Uitgerekend in januari

Hola!
Hier gisteren 2e termijnecho in t AMC gehad. Chocomel groeit goed. Was gisteren al 10.8cm! En we hebben het hartje gehoord ?.We kunnen het dagelijks terugluisteren, want we hebben t opgenomen. Zo mooi! De termijn is hetzelfde gebleven. 12+3 gisteren. 20 januari uitgerekend.
Morgen naar de gyn in het streekziekenhuis. Ben benieuwd...
Slaap lekker allemaal!
Liefs, Maaike 

Hoi,
@Mots: die steken heb ik ook steeds. Vooral als ik opsta. Dat is bandenpijn. 
Vanmorgen heb ik echo gehad. Alles helemaal in orde en we verwachten een meisje ??. 
Verder voel ik me steeds beter, eindelijk wat genieten van de zwangerschap. 

Groetjes

Heey meiden,

Mag ik ook gezellig met jullie meeschrijven?
Ik ben op 13 januari uitgerekend van mijn eerste kindje.
De termijnecho was gelukkig goed, dus nu aftellen naar de geslachtsbepaling.
De nipt is inmiddels geprikt, dus hopelijk ook daar eind volgende week de uitslag van, spannend!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

Vandaag terug geweest naar de gyn voor mijn bloeddruk. Mijn gemiddelde bloeddruk was gewoon 113/76 :D
Maandag poging 2 voor een termijn echo. Ik ben echt heel benieuwd of het dit keer lukt.
Ik heb me trouwens opgegeven voor zwangerschaps zwemmen

Hoi Allemaal,
ik ga de groep verlaten maar dit keer voor een hele leuke reden. Onze 12 weken echo van 5 juli bleek een 16 weken echo te zijn, haha! Ik ben dus al een maand langer zwanger, van een MEISJE?. Veel succes allemaal, ik verhuis naar de december groep.
liefs Anne

Hi meiden!
Mijn naam is Siena en in verwachting van ons eerste kindje. Uitgerekend de 9e van Januari, dus vandaag 14 weken & 2 dagen zwanger. We weten het geslacht al, we krijgen een meisje ?
Heb tot nu toe nog geen kwaaltjes gehad behalve erg moe en constipatie maar doe het lekker rustig aan.
Op onze laatste scan zijn we erachter gekomen dat ik een laag liggende placenta heb en als dat zo blijft ik waarschijnlijk een keizersnede krijg, waar ik erg van geschrokken ben want ik wil natuurlijk een normale bevalling maar goed, dokter zei dat ik me geen zorgen hoef te maken nog omdat het nog makkelijk kan veranderen. 
Ik woon in Zuid Afrika, ben 7 jaar geleden hier naar toe verhuist, dus ben erg blij dat ik dit forum heb gevonden zodat ik lekker met Nederlandse meiden kan praten over het zwanger zijn.
Veel liefs Siena 

Terug
Bovenaan