Uitgerekend in januari

Hey hey,
Bedankt voor de felicitaties. We hebben een schitterende dag gehad. Prachtig weer en de locaties pakte precies uit zoals we hadden gehoopt. Het was een echt knalfeest. 
Tevens verteld dat we niet met zn 3en maar met zn 4en de toekomst in gaan. Hoop tranen van blijdschap zien vloeien.
Sowieso was het allemaal erg emotioneel. Die stomme hormonen zorgden ook voor de nodige tranen, hahaha. Maar niet alleen daarom, niemand had 3 jaar geleden gedacht dat wij daar ooit nog zouden staan. 
11 juli 2e termijnecho bij het AMC. Heel erg naar... Nee we kijken er echt enorm naar uit.
Vandaag voor het eerst weer zwangerschapskleding gekocht. Wat een verademing. 2 broeken en 1 jurkje. Gekregen van mijn man. Wat een lieverd. 
We kregen op onze trouwdag trouwens nog meer goed nieuws: onze hypotheek die we wilden uitbreiden met een bouwdepot is goedgekeurd! We kunnen dus gaan uitbreiden thuis!!! Joepie ?.  Dat is echt nodig, want we hebben geen kamer over ?. Nu maar hopen dat het allemaal voor december klaar kan zijn. ???.
@Naatjuh; gecondoleerd met je vader. Heel veel sterkte met die immense verlies. Was het heel plotseling, of was hij ziek? En wist hij wel al van de zwangerschap? Ik hoop echt dat het met jou en met jouw kindje snel goed gaat. ???.
Liefs, Maaike 

Tijdje geleden weer, maar druk druk. 
Wij hebben 27 juni de termijnecho gehad en een levendig kleintje gezien. Was echt super en geruststellend. Ik was helemaal verbaasd dat we ook de hersenhelften en kaaklijn kregen te zien. Mijn uitgerekende datum staat op 16 januari. Ik heb al een dochter van 3 en mijn vriend een zoontje van 6 dus samen ons 3e kindje, maar mijn 2e.
27-7 gaan wij op vakantie dus nog snel op de 25ste een echo voor het geslacht ingepland met precies 15 weken. Dan kunnen we in de vakantie lekker fantaseren. Mijn vriend wil graag een dochter en mij maakt het niet uit. We hebben voor zowel een jongen als een meisje al hele leuke namen dus wil gewoon snel weten wat het is. 
Ik ben ook behoorlijk hormonaal. Ik huil bij elke film/serie tranen met tuiten en mijn vriend heeft de nodige bitchie opmerkingen te slikken. 
Op werk en privé reageerde iedereen heel enthousiast en ze denken allemaal een jongetje.
Ik voelde mij vorige week goed, maar nu weer erg moe. Lig in de avond verlamd op de bank. Nou heb ik sinds gister wel het gevoel de kleine in de avond heel soms te voelen. Zijn er nog meer die dit hebben of is het gewoon wishful thinking...

Dank je Sassooo, wij hopen ook gauw de kleine te kunnen zien
@wereldwondertje mijn vader was al heel lang ziek (copd) en we wisten wel dat hij in zijn bonustijd zat, maar er was niet echt iets dat er op wees dat het nu zou gebeuren en daarom kwam het toch nog onverwachts. Mijn vader heeft ons alleen opgevoed, dus het valt me heel zwaar.
Hij wist gelukkig wel dat ik zwanger was, was hij ook super blij mee. 

Gecondoleerd Naatjuh... ik zit in vergelijkbare situatie. Mijn vader is terminaal en gaat de bevalling ook niet redden. Kanker. Is al 3.5 jaar ziek maar nu uitbehandeld en het gaat slecht. Moeilijk he... 

@naatjuhh, wat ontzettend heftig! Mijn vader is een paar jaar geleden overleden en het verdriet is echt onwerkelijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit verdriet en ik hoop dat je over 2 weken een prachtige echo zal krijgen. 

@superjuffie jij ook veel sterkte de komende tijd, hopelijk zullen jullie nog een paar mooie momenten samen meemaken. 

Gecondoleerd Naatjuh, wat erg! Heel veel sterkte toegewenst deze tijd. Ook Superjuffie veel sterkte gewenst!
Gisterenavond hebben wij de termijnecho gehad. Weer heel bijzonder. De kleine was lekker levendig. Grappig om te zien. Uitgerekende datum is nu aangepast naar 25 januari. Dit jaar was mijn schoonzus op precies dezelfde datum uitgerekend dus dat is wel apart, haha.
Daarna zijn wij het gelijk bij mijn schoonouders gaan vertellen. Ze waren heel verbaasd en hadden het nog niet verwacht. Zondag gaan we het aan mijn familie vertellen en volgende week is de rest aan de beurt. Voor onze dochter wordt er een shirtje bedrukt met 'Ik word grote zus' erop. Ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren.
Wij hebben ook het idee dat ik al dikker begin te worden. Nu heb ik ook al een aardige buik van mijzelf, dus het zal de rest misschien nog niet opvallen ;) 

gecondoleerd @Naatjuhh... :(
veel sterkte @Supperjuffie
het lijkt mij superzwaar dat wat jullie meemaken...

ik heb al een buikje van mezelf, maar het is nu echt duidelijk wat dikker hoor, haha! vandaag 12 weekjes. zo fijn om uit de 'gevarenzone' te zijn!

Hoi dames, 
Ik ben weer aanwezig! ?
Heb me druk gemaakt om niks, want heb net onze termijn echo gehad en alles ziet er goed uit. De kleine zat netjes stil voor t opmeten, maar voor t filmpje was die lekker bewegelijk.
Super leuk om mee te maken!
Naatjuhh en superjuffie, sterkte en gecondoleerd! 

Terug
Bovenaan