Uitgerekend in januari

Hallo meiden, 
Ik was ook even van de radar omdat ik merk dat ik super nerveus wordt van alle "nare verhalen" over mogelijke miskramen e.d.
Inmiddels ben ik 10+3 zwanger en heb met 8+3 een hele mooie echo gehad. Kloppend hartje en het was al duidelijk te zien dat de placenta in aanleg was..
Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat! Bij mij worden de klachten anders; minder zere borsten, met vlagen gevoelig. Nog wel erg moe, met vlagen misselijk maar niet heel ernstig. Verder ook contineu last van mijn darmen ivm ziekte van Crohn. Veel diaree en omzettende darmkrampen. Ook af en toe krampjes in de baarmoeder. Voor jullie herkenbaar?
Overigens ben ik gestopt met Moeders voor moeders vanaf deze week. Ik word misselijk van alles wat vies is, dus helemaal van die geur!!! 
Hoe zit het met jullie eet gewoontes? Zijn ze erg veranderd?
Ik durf nog niet optimistisch te zijn. En wacht mijn 12 weken echo bij de gyn af, met 16 weken maak ik een vreugdedansje.
Succes meiden!!

Vanmiddag eindelijk week ons druifje gezien ?? Wat geweldig om te zien hoe het is gegroeid en hoe het nu al zo aan het bewegen is! Konden bijna geen goede echo foto's maken omdat het de hele tijd aan het springen en draaien was ? Helemaal verliefd!
Ik durf nu langzamer hand blijer te zijn dan in het begin want je ziet nu dat het iets aab het worden is! Heeeerlijk!!
19 juli mag ik weer heen, mn moeder en schoonmoeder gaan ook mee! En aansluitend heb ik de centre pregnancy groep, kan niet wachten tot de 4 weken weer om zijn!
Liefs

Ook wij hadden vandaag weer de echo. Ons wurmpje was ook erg bewegenlijk! Zoo leuk om te zien, terwijl je er nog niks van voelt is de baby toch de heletijd aan het bewegen. Uitgerekende datum nog steeds 13 januari. Zooo blij...

sterkte voor iedereen waar het niet goed is, vresselijk! Elke keer schrik ik weer en krijg ik kippenvel. Ik kan niet anders dan jullie sterkte wensen. 

HELP! 
Ik stop niet meer met spugen... het begon vanmorgen ineens toen ik opstond, 3x.
En na dat ik eten had gemaakt en 3 happen van mijn spaghetti op had, tot nu toe achter elkaar! Ondertussen ben ik helemaal leeg maar nu alleen nog slijm en gal... 
Voel me zo belabberd. Alles wat erin gaat, gaat er ook weer uit.
Iemand tips? Ga nu een gembertheetje proberen.
Ik had nog maar in 9 weken 2 keer overgegeven... vreselijk dit.

Liefs, I ?

Vandaag echo gehad!
we hebben naar t hartje geluisterd..... oh zo bijzonder is dat!!
had ik maar zo’n echo apparaat thuis in de woonkamer staan?? 

@20jan2019;
oooh wat vervelend ik heb geen tips. Ik ben zelf ook erg beroerd sinds het weekend... pas 1x overgegeven.... maar wel het idee dat de misselijkheid nu op zijn ergst is... ik denk omdat het hgc nu zijn hoogste punt heeft bereikt.. eten staat mij ook erg tegen... sta dan ook kokkend eten te koken.... srry geen tips.. 

Terug
Bovenaan