Uitgerekend in januari

Gelukkig naatjuh, goed nieuws! Hopelijk kun je nu beter en meer genieten! 
Welkom BrittB, ik ben ook 9 januari uitgerekend! 
Ik ben deze week begonnen met de babykamer. De oude bewoners hadden alle kozijnen en plinten creme gelig gemaakt. Super lelijk natuurlijk. Beneden hebben we gelukkig allea verbouwd maar boven hebben we grotendeels zo gelaten, nu dus toch mee aan de slag. Plinten en kozijnen zijn nu fris wit, volgende week met de muren beginnen! 
Ook wat positiekleding en nieuwe BHs gekocht (2 cupmaten gegroeid, hopelijk stopt het hier). Vind het spul trouwens best duur, vooral omdat je het maar even aan hebt.. 
Verder gaat alles uitstekend! Ik voel me echt goed! Heb eigenlijk momenteel alleen last van puistjes (al erg genoeg). Alles beter als die ellendige misselijkheid! Nog 3.5 week tot de pretecho, kan niet wachten! 
@rozenblaadje, ja echt he! Zo stom van mijn huisarts toen. Ben er nog steeds echt pissig om als ik eraan terug denk. Wil eigenlijk een afspraak maken en hem de echo onder de neus duwen maar goed, het lost wss weinig op. 

Hallo allemaal,

Goed te lezen dat de 12 weken echo goed is verlopen.
Ook ik heb de termijnecho gehad en ben 2 dagen terug gezet dus nu uitgerekend op 18 januari.
voor mij is het mijn 2 kindje.
Het was weer heerl mooi de kleine zo bezig te zien. Alles zag er goed uit??
Op na de tweede trimester?

Wat leuk!! Nu volgens mij met drie uitgerekende dames op 9 januari!? Ik ook!!
Ja de kleding is zooo mega duur!! Ik was afgelopen vrijdag bij sample sale van Noppies in Lelystad, nou dat kan ik iedereen aanraden!! Giga goed geslaagd, alles tussen 2,50-15 euro. Top dus ? 
Ik kan voorzichtig zeggen dat ik me ietsje beter voel. Meer energie en meer eetlust. Wel op gekke momenten ineens een golf overgeven, zonder misselijkheid vooraf. Nu sinds een week last van. Mega irritant!! Tot nu toe thuis, als dat maar niet op mn werk of in een winkel gebeurt.... 
20 weken echo’s al gepland? 

Jeetje wat heftig Naatjuhh, heeeel veel liefde en sterkte voor jou gewenst. Wat verschrikkelijk moeilijk moet het zijn. En zo onwerkelijk. Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt, pas goed op jezelf meis ?
En voor superjuffie ook natuurlijk!! Ik hoop dat je nog mooie momenten samen mag meemaken. Herinneringen voor altijd ❤️ die pakt niemand meer af..
Mijn lieve broertje is 14 mnd geleden overleden. Enerzijds voel ik me zo blij met nieuw leven in mn buik, maar het verdriet is zo overweldigend. Twee uitersten... en het niet kunnen delen met hem is verschrikkelijk. 

Even een tijd niks van me laten horen. We zijn net terug van vakantie en aansluitend een weekend weg met de schoonfamilie. Heb vrijdag voordat we weg gingen mijn tweede echo gehad. En was toen 11 wk en 2 dgn. Inmiddels dus al 11 wk en 5 dgn we hebben het toen ook aan iedereen verteld omdat alles goed leek. Wel moet ik voor de 20 wk echo naar het ziekenhuis, heb een indicatie gekregen omdat mijn vader bij zijn vorige vrouw 2 kindjes heeft gekregen en verloren aan een open ruggetje en geen galwegen. Mn vader is wat ouder en in die tijd slikten ze geen foliumzuur ed. Kans dat er wat is is klein, ook omdat het halfbroertjes waren, maar ze willen het toch uitsluiten en daarom de 20 wk echo in het zkh. 
Verder hebben we besloten de NIPT test niet te doen. 

Hallo dames, 

Allemaal nieuw want ik ben voor het eerst zwanger en ook de hele forum wereld dus ik ga mijn best doen om jullie ook te ondersteunen.
Los van de vermoeidheid geniet ik van de zwangerschap. Ik vind het een groot wonder. 
Ik ben 24 jan 2019 uitgerekend. 
Ik heb een vraagje over wel of niet al aanvullend verzekeren.
Ik heb nu nog een natura basisverzekering van FBTO. Voor de kraamzorg moet ik €4,30 per uur zelf betalen. Verder zit er geen extra vergoeding bij zoals zwangerschapscursus of ziekenhuisbevalling (zonder medische indicatie). Ik heb echt mijn best gedaan om het een en ander uit te zoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vind dit ook altijd heel erg lastig en ben benieuwd naar jullie ervaring met verzeringen. 
Ik twijfel om nu al aanvullende verzekering te nemen bijvoorbeeld vanaf okober (dan ben ik +/- 6 maanden) of later of het dit jaar gewoon bij de basisverzerking te houden. Ik kan zoals elke nederlander mijn verzekering voor 2019 aanpassen. Of kan dit niet als je al 8 maanden zwanger bent? 
Wil jij jouw ervaring met je zorgverzekering met mij delen? Alvast bedankt. 
Liefs Roesoesje

Ik ben aanvullend verzekerd bij zorg en zekerheid. Vorige zwangerschap geen rekening gezien. Niet voor kraamzorg, nergens voor. Ook veel extra fysio gehad toen.  

Zo, ik ben even geschrokken. Ik had vrijdag in het ziekenhuis gelijk maar bloed laten prikken (ik was er toch al).
Had net een telefoontje gemist van de verloskundige dus ik teruggebeld. 
Ja ik bel over je bloeduitslagen... Nou daar ging mijn hart. Maar het bleek mee te vallen, mijn b12 was te laag dus ik moet contact opnemen met de huisarts voor injecties. Maar wat er in die paar seconden door je hoofd kan gaan
Wel snel trouwens als de uitslagen nu al binnen zijn

Terug
Bovenaan