Uitgerekend in januari

Oh wat erg zeg @steefje. 
Ik zit vandaag op precies 12 weken :). Gisteren ook al uitslag van de nipt ontvangen en die was helemaal goed. Helemaal blij nu en geen geheimen meer. 

De lijst weer zo goed als mogelijk bijgewerkt! Voor de genen die al een tweede echo hebben gehad en waarvan de uitgerekende datum vast staat heb ik onderaan alvast een lijstje gemaakt.
Gebruiker10077600 30 Mei (hartje klopt) 21 Juni (tweede echo)
Papaatje 1ste 31 Mei (hartje klopt) 21 Juni (tweede echo)
MissBo 2de 21 Juni
Wereldwondertje 2de 6 Juni (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 20 Janurai  
Rozenblaadje 8 Juni (hartje klopt) 25 Juni (tweede echo) 13 Januari
MCCK 2de 5 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 14 Januari
Lotjeoudersvannu 11 Juni (hartje klopt) 27 Juni (tweede echo) 22 Januari  
Stephenie 1ste 28 Juni
NiRoFlo 2de 31 Mei (hartje klopt) 28 Juni (tweede echo) 16 Januari 
Abena H 2de 4 Juni (hartje klopt) 29 Juni (tweede echo) 10 Januari
KakiWink 1ste 28 Mei (hartje klopt) 29 Juni (tweede echo) 4 Januari
SerenD 1ste 3 Juli
Naatjuhh 3de 3 Juli 26 Januari
Tinatjuh 2de 12 Juni (hartje klopt) 3 Juli (tweede echo) 19 Januari
Joycejehaas 2de 12 Juni (kloppend hartje) 5 Juli (tweede echo) 23 Januari
annemariella (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 
KirstenTT 5 Juni (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 17 Januari
xPatricia 1ste 5 Juni (hartje klopt) 5 Juli (tweede echo) 19 Januari

MikB 1ste 25 Mei (hartje klopt) 2 januari
Waitingfornrtwo 2de 29 Mei (hartje klopt) 10 Januari
Avpk 28 Mei (hartje klopt) 7 Januari
Gebruiker10078306 31 Mei (hartje klopt) 17 Januari 
CurvyGirl 1ste 5 Juni 14 Januari
BijnaamSab 1ste 5 Juni (hartje klopt) 3 Januari
Superjuffie 2de (hartje klopt) 5 Juni 
TwoKNineteenBby 6 Juni (hartje klopt) 8 Janurai
xMILA 6 Juni (hartje klopt) 16 Januari
Ctl 31 Mei (hartje klopt) 12 Juni
Schaappiej 2de 12 Juni (hartje klopt) 22 Januari
Baloetje 1ste 12 Juni (hartje klopt) 24 janurai
20Januari2019 18 Juni (hartje klopt)
FleurtjeRoos (hartje klopt)

BlauweVlinder 9 Januari
Mots 1ste 9 Janurai
Sassooo 13 Januari
Poortje 15 Januari
Inmiddels heeft bijna iedereen zijn eerste echo wel gehad en zijn we allemaal aan het wachten op de termijnecho! 
Voor hen die erg misselijk zijn en ook veel speeksel produceren heb ik als tip gekregen van mijn vk om te sabbelen op winegums omdat dit een fris gevoel geeft en voor mij werkt het ook!
Van steken heb ik ook last, maar dat hoort er allemaal bij. Alleen als je het gevoel hebt dat je een blaasontsteking hebt moet je daar inderdaad wel voorzichtig mee zijn, want als je er mee door loopt kan je inderdaad een nierbekkenontsteking krijgen en later in de zwangerschap kan een blaasontsteking ook weeën op wekken.
Wat betreft het geslacht, bij ons dochtertje wisten wij het niet, maar nu wil ik een taart laten maken die zij mag aansnijden zodat we het geslacht ontdekken. Ze wil ontzettend graag een zusje, maar als het toch een jongetje blijkt te zijn wil ik de tijd hebben om haar daar op voor te kunnen bereiden. Gister vroeg ze overigens: Mama ben jij al zwanger? Toen ging ze aan mijn buik voelen en zei ze: Ja je buik is al dikker, er zit een baby in! Volgende week de termijnecho en dan gaan we het haar vertellen, zo benieuwd naar haar reactie!

Vanmorgen heb ik weer een echo gehad en aansluitend een gesprek met de  gynaecoloog. De echo was zo leuk! Het begint nu echt op een minimensje te lijken en hij/zei dat ook nog een dansje voor ons. Zo bijzonder!
De uitgerekende dag is nu vastgesteld op 10 januari. De gynaecoloog zag ook geen bijzondere risico's dus ik heb mij nu 'lekker gewoon' aangemeld bij de verloskundige. 

Hee zijn er dames met last van hoofdpijn? Ik had dinsdagmiddag ontzettend hoofdpijn wat niet wegging. Ik dacht dat ik te weinig had gedronken. Heb woensdagochtend een paracetamol genomen en toen werd het beter gelukkig. Nu had ik gisteravond allemaal vlekken voor mijn ogen. Kon de ondertitels niet volledig lezen en mijn appjes ook niet. Na een uur was het weer over. Nu ben ik wakker met enorme hoofdpijn. Heb al een paracetamol gehad maar dat helpt een beetje de harde pijn weg te nemen maar verder ook niet en wil niet teveel rommel innemen, liefst helemaal niet want doe dat normaal ook nooit maar de hoofdpijn is wel extreem. Iemand ervaring mee? Denk zelf dat ik gister te druk ben geweest op het werk. Heb geen pauze genomen en van hot naar her gevlogen.. 

@KakiWink van hoelaat tot hoelaat heb je moeten werken en weten ze het al op je werk? Geen rust nemen nu is echt niet verstandig, je lichaam moet extra hard werken nu! Dus als je vrij bent vandaag zou ik vandaag zoveel mogelijk rusten! Gaat het nog niet over zou ik voor de zekerheid misschien even contact opnemen met de vk.

Thanks Niroflo. Ik werk iedere dag van 8.30 tot 17.00 uur. Ja ze weten het op het werk. Was gister alleen dus had zelf de rust moeten pakken maar dat vind ik sowieso lastig.. Ja doe vandaag inderdaad heel rustig aan.. 

Gisteren onze termijn echo gehad en ook wij werden beloond met een dansje. Prachtig! Alles was helemaal perfect. Volgens de laatste meting is onze kleine nu 10 weken en 4 dagen en dus is de verwachtte datum 1 dagje opgeschoven naar 14 januari. 
We hebben gelijk een nieuwe echo ingepland voor 26 juli en dan krijgen we te horen of het een jongen of een meisje is!

Terug
Bovenaan