Uitgerekend in januari

Hoi allemaal! 
Gisteren onze termijn echo gehad en o wat was ik nerveus! Was weer super om mee te maken. Ademloos zitten staren naar het babytje. Alles is goed! Ipv 27 januari naar 25 januari gezet. Vandaag kan ik mij aanmelden voor de nipt...hoewel ik nu weer twijfel of het wel nodig is.. heb veel meegelezen en er zijn er toch wel superveel die het wel hebben gedaan.. 
Ik voel ook heel soms plopjes ;) Omdat het mijn tweede is voel je misschien iets bewuster.. maar dan nog :) het voelt prima en niet vervelend.. ook al zijn t je darmen ahahaha!! 
Volgens mij zitten we bijna aan het einde van de termijn echo's voor januari :) @naatjuh succes bij de gynaecoloog.. en natuurlijk sterkte.. 
Fijne dag vandaag! 

Nou de gynaecoloog viel me 100% mee. Hij heeft de baby wel op de echo kunnen krijgen (heeft zelfs nog een dansoptreden gegeven) en behalve dat het iets kleiner is dan verwacht (4 daagjes teruggezet) zag alles er prima uit.

En wat nog mooier is, ze hebben een half uur lang mijn bloeddruk opgemeten en de gemiddelde waarde was 124/118

Wat een opluchting

Oh Naatjuh,
Wat een opluchting! Gefeliciteerd. Nu proberen te ontspannen. Ik weet al waar. Je bloeddruk nu goed was. Je zag je kleine ronde dansjes maken van geluk ;-).
Geniet van het goede gevoel. 
Liefs, Maaike

Hallo Allemaal,
9 Januari uitgeteld. Ik ben vandaag dus 13 weken en 2 dagen zwanger. Ik weet het al sinds dat ik 5 weken zwanger was. Gelukkig ben ik nog geen dag misselijk geweest en vooral heel moe. Wat kleine lichamelijke veranderingen merk je wel, mag absoluut niet klagen. 
#happy 

@Maaike, dank je wel! Het is echt wel een hele opluchting hoor. Had niet verwacht dat ik me toch ook weer blij kon voelen, maar het lukt toch.
Geen idee wat er is gebeurt dat mijn bloeddruk zo omlaag is gegaan maar we gaan het proberen vol te houden

Naatjuh wat fijn voor jou, maar ook voor je partner natuurlijk. Erg mooi dat jullie in deze sombere periode wat lichtpuntjes hebben! Dit soort cadeaus zijn van dubbele waarde de komende tijd. 

Hey!
@Naatjuh: heel goed. En nogmaals, als je je niet kan ontspannen, je gewoon ziekmelden. Je zwangerschap is nu het belangrijkste, icm jouw gezondheid. Ondanks het grote verlies, probeer nu echt te genieten. Je vader zou het niet anders willen denk ik zo. ?.
Wij mogen woensdag weer een blik naar binnen werken. We zijn net weer 2 uurtjes thuis van ons midweekje Kempervennen. Lekker burgerlijk, maar zo relaxed! We hebben echt genoten van elkaar en van Niek. Zo fijn om nog even samen weg te zijn. De plannen waren eigenlijk om in oktober 2 weken naar Curaçao te gaan. Financieel was dat sowieso geen optie, want de bruiloft is iets duurder uitgepakt dan gepland. Maar nu met Chocomel op komst al helemaal niet meer. We willen echt geen risico op zika lopen. Had leuk geweest voordat Niek 5 werd nog even buiten de vakanties om ver weg te gaan, maar helaas. We hebben nu besloten om in de meivakantie te gaan. Met zn viertjes. Durf je dat aan werd me bij Niek al gevraagd?! JA, dat durven wij zeker aan. Het enige wat vervelend is voor de baby is het landen. Dat hebben we met Niek toen ook gezien. Bovendien zijn er steeds meer maatschappijen die babynestjes verhuren. Die worden aan de wand gemonteerd en kun je uitklappen en je baby erin leggen. Wij zijn van mening dat als je 1 uur kan vliegen, je ook 10 uur kan vliegen met een baby. Nu is het uiteraard per kind verschillend, maar ik vertrouw erop dat dat wel goed komt ;-) . Bovendien hebben mijn schoonouders beloofd dat onze huwelijksreis wel goed komt. Dus het zal een uitgestelde huwelijksreis worden.
We zien het wel. Eerst maar eens die 12 weken voorbij :-D
Liefs, Maaike 

Terug
Bovenaan