Uitgerekend in januari

Gefeliciteerd allemaal met de goede echos en de positieve uitslagen van de NIPT! En wereldwondertje, gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Gecondoleerd Naatjuh, en heel veel sterkte toegewenst! Ik hoop dat je snel een goede echo hebt! 
Ik ben van mezelf vrij smal (ook weer niet super dun) en je ziet wel echt duidelijk een buikje. De omgeving ziet het ook, super leuk vind ik het! Weeg me trouwens elke 1e van de maand en het gekke is, sinds ik het weet bijna 2 kilo kwijt haha. Vind het zo raar, dikke boobs niet normaal, en een buikje. En dan toch afvallen. 
Voel me trouwens ook goed nu! Niet meer misselijk en ook niet meer zo vreselijk moe. Wel heb ik een vreselijke hekel aan bepaalde geuren, dat extra goed ruiken vind ik echt een drama! 
Vandaag precies 13 weken trouwens! 

MCCK;
Toevallig toen ik eergisternacht op bed lag, op mijn buik. Voelde ik hele rare, aparte ‘plopjes’, soort belletjes. Toen ik op mn rug ging liggen was t weg.
Sochtends ben ik daar nog is over na gaan denken en dacht ik dat t toch echt de baby zou kunnen zijn. Maar het leek me raar want ik ben nu 11+2... 
Zou dat dus echt kunnen? De baby is nu 5cm. En was wel heel erg beweeglijk op de echo.

Wat leuk dat anderen ook al denken dat ze de baby voelen! Ik vertel mezelf steeds dat dat nog helemaal niet kan, maar bijna elke dag voel ik plopjes. Tja, kunnen ook gewoon de darmen zijn natuurlijk...
Leuk dat anderen toch ook wel gaan zien dat ze een buikje krijgen, ik was even heel chagrijnig maar nu ben ik toch eigenlijk juist wel blij, ik keek er juist heel erg naar uit dat je het aan de buitenkant kan zien! En dan gebeurt dat en ga ik erover lopen klagen, pff haha!
@Mots, wat onwijs bijzonder eigenlijk hoe het bij jou gegaan is, realiseerde ik me ineens. Een paar weken terug werd je nog verteld dat je een miskraam had en nu ben je gewoon de risico weken uitgevlogen!
@naatjuhh, wat een moeilijke periode voor je. Wat een emotionele rollercoaster. Gecondoleerd, sterkte!

@superjuffie, jeetje dat moet ook heftig zijn. Zeg alsjeblieft alles wat je wil zeggen tegen hem en elke keer als je gedag zegt geef hem een dikke knuffel. Hoewel ik de dag ervoor een super gesprek heb gehad met mijn vader had ik nog zoveel willen zeggen. Sterkte meis.
@iedereen bedankt! Gisteren was de uitvaart, en wat was dat zwaar. Het voelt allemaal heel dubbel. Ik wil echt wel blij zijn, maar ik voel op dit moment alleen maar diep verdriet.
Verder maak ik me wel zorgen omdat we de baby niet hebben kunnen zien, want als er nu iets mis zou zijn kon ze het ook niet zien. En hoewel de kans dat er iets mis is heel klein is, lijken dit soort dingen op dit moment zo groot. 
Morgen eerst maar naar de gyn voor mijn bloeddruk. Kijken wat daar gezegd wordt.

Hallo allemaal! 
Weer even geleden maar hier een update!
termijnecho gehad op 19 juni, zeer beweeglijke baby! Alles was dik in orde! 17 juli weer een echo, zelf om gevraagd tot 20 weken wachten duurt te lang hihi?
verder voel ik mij prima en de moeheid word eindelijk minder. Ben nu 13 weken en 4 dagen zwanger. Mijn uitgerekende datum is 7 januari. Merk ook wel dat ik al dikker begin te worden, ik heb het daar wel moeilijk mee omdat ik altijd goed oplet dat ik niet te zwaar word dus vind het moeilijk om me over te geven. Ik weet dat ik niet zo moet denken maar de knop moet nog om hihi.

Hey lieve meiden en papaatje, 
Hier een nachtelijk verhaal, want werd wakker door een nachtmerrie en moet even mn hoofd leeg maken. Las ik gewoon blij liggen en niets doe, blijf ik terugvallen in dezelfde nachtmerrie en slaap ik slecht. Dus maar even een half uurtje op mn telefoon. Hoe slecht ook. 
@Naatjuh: wat naar dat je vader zo'n ziektebed heeft gehad. Wel een fijne gedachte dat hij "reservetijd" heeft gehad en dat je hem nog het nieuws van je zwangerschap heeft kunnen horen en dat hij zo blij was opa te worden. Ok zou die gedachten koesteren. Ik hoop dat je nu ma de uitvaart een beetje rust kan krijgen, ook al begint het verwerken nu pas. Vraag je werkgever een paar dagen vrij, of beter nog, meld je ziek. Die hoge bloeddruk moet naar beneden. Het is nu echt het allerbelangrijkste dat je je rust pakt voor je kindje. En voor jezelf, want een hoge bloeddruk is überhaupt niet goed. Desnoods vraag je een verklaring van je huisarts. Sterkte meis.
Met betrekking tot het voelen van je baby, dan kan pas vanaf 16 weken. Tenzij het je 2e is, dan zou het iets eerder kunnen. Je baarmoeder groeit pas van 11 weken boven je schaambeen uit, dus voor die tijd kan het überhaupt niet. Ik wil de pret niet drukken hoor, maar de kansen dat je het nu voelt, zijn erg klein. 
Hier alles wel goed. Nogsteeds erg moe en dat merk ik nu we even weg zijn, des te meer. Ik val s avonds gewoon op de bank in slaap. Eergisteren zelf al voor het eten. Gelukkig weet mijn man van mijn eerste zwangerschap dat het normaal is, en jij pakt het gelukkig ook goed op.
Ik ga weer proberen te slapen. Ik hou de gedachte van mn 2e termijnecho a.s. woensdag in mn hoofd en hopelijk val ik dan wel weer goed in slaap.
Liefs, Maaike 

hey iedereen, hier even een update van mijn kant gister de termijn echo gehad en alles was goed ik ben nu 11+1 weken dus gister 11 weken.ik ben trouwens in plaats van 29-01-2019 op 24-01-2019 uitgerekend.gister ook gelijk door verwezen naar de gyn voor de rest van de zwangerschap en daar mag ik 23 juli weer naar het kleine wonder kijken.heb het gister ook mijn zoon verteld dat hij een broertje of zusje krijgt en sprong een gat in de lucht en gaf gelijk kusjes op mijn buik haha geweldig die reactie van hem hij hoopt heel erg op een zusje.met de kwaaltjes gaat het goed de misselijkheid is gelukkig weg ben alleen heel erg moe en zere borsten houden.

Terug
Bovenaan