Uitgerekend in januari

Hallo dames!
Dank voor het warme welkom. En @Sassoo, leuk dat je op dezelfde dag bent uitgerekend en dat we bijna tegelijk de termijnecho hebben. Nog een paar dagen - spannend!
Gisteren hebben we de ouders van beide kanten verteld. Super leuk om die enthousiaste reacties te zien. Donderdag doen we de nipt test en als daar de uitslag van binnen is mag de hele wereld het weten. 
Ook hier wordt hard gespeculeerd over het geslacht - maar als we uitgaan van "grootmoeders wijsheden" dan kan het nog steeds beide kanten opgaan. Ik hoop erg op een meisje, maar vrouwlief wil graag een jongetje. In ieder geval krijgt een van ons zijn zin :)
Inmiddels lijkt de misselijkheid iets af te nemen, maar de vermoeidheid is er nog steeds. Ze kijkt erg uit naar het 2e trimester in de hoop dat het dan iets beter wordt.
Iedereen veel plezier met de echos die voor de deur staan!

@KirstenTT, mij helpt het onwijs om 's nachts een BH te dragen. Ik heb zelf van die elastische katoenen topjesachtige dingen, die geen beugel hebben en ook geen sluiting aan de achterkant. Dat is echt comfortabel maar geeft wel extra steun. Sindsdien word ik zelf in ieder geval niet meer wakker van m'n borsten, dat had ik namelijk ook onwijs. Misschien voor jou ook een idee :) 
Mijn termijnecho is volgende week maandag (25 juni), komt al snel dichterbij! :)
Ik heb vanaf het begin af aan meteen gezegd dat het een meisje gaat worden, om de 1 of andere reden weet ik het gewoon 100% zeker xD Nouja, gaat vast nergens over maar ik heb 50% kans dat ik straks kan zeggen "zie je wel!".

Hallo allemaal,
Sterkte voor allen die slecht nieuws hebben gekregen.
Gefelicteerd voor degene met een kloppend hartje.
Welkom alle nieuwelingen.
12 juni 2e echo gehad en alles zag er weer goed uit.
Hartje klopte en zag zelfs een beentje op en neer gaan ( wat ik niet had verwacht bij 8 weken en 3 dagen.
Volgende echo precieze datum was wel weer bijzonder om toch weer mee temaken.
Hoor veel over misselijk zijn en moe ik ook wel maar misselijk valt mee wel minder eetlust.
Wel wat vaker geïrriteerd en dan ook voornamelijk naar mijn partner hebben hier meer mensen last van.
Verder gaat het goed en voel ik mijn goed woensdag heb ik intakegesprek.
Groetjes?

Wieeehh, morgen termijnecho!! Hoor dan ook hoe ver ik precies ben, volgens mij 11 weken. Heb er zon zin in en toch tegelijkertijd ook weer bang. Hopelijk beginnen ze morgen weer met een echo. 
Ctl, dat geirriteerde herken ik heel goed. En idd, vooral naar mn partner. 
Ik hoop dat ik kan slapen, kijk al zo lang uit naar morgen :D 

@mots; succes morgen!! Ik heb woensdag mn termijnecho, als goed is ben ik morgen precies 11 week ?
Verder heb ik echt een week gehad met ups en downs, maandag en dinsdag enorm emotioneel, echt huilen om bijna alles. Woensdag was ik chagerijnig, donderdag en vrijdag continu moe en zaterdag en zondag zo misselijk dat zelfs de emesafene niet werkte ?
Hopen dat ik deze week een betere week heb, maar pffff wat kun je je soms vervelend voelen. 
Ik kan niet wachten tot ik onze mini weer zie ? Wil het zo graag van de daken schreeuwen maar ik wil zo graag wachten tot ik mijn contract heb getekend bij mn nieuwe werk, alleen gaat die pas 1 augustus in... dat word dus weide kleren in de zomer ?
Liefss

Hoi allemaal, 
Ik ben eigenlijk alleen maar heel erg moe. Ik ben niet misselijk, maar zodra ik avondeten ruik begin ik wel te kokhalzen. Ik krijg met moeite een paar happen warm eten naar binnen en dan houdt t wel weer op. 
En ik wil niet weten of het een meisje of een jongen wordt. De verassing lijkt me zo leuk na een bevalling.. ? zijn er meer die het niet willen weten?
Over twee weken heb ik de termijn echo en ook wij hebben besloten om de nipt test te gaan doen. 
T is misschien een beetje gek maar ik vind deze periode naar de volgende echo net zo zenuwslopend als de tijd voor de eerst echo. We kunnen ons er nog niet toe zetten om te genieten ofzo. Misschien laten we dat toe na de volgende echo en na de uitslag van de nipt test. Hebben jullie dit ook, nog steeds zo onzeker? 

Hoi allemaal, 
Ik ben eigenlijk alleen maar heel erg moe. Ik ben niet misselijk, maar zodra ik avondeten ruik begin ik wel te kokhalzen. Ik krijg met moeite een paar happen warm eten naar binnen en dan houdt t wel weer op. 
En ik wil niet weten of het een meisje of een jongen wordt. De verassing lijkt me zo leuk na een bevalling.. ? zijn er meer die het niet willen weten?
Over twee weken heb ik de termijn echo en ook wij hebben besloten om de nipt test te gaan doen. 
T is misschien een beetje gek maar ik vind deze periode naar de volgende echo net zo zenuwslopend als de tijd voor de eerst echo. We kunnen ons er nog niet toe zetten om te genieten ofzo. Misschien laten we dat toe na de volgende echo en na de uitslag van de nipt test. Hebben jullie dit ook, nog steeds zo onzeker? 

Terug
Bovenaan