Uitgerekend in januari

Net terug van controle, hartje geluisterd.... ? zooooo mooi!!
20 weken echo moet plaatsen vinden bij de gynaecoloog ivm zo genoemde softmaskers die ik heb,, moeilijk woord voor bv een been / arm lengte verschil. Ik mis namelijk zelf een teen en heb twee aan elkaar en lengte verschil in het been.. de gynaecloog neemt dan extra veel tijd voor de 20 weken echo... spannend.. moet nog een afspraak maken, zal morgen bellen..
en moet wat rustiger aan doen, werk 36 uur en op mijn vragen dan ben ik er moe.
en zwangerschap broeken aanschaffen,,, de broek die ik aan mocht echt niet meer...oeps?

Vragen is vrije dagen te enthousiast hihi!!
leuk om al jullie verhalen te lezen. Kijk elke keer weer uit naar leuke berichtjes. En vind het fijn we elkaar steun kunnen geven,, ook bij moeilijke momenten. 

Hoi allemaal
Hier ook een tijdje stil geweest. 1e echo gehad en uitgerekend op 5 januari!! 
13 augustus de volgende echo. (19 weken)
Zo, wou ik even kwijt :) 

Hoi,
Ik zie mezelf niet meer op de lijst op 3 januari. Ik heb aanstaande vrijdag echo voor geslacht. Ben al aan het aftellen. 10 augustus heb ik 20 weken echo. 
Zit nu bijna op 15 weken en je merkt inderdaad echt dat de klachten stuk minder worden. Ben alleen nog erg moe en buik blijft pijnlijk. Waarschijnlijk combi tussen bandenpijn en darmen. 
Je ziet bij mij nu echt dat ik zwanger ben. Stiekem wel leuk, al zit er ook al 4 kg aan. Echt veel al. 
Groetjes!

@niroflo: ik hoef mijn zwangerschap niet te melden bij mijn zorgverzekeraar staat op hun site. Ik zit bij zilveren kruis. 
Heb me net gisteren opgegeven voor zwangerschapsyoga. Heb dat vanaf 9 okt tm 18 dec 1x in de week. 

Oh vergeet de helft. Ik heb al een zwangerschapsverklaring. Kreeg ik op aanvraag binnen paar minuten mee bij verloskundige. 
Heb ook al kraamzorg aangevraagd. Schijnt voor de 16e week handig zijn te doen en daar zit ik ondertussen al bijna. 

Niroflo, op 27 aug hebben wij de 20 weken echo.
Ik heb mijn zorgverzekering al gebeld om door te geven dat ik zwanger ben. Ik had een jongen aan de lijn en die heeft het genoteerd en dat was het.. verder geen idee.. ben 4sterren aanvullend verzekerd bij ONVZ vanwege mijn ziekte. Verder mogen wij nu voor kraamzorg gaan kijken en dat idd regelen. De verklaring heb ik nog niet, deze ga ik volgende week aanvragen bij de intake.
Kwa een zwangerschapscursus heb ik me nog niet zo mee bezig gehouden ben al zo druk dus hoeft nu ook niet zo, hihi. 
Kwa kleding heb ik al een aantal dingen in de sale gevonden bij de H&M en Bonprix heeft ook een hoop voor niet te veel. Kijk ook eens op facebookgroepen of marktplaats. Er staat een hoop te koop. 

Terug
Bovenaan