Uitgerekend in januari

Hé Baloetje, ik heb hetzelfde. Wil niet weten wat het wordt, lijkt me een geweldige verrassing als je het niet weet. En ik had hetzelfde, durfde na de eerste echo ook nog niet blij te zijn. Na gister echt wel, loop nu met een glimlach van oor tot oor haha. Lees met verbazing over alle voorkeuren. Het maakt mij echt niet uit, ben dolblij na jaren proberen dat het is gelukt en kan alleen maar hopen dat het gezond is. Verder begint de misselijkheid bij mij wat meer te worden, maar hoef gelukkig niet te spugen. Verder heb ik een enorm kort lontje en stoor ik me aan alles. Mijn man heeft het zwaar met me haha. Probeer het op het werk de hele dag te controleren maar het komt er thuis allemaal uit hihi. Heerlijk die hormonen?

Hallo allemaal,
Heel even van de radar geweest. Deze week 12 weken. De misselijkheid is al bijna helemaal weg, joepie. Alleen ik zit al aan de derde kuur voor blaasonsteking. Hij gaat maar niet weg. 
@Mots: je kunt gewoon de assistente van de verloskundige vermijden. Blaasonsteking moet je toch testen bij huisarts. 
Bij een vermoeden van blaasonsteking zeker laten testen. Als je nl verwaarloost dan ben je straks verder van huis met nierbekkenonsteking. 
Afgelopen donderdag bloed geprikt voor NIPT. Ben erg nieuwsgierig naar de uitslag. 
Groetjes weer

Gisteren de eerste echo gehad! En ja hoor, een mooi klein minimensje en een prachtig kloppend hartje! Wat een opluchting! (9weken2dagen)
Gisteravond de verjaardag van mn zus gehad en het daar dus ook verteld dmv een puzzeltje met daarop “hoera, jij word tante”
en mn vader heb ik een boekje gegeven van Nijntje met erin geschreven “als ik ben geboren, kom je dan voorlezen opa?”
ze waren erg blij en verrast! Die koppies! Zoooo leuk. 
Over 2 weekjes de tweede echo, weer iets om naar uit te kijken, spannend!! 

Liefs, I ?

Vanavond is een dame van Moeders voor Moeders langs geweest. Dus vanaf morgen kan ik aan de bak ? Doen er nog meer mee?
Ik heb niet echt een voorkeur qua geslacht en weet zelfs niet of ik het wel wil weten. Mijn vriend is heel nieuwsgierig en zou het het liefst nu al weten. Stiekem hoop ik een beetje op een jongetje, puur omdat ik zelf de oudste ben en een oudere broer wel leuk had gevonden. Maar een meisje lijkt me ook erg leuk ?
Inmiddels 9 weken +3, echt zin in de tweede echo (5 juli)! Lijkt me ook mooi om de kleine te zien bewegen.
Hoe gaat het bij jullie met sporten? Mijn conditie is echt verschrikkelijk! En na elke keer sporten dikke spierpijn ?
Liefs!

Hoi! 
Mijn echo vanmorgen was fantastisch! De kleine bewoog alle kanten op, hij of zij zwaaide zelfs even. Fantastisch, echt zo mooi om te zien. En al een echte baby! Ik had dat trouwens ook baloetje, durfde pas echt blij te zijn met de termijnecho. Vandaag de vk gevraagd en die zegt dat de kans na een eersre goede echo met een kloppend hartje heel klein is dat t dan nog mis gaat.. had ze dat even wat eerder verteld. Ben een dag terug gezet. Morgen dus 11 weken, uitgerekende datum 9 januari. 
Warm eten staat mij ook tegen!! En sporten ben ik mee gestopt voor even. Wil t straks wel weer oppakken, maar had er echt de kracht even niet voor. 
Moeders voor moedefs doe ik al een paar weken aan mee. Ben er eigenlijk wel klaar mee maar goed, voor het goede doel. 
Vrijdag bloed prikken voor nipt! Ga er niet vanuit dat er wat mis is trouwens. Ben nog niet echt bang voor de uitslag. 
Groetjes een hele enthousiaste mama to be!

Xpatricia, mijn conditie is ook drama ? als ik een trap op loop moet ik eerst op adem komen en savonds vaak wat benauwd. Ik herken dit echt niet van mn eerste zwangerschap die doorliep ik eigenlijk zonder kwaaltjes. Ik hoop me na de twaalf weken.beter te voelen en weer te kunnen sporten? 
( hier ook moeders voor moeders trouwens)
Misselijkheid is iets beter nu ik slik nu iets meer dan een.week vitamine b6 bij. 
Morgen avond 1e echo, ben zo benieuwd !

Hoi allemaal,
ik moet me helaas afmelden. Alles leek super goed te gaan maar kreeg afgelopen zondag wat last van krampen en klein beetje bloedverlies. Ik dacht het valt wel mee maar voor de zekerheid VK gebeld. Kon ik gister terecht voor een echo, slecht nieuws. VK zag het meteen en zei ook meteen dit ziet er niet goed uit. Ondanks dat we bij 8 weken een prachtige echo hebben gehad was het nu kleiner dan toen. Dus het is al aan afbreken. Totaal niet verwacht, ook door de VK niet. Maar het heeft zo moeten zijn.
Nu komende dagen afwachten of het zelf allemaal doorzet, maar denk dat ik straks ga bellen dat ik het zsm in gang wil laten zetten.
Een fijne een mooie zwangerschap voor iedereen. 
Groetjes Stephanie 

lieve meiden,
Ik ben kapot moe en als ik dan in bed lig, is het staren naar het plafond. Gisteren was het 2 uur voor ik sliep... pfff en kwart over 7 was de grote broer in spe alweer wakker :-S
@Steefje: wat ontzettend naar om te horen. Ik wens je veel sterkte en kracht toe.
Morgen mogen we voor het eerst naar de verloskundige. Spannend. Niek mag ook mee, we willen hem zo veel mogelijk betrekken in de hele zwangerschap. Dan maandag de 2e echo en 11 juli de 3e :) 
Nog 9 dagen en dat trouwen we, ook nog zo spannend. Ik denk dat ik na 29 juni pas echt kan ontspannen.
Ik heb een hoge luchtweg infectie. Heb geen antibioticum gekregen, want de ontstekingswaarden zijn laag. Wel Salbutamol, een puffer om te zorgen dat de hoestkriebel verminderd en de bronchiën rust krijgen. Door het hoesten moet ik soms spugen, anders niet. Daar word ik misselijk door, verder heb ik er gelukkig geen last van misselijkheid.
Nou goed, jullie zijn weer bijgepraat ;-)
Liefs Maaike 

Terug
Bovenaan