Uitgerekend in januari

Leuk om ook jullie verhalen te lezen!
Ik heb mij wel al georiënteerd op kraamzorg en zwangerschapsgym maar moet mij nog aanmelden. Voelt raar want nu de kwaaltjes zo goed als weg zijn en ik nog geen buikje heb voel ik mij eigenlijk helemaal niet zo zwanger. Herkent iemand dit?
Volgende week ga ik wel bij opvangen kijken en ik heb ook al een babykamer in huis dus dat dan weer wel. 
20 weken echo staat nog niet gepland. Eerst de 23e een geslachtsbepalende echo waar ik erg naar uit kijk. Al zullen wij zelf de 28e pas weten wat het wordt. Ik vind beide even leuk maar ben zo benieuwd !
Groetjes, M

Weer een berichtje van mij!
uitslag van bloed en nipt binnen. Alles is goed! Wat een opluchting! 
Gelijk aan iedereen bekent gemaakt dat we in verwachting zijn ?

Ik wilde zeggen; goedemorgen! Maar laat dat ‘goede’ maar weg.... wat een ellende.
Dag 3 met ontzettend erge hoofdpijn en of dat nog niet genoeg was ben ik sinds gisteravond vreselijk aan t overgeven. Ik ging er mee naar bed, werd er snachts wakker van en sta spugend op (vanaf 0500)
Ik voel me zoooo ellendig ?
Heeft er iemand tips tegen de hoofdpijn? (Ben allergisch voor paracetamol)
Voelde me al een week of 2/3 echt goed, nergens last van alleen best moe. 

Liefs, I ?

Hee ik heb al even niet gereageerd maar lees wel trouw mee. Het gaat hier eigenlijk goed maar ben sinds zondag weer ontzettend moe. De hele dag door. Dus werken, eten en slapen.. Veel meer is het nu niet haha. Maarja, tis voor een goed doel. Heb de kraamzorg geregeld, en op werk geïnformeerd naar ouderschapsverlof. De oppas is geregeld, erg blij met de oma's die willen oppassen? Voor de 20 weken echo word ik gebeld maar heb weinig geduld dus ga morgen maar eens even er achteraan bellen haha. Heb zelf ook niet veel verstand van verzekeringen. Ben wel aanvullend verzekerd.. ben ook aan het bedenken wat ik wil gaan doen. Cursus, yoga etc etc. In het ziekenhuis hebben ze iets van zwangerfit met beweging en info gecombineerd. Maar vind zwemmen ook altijd fijn dus als ik wat meer energie heb wil ik dat ook weer oppakken. Heb het idee dat er al iets zichtbaar wordt maar heb van mezelf als wel een buik(je) dus vind nu ook lastig zeggen eigenlijk..
Hoop dat het goed gaat met iedereen. Wat leuk om te lezen dat er zoveel zijn uitgerekend op mijn verjaardag, 16 januari. Ben zelf de 15e maar kan maar zo een cadeautje worden op mijn  verjaardag??

Hoi!
Voor wat betreft verzekeringen. Mijn verzekeraar (anderzorg) heeft geen aanvullende verzekering zeiden ze omdat er al heel veel in de basis zit. Nu kan ik vanaf januari wel over gaan stappen maar goed, ik ben uitgerekend 9 januari. Wie zegt dat hij of zij niet in december komt? Ik maak me dus (nog) niet zo druk om die verzekering. 
Kraamzorg heb ik al aangevraagd dat moest ik van mn vk na de termijnecho doen. Zit bij KraamZus. Die verklaring kreeg ik gelijk na mijn termijnecho en heb ik ook al ingeleverd bij mijn werkgever. 
Oppas moet ik nog wel regelen. Omas even lief aan kijken denk ik. Komt vast goed. 
Ik heb de laatste dagen de hele tijd steekjes in mijn buik. Vaak als ik ga zitten of bij andere bewegingen. Herkennen mensen dit? Wat is het? En ik ben tegenwoordig bekaf als ik de trap op moet. Zelfs hartkloppingen af en toe. 
Mijn buikje begint te groeien, yeeh! In mijn werkkleren zie je er niks van, dit hoor ik dan ook heel vaak. Word ik chagrijnig van haha. 

Terug
Bovenaan