Uitgerekend in januari

Bedankt voor je reactie. Nog nooit van die verzekering gehoord. Ik zie net dat het een regionale verzekeraar van Leiden is. Dat is voor mij geen optie. Fijn dat je goed verzekerd bent!

Het is even stil geweest hier! Maar vorige week hebben wij onze eerste termijn dcho gehad! Alles was goed, kleine was lekker aan het bewegen en was super gegroeid. Heb bijna een week kado gekregen? ben nu 13+3 en op 11-1-2019 uitgerekend! 
Vandaag bloed wezen prikken voor de nipt en gelijk voor de zwangerschap. Ff 7 buisjes inleveren pff, voelde ik wel even. De 20 weken echo is ook vastgezet vandaag en volgende week de intake. Ook hebben we tussen de intake en 20 weken echo een pretecho staan voor het geslacht. (Kan niet wachten..?)
Ook vorige week bekend grmaakt dat we een kindje verwachten. De reacties waren erg leuk! :D

Hi! 
Ook hier gister bloed geprikt en smiddags een telefoontje dat mijn suiker iets te hoog was.. lekker stom.. optimel gedronken een uur van tevoren. Strenge verloskundige wil toch dat t opnieuw gedaan wordt gezien mijn vorige zwangerschap ;) 
Verder helaas erge last van hoofdpijn duizelig en soms benauwdheid. Zo anders als bij mijn eerste zwangerschap! Werkgever is gelukkig meegaand.. en mijn medewerkers ;) fijn! Reageerde ook zo leuk! 
Gekozen om niet deel te nemen aan de nipt. 
En die verzekering.. ik ben al jaren bij dsw. Aanvullend verzekerd. Maar misschien dat ik ook overstap naar zorg en zekerheid.. ik vind t ook een hele wirwar hoor. 

Hoi allemaal. 
Wij zijn ook zwanger van ons eerste kindje! ❤. We hebben een eerste echo gehad op 25 juni en toen was ik 9 weken en 4 dagen! Vandaag dus 11 weken en 5 dagen  Uitgerekend op 24 januari. Ouders weten het al en ik ga het vandaag mijn collega's vertellen. 
Zo spannend en leuk!
Ik voel me redelijk.. veel last van mn botsten en tepels, met vlagen wat misselijk maar gelukkig nog niet overgegeven! Wel gerommel en kleine steekjes in mn buik maar dat is wat ik lees wel normaal. Overigens zie je nog heel weinig van een buikje. 
Morgen hebben we weer een echo.  Ik ben zo benieuwd weer! 
Door de hormonen wisseld mn stemming wel. Ben goed in mezelf gek maken, gelukkig weet mn man daar mee om te gaan.
We gaan ook de NIPT test doen, wat voor ervaringen hebben jullie daarmee? Ik vind het wel heel spannend...

De lijst hier onder is van alle meiden die hebben laten weten dat ze de termijnecho hebben gehad en hierbij ook de uitgerekende datum hebben verteld. Mis je jezelf nog laat dat dan even weten. Misschien leuk om de lijst nu aan te vullen met alle datums voor de 20 weken echo? Laat iedereen deze uberhaubt maken?
LibbyLove 7 Januari
Abena H 2de 7 Januari
MxP 7 Januari
BlauweVlinder 9 Januari
Mots 1ste 9 Janurai
BrittB 9 Januari
Gebruiker10077600 10 Januari
KirstenTT 11 Januari
Sassooo 13 Januari
NiRoFlo 2de 13 Januari
Papaatje 1ste 14 Januari
KakiWink 1ste 15 Januari
Rozenblaadje 16 Januari
Firsttimemomtebe 1ste 16 Januari
xMILA 16 Januari
MCCK 16 Januari
Superjuffie 17 Januari
Lotjeoudersvannu 17 Januari
Gebruiker10081700 2de 18 Januari
Poortje 19 Januari
Wereldwondertje 2de 20 Janurai
Natassiee 20 januari
20Januari2019 21 Januari
melissa-manoes 2de 24 Januari
Gebruiker10083534 1ste 24 Januari
Tinatjuh 2de 25 Januari
Joycejehaas 2de 25 Januari

@Firsttimemomtebe met striae is het meestal zo dat je ze niet krijgt of wel, daar werkt niet echt een creme tegen.
@Rozenblaadje als je al een buikje begint te krijgen komt dit door hormonen en darmen die opspelen. Vanaf 13 weken gaat je buik echt groeien, omdat de baby gaat groeien. Ik zou me niet zo druk maken om die chocolade.
@Naatjuh gecondoleerd met je vader. Fijn dat je afspraak bij de gyn zo goed mee gevallen is! 
@melissa-manoes hoe oud is je zoontje als ik vragen mag?
Heeft iedereen eigenlijk al een zwangerschapsverklaring aangevraagd, de zwangerschap doorgegeven aan de zorgverzekering en kraamzorg geregeld? Wat betreft zorgverzekering en de vraag die hier over voorbij kwam, ik zit zelf bij de CZ en heb mijn basisverzekering tijdens mijn zwangerschap van ons dochtertje aangevuld met een gezinsverzekering waarbij ik ook nooit een rekening voorbij heb zien komen. Hebben sommige van jullie trouwens ook al nagedacht over een eventuele cursus of zwemmen? Bij ons dochtertje ben ik gaan zwemmen vanaf 16 weken en ik zou nu heel graag yoga gaan doen zodat ik even een moment heb voor mezelf en de zwangerschap, maar nu ik er al een rond heb lopen merk ik sowieso dat ik weinig tijd heb voor mijn zwangerschap en mijn partner is ook nog eens heel veel weg voor zijn werk waardoor ik niet zou weten hoe ik dit op zou moeten lossen, ben blij als ik op de bank kan liggen! Wat betreft kleding heb ik het nog niet nodig, maar denk toch wel dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. Gister de eerste controle gehad waar ons dochtertje bij was, ze vond het leuk, maar of het nou echt tot haar door dringt... Over vier weken de volgende controle, hopelijk kan mijn partner dan ook voor de eerste keer mee!

NiRoFlo mijn zoon is 7 jaar.ik doe vrij zwaar werk en mijn lichaam laat me op het moment een beetje in de steek wat raden jullie me aan om te doen? 

@melissa-manoes dit kun je het beste met je werkgever bespreken. Wellicht kun je tijdelijk aangepast werk doen of je werktijden aanpassen oid...
@NiRoFlo mijn termijnecho staat gepland op 13 september.

Terug
Bovenaan