkheid samenhangt dus dat zal wel helpen) en had heel snel groeiende borsten. Nu heb ik tot bijna het begin van mij zwangerschap borstvoeding gegeven, dus aan mijn borsten merk ik niks (die zijn er wrs al klaar voor ;-) ). En vorige keer had ik de hele zwangerschap geen zin in iets snoepachtigs, nu juist veel zin in vooral muffins enzo. Dus ik zal nu wel wat meer aankomen dan de eerste keer, hopelijk gaat de borstvoeding dan ook weer goed straks! :)

Hi :) 
sterkte voor degene die geen goed bericht kregen. 
Hier gisteren, na veel zenuwen om 9.00 de echo gehad. Aardige vrouw gelukkig, voor de verandering ? en een mooi kloppend hartje gezien! Ik ben iets terug gezet net als bij mijn dochtertje. Ik dacht 7 wkn 6 dgn maar ik ben 7 wkn 2 dagen (Nu 3) zou betekenen eind januari. De precieze datum wacht ik even af.. 5 juli is de termijn echo. 
Kwaaltjes nemen iets af. Deze week drukke dagen door weekje vrij  (pretparken, concert) wel lekker om als tassendrager mee te gaan ? 
Fijne avond ?

Terug
Bovenaan