Uitgerekend in maart 2018

Ik ben ook bijna helemaal gestopt met het nuttigen van cafeine, al voordat ik deze keer zwanger werd om de kans te verhogen, schijnt ook slecht te zijn voor de vruchtbaarheid. Maximaal 1 glas cola of zonder cafeine, maar dan maakt het me niet zoveel uit. Gelukkig nooit aan koffie begonnen xD

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal.

Er is mij vroeger verteld toen ik 17 was dat ik geen kinderen kon krijgen. In middels ben ik 25 jaar.
 Nu sport ik 5 keer in de week en merkte dat ik aankwam in plaats afviel. Twee weken geleden ben ik ongesteld geworden. Mijn buik was zo erg opgezet en de dagen na mijn ongesteldheid ook.
Iets in mij vertelde me dat ik een test moest halen. Daar ging ik dan naar de Kruidvat om een zwangerschapstest te halen. In de sportschool de zwangerschapstest gedaan van Kruidvat eigen merk en die was dus positief. Ik geloofde het niet en ben weer naar de Kruidvat gegaan om clear blue te halen. Onder tussen mijn vriendin in paniek gebeld of ze naar mijn huis kon komen.

Samen hebben we de test gedaan en ook die was weer positief. Ik was in shock en er kon helemaal niks uitkomen geen emotie. Maar dat kan toch helemaal niet en vooral ik ben alleen heb geen vriend.
Mijn wereld zakte even onder mij vandaan en het eerste wat ik dacht was het moet weg.

De volgende dag de dokter gebeld dat ik een abortus wil. Daarna ben ik gaan werken en toen kwam alles eruit. Daar zat ik dan als een klein meisje te huilen en besefte ik even wat er gebeurd was.

Nu ben ik een week verder veel nagedacht en besef ik dat ik eigenlijk trots mag zijn dat ik toch zwanger ben geworden. Het was allemaal heel dubbel voor mij die week. Tuurlijk is het niet het perfecte plaatje want ik zal alleen staande moeder worden.( Maar hey... Ik kan dit!!)
 De man waarmee ik naar bed ben geweest wilt niks met mij te maken hebben. Hij wilt dat ik het kind weg laat halen.

Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger.
19 juli mijn intake gesprek met de verloskundige.
26 juli de eerste echo en dan hoop ik zo dat ik goed nieuws krijg!

Weet eigenlijk niet waarom ik dit deel maar het voelt best goed!

Wat een wonder is het dan dat je zwanger bent !
Ik snap je gevoel, zeker omdat je alleen staand bent. Soms heeft het even de tijd nodig om te landen.
Ik ben zelf 23 en ongepland zwanger. Kindje is meer dan welkom alleen vind mijn vriend het nog niet alles en weet hij ook nog niet of hij er aan toe. Die gedachten gingen toen ook wel even door mij heen of het niet beter was dat er geen kindje zou komen.
Ik weet zeker dat als je het wilt het helemaal goed gaat komen en zal je een hele goede moeder zijn!

Gefeliciteerd Larissaselina, wauw wat een verhaal het raakt me diep (zullen de hormonen wel zijn) ik begrijp dat het allemaal erg dubbel is. Maar je kan het! Je hebt de goede keuze gemaakt meid!
Alice succes morgen!
Dames mag ik eens vragen, hoe gaan jullie de zwangerschap aankondigen? Al over nagedacht? Iemand leuke ideeen?

Hoi hoi, wat veel mensen al!
Ik sluit me ook aan, zaterdag 1e positieve test. Doordat we eerder een ivf behandeling begaf hebben, mogen we 20 juli (nog 7 dagen....) naar onze fertiliteitsarts!
Super spannend allemaal. Hopelijk zit alles op de juiste plek en ziet het er goed uit!

Goede morgen allemaal
Maandag heb ik een test gedaan en ben nu 4 weken zwanger wel spannend allemaal zeg! Ik had een app geïnstalleerd om je vruchtbare periode uit te rekenen en het klopte soms wel maar ook vaak niet door de onregelmatige ongesteldheid. Opgegeven moment keek ik niet meer naar die app dacht klopt toch niks van.Op gegeven moment dacht ik pff wat ben ik toch steeds moe ook als ik vroeg naar bed ga en hele gevoelige borsten dat duurde ook wat langer en voor de grap een test gedaan ik dacht het zal wel niet. En yes het was raak ! Super blij nu natuurlijk maar ook een beetje zenuwachtig gevoel hebben jullie dat ook ? En ik heb 7 augustus een intake staan bij de verloskundige doen ze dan ook altijd meteen een echo ? Voor mij is alles de 1 e x en ik ben 19 maart uitgerekend iedereen iig van harte gefeliciteerd !

Terug
Bovenaan