Uitgerekend in januari

Hi! 
Weer een laat berichtje van mij :)
@tinatjuh.. jeetje wat bijzonder.. had ik nog niet eerder over gehoord. 
@annemariella dat lijkt mij ook echt heel bijzonder. Al Reizend weten dat je zwanger bent! Fijn dat je op 5 juli de termijn echo hebt en dat de 8 weken echo goed was
@mots ook hier gemene aanhoudende steken gehad. Ik ging mijzelf ook helemaal gek maken.. hormonen hormonen.. was bij mij in week 6. Ging vanzelf weg.. 
Ik ga nu heerlijk slapen :) 
Trust!

Thanks allemaal! Rozenblaadje, ik wil die verloskundige zo weinig mogelijk bellen. Ik heb een leuke verloskundige maar die assistente die de telefoon aan neemt. Ze is heel lief en aardig en begripvol maar ik irriteer me helemaal kapot aan haar stem. Erg he? Ik kan er gewoon niet tegen haha. Oh wat klinkt dit gemeen..
Tina leuk he, een kloppend hartje! Wat apart idd dat je 2 x een vanished twin hebt gehad. Nu weet je wel dat als je weer zwanger wordt de kans groot is dat je een tweeling maakt haha.
Annemariella, wat vet zeg roadtrip europa! Geniet er nog even van zolang t nog duurt. Kan me voorstellen dat het zo wat dubbel is nu je weet dat je zwanger bent! 

@ mots ik begrijp je helemaal de assistente bij ons vind ik echt niks,, die deed de controles voor de intake.... ik denk als ik hier nou een intake gesprek mee moet hebben zoek ik wel een andere praktijk??? wat een MUTS zeg!!! Die steekjes had ik trouwens woensdagavond ook op de bank... vond het ook eng maar ff zoeken op het internet en is denk dat het bandenpijn was... dit is meestal rond de 9 a 10 weken las ik,.. niks ernstig denk ik dus...
ik ben nog wel zo beroerd in de ochtend... tegen het eten aan hikken.. ik dacht dat het minder werd... heb ook zo”n idee van een brok in mijn keel.... dat de eetlust verminderd.... morgen 10 weken? elke dag is er weer 1. En woensdag de termijn echo zo benieuwd hoe het wurmpje gegroeit is.... hebben jullie trouwens al een voorgevoel wat het wordt? Ik denk dus een meisje.. we hebben zelfs al namen... erg he!! Een jongen is ook zeer welkom maar dan zou ik echt even moeten schakkelen hahaha!! Volgens de chineese kalender wordt het een jongen maar dit lijkt mij sterk hahaha!! Srry voor het gebrabbel!! Fijn weekend allemaal!! 

Sterkte voor de demas met slecht nieuws of vervelende ontwikkelingen!! X
----
Leuk dat de groep steeds groter wordt! Dinsdag had ik de termijnecho, wat een verschil met 10 dagen eerder... zag onze mini wild bewegen, zo leuk!!! Ik ben uitgerekend op 9-1-19 met mijn getallentik echt een zeer mooie datum ? Nu maar duimen dat ik tot de 4% ga behoren die op de uitgerekende datum bevalt :)
Momenteel misselijkheid, moeheid en hoofdpijn to the max. Echt zo'n drama deze week. Ze zeggen dat het hormoon in week 10 en 11 piekt, dus hoop zo dat het daarna gaat afnemen.
Zijn er meer dames die mee doen aan centering pregnancy? Ik start maandag al!! Dus dan mag ik het hartje luisteren (of als dat nog niet lukt krijg ik weer een echo). Super leuk!
Geniet van jullie weekend!

Haha sassoo gelukkig. Ik voelde me al zo lullig tegenover haar maar ik kan dat gepraat van haar gewoon niet uitstaan. Je bent assistent, je neemt de telefoon aan... dan verwacht je een leuke gezonde vlotte stem. Maar goed, gelukkif begrijp je mij :p haha!
Gelukkig heb jij het ook rond dezelfde tijd. Stelt me gerust. Volgens mij waren het bij mij toch mijn darmen. Ik heb ook een spastische darm, denk dat dat niet mee werkt. Ik heb dat trouwens wel nog steeds, minder eetlust. Vooral in warm eten en vlees, echt geen zin in. Wel in chips en andere lekkernijen..
Ik heb altijd gezegd ik wil een meisje absoluut geen jongetje. Volgens de truc met de ring aan een touwtje krijg ik een meisje en volgens de chinese kalender ook. Een jongetje lijkt me echt niks dus ik ben heel bang voor de uitslag. Vet lullig eigenlijk maar ik heb toch echt voorkeur voor een meisje. Ben ook opgegroeid in een gezin van meiden, zou niet weten hoe een jongen werkt hahaha. 
Blauwevlinder, dan lopen we ongeveer gelijk op. Mijn datum staat nu nog op 8-1 maar ik heb de termijnecho nog niet gehad. Wat heb je die dan vroeg trouwens, de termijnecho. En wat vet dat je je ukkie zag bewegen! Ik heb aankomende dinsdag de termijnecho, kijk er zo naar uit. Als ik aan mensen de echo foto van vorige keer laat zien zien ze eigenlijk alleen een vlek. 
Ik ben ook vreselijk moe trouwens en heb af en toe ook hele erge hoofdpijn. Als ik de koffie laat staan is de misselijkheid al een heel stuk afgenomen. Ik start de dag met een kop gemberthee, dat werkt ook. Voor mij dan. 
Ik kan niet mee doen aan centering pregnancy, ik werk in ploegen en de afspraken zijn vaak savonds. Wel jammer maar vind 1 op 1 ook wel leuk eigenlijk. Veel plezier maandag! 

Misschien een beetje verkeerd geformuleerd. Zei t vroeger wel altijd en hoop nog steeds op een meisje maar nu ik zwanger ben is het niet meer zo dat ik absoluut geen jongetje wil. Ben allang blij dat er een ukkie in mij groeit en hoop dat hij of zij gezond is. Maar goed, ik blijf voorkeur voor een meisje houden.. ik las trouwens ergens dat de kans op een jongetje 52% is, haha. 

Ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur. Vind de gezondheid echt het allerbelangrijkste. Beetje een cliché opmerking, maar is wel zo. In mijn familie is net kindje met syndroom ontdekt tijdens zwangerschap. Wordt nu bijna geboren. Dan sta je wel weer even met beide benen op de grond. 

Terug
Bovenaan