Uitgerekend in januari

Hey meiden, tis even stil geweest hier. (Druk leven??)
Voor de meiden met een miskraam, wat erg zeg, heel veel sterkte ?
Ik had afgelopen woensdag de 'officiele' eerste echo, had alweer een dagje ingehaald dus onze spruit groeit goed, het was erg bewegelijk en zagen het armpje op en neer bewegen. Ook kon ze het bot van de kaak al zien en zagen we lichtjes de navelstreng lopen. Op 5 juli heb ik de eerste termijn echo. Dan ben ik 12 weken en kunnen we het bekend maken aan de rest van de wereld..?
De steken in mijn onderbuik heb ik ook last van, al een paar weken. Vooral bij uitrekken en niezen of onverwachtse bewegingen. T hoort er allemaal bij. Van mijn borsten heb ik wel veel last, wordt er snachts gewoon wakker van als ik me omdraai.. heeft iemand hier tips voor? ? 
Verder heb ik totaal geen eetlust, smorgens ontbijt ik niet anders spuug ik alles uit. Ik pak later in de ochtend gewoon wat en dat gaat goed. Ik kan niet in de supermarkt lopen zonder te kokhalzen (sorry) en van bepaalde dingen ga ik ook al kokken.. (ff een doekje over het toilet op werk bijvoorbeeld..?) 
Ik ben inmiddels 2 kilo afgevallen... maar mijn broeken zitten niet lekker meer.. hurray voor elastiek! ? 

Hey meiden,
Ik heb altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen. Toen ik met 27 weken een 3d echo had, ja het is laat, maar vriendlief wilde het niet eerder weten, kregen we te horen dat het toch echt een knul werd. Toen dacht ik: dat kan helemaal niet! Ik heb het later tijdens een medische echo en tijdens de groeiecho nogmaals gevraagd en het is toch echt een jongen geworden. En wat voor een! ?. Ik zou hem nu echt voor geen goud willen missen. Bovendien zijn jongens veel knuffeliger dan meisjes en komen veel vaker zomaar even bij je zitten. Ik heb echt altijd gezegd dat ik een meisjesmoeder was, maar helaas, ik ben toch echt ook een jongensmoeder ?.
Naar toch hier stiekem wel de hoop dat het een meid wordt hoor! ?
Liefs Maaike 

Hoi allemaal,
Ik heb ook een heel sterk gevoel dat ik een meisje krijg, verder denkt helemaal niemand dat! Iedereen die het nu weet zegt meteen dat ik een jongen krijg, ook mijn man. Het maakt me helemaal niks uit trouwens, als het maar gezond is inderdaad. 
Ik vind het nu vooral spannend omdat ik me nu zo goed voel, wel moe maar verder prima. Ik weet dat ik absoluut niet mag zeuren als ik jullie verhalen lees maar ik vind het een beetje eng. 1 ding kan ik trouwens niet tegen en dat is tandenpoetsten, haha. Ik moet dan de hele tijd kokhalzen. De mensen op de camping kijken me dan nog al vreemd aan, hahaha. 
Toen ik wel misselijk was hielp gember thee mij ook erg goed, misschien jullie ook?
liefs Anne

Whaaaa daar lig ik dan, in bed, te spoken... morgen is eindelijk de dag van onze eerste echo.
Vandaag precies 9 weken zwanger. Het is niet dat ik bang-zenuwachtig ben maar meer gezonde spanning denk ik. Eindelijk word het dan écht! Al voel ik me best zwanger hoor! Haha. Misselijk en veel kokhalzen (nog maar 2x overgegeven) en smiddags echt een middagdutje. En, ik zie echt al wel een beginnend buikje... 
Ik moet echt proberen te slapen. De wekker gaat om 06:30! 08:00 de echo!
Slaap lekker en jullie horen morgen van me! ?
Liefs, I.

Grappig om te lezen wat mensen denken (en hopen) dat het geslacht van de baby zal zijn.
Bij de eerste had ik absoluut geen voorkeur, nu we al een jongen hebben, lijkt een meisje erbij me wel erg leuk. Maar met nog een jongen ben ik net zo gelukkig. We hebben ook iets meer kans op een meisje, gezien de verwekkingsdatum en dag dat we daaraan 'gewerkt' hebben ;-) (zit paar dagen verschil tussen).
Nu nog even genieten van de vakantie, volgende week weer een echo. Leuk!

Grappig om te lezen wat mensen denken (en hopen) dat het geslacht van de baby zal zijn.
Bij de eerste had ik absoluut geen voorkeur, nu we al een jongen hebben, lijkt een meisje erbij me wel erg leuk. Maar met nog een jongen ben ik net zo gelukkig. We hebben ook iets meer kans op een meisje, gezien de verwekkingsdatum en dag dat we daaraan 'gewerkt' hebben ;-) (zit paar dagen verschil tussen).
Nu nog even genieten van de vakantie, volgende week weer een echo. Leuk!

Hier maakt het ook niet uit wat het geslacht wordt. 
Ik heb een jongen en een meisje, mijn vriend heeft 2 jongens.
Ik ga er een beetje van uit dat het een jongen wordt, maar iedereen om mij heen denkt een meisje.
Wat natuurlijk wel weer heel leuk voor mijn dochter zou zijn, maar ook haar maakt het niets uit :D ze is alleen maar dolgelukkig dta er een baby komt.

Hoi allemaal, net terug van de gyn. Inwendige echo weer gehad en alles is goed, hoera! Goed gegroeid en ziet er goed uit allemaal. Zit waarschijnlijk op 9 weken en paar dagen en heb vrijdag de 29e de termijnecho en intake bij de verloskundige. Oeh ben zo opgelucht hihi. Heb nu eindelijk het gevoel dat ik blij kan en mag zijn. ?

Terug
Bovenaan