Uitgerekend in maart 2018

Hoiiii!!!

Ik ben nu 5+1 opweg! Maandag avond onze eerste echo om te kijken hoe het ervoor staat dit omdat ik 2x miskraam heb gehad en nu erg bang ben. Wil wel iedere dag een test doen. Af en toe een vlaag van misselijkheid en hele zere borsten en steekjes in m'n buik wat uitstraalt soms naar m'n liezen. Herkenbaar ??
Groetjes onzekere Ellis

H'elena wij hebben het onze ouders verteld dmv een fotolijstje met huisje + boompje = baby. Met het uitpakken hebben we ze stiekem gefilmd en de filmpjes hebben we de broer en zussen laten zien onder t mom van wij hebben een leuke grap uitgehaald. Tevens hun ook weer gefilmd, dat filmen is een aanrader wat grappig om het terug te zien.

Larissaselena wat een verhaal inderdaad, je zult vast goed geschrokken zijn.. maar je moet na je eigen lichaam luisteren. Dan wil die man t baby'tje maar niet als t voor jiu goed voelt. Ga ervoor!! Je kunt het zeker.

Ellis s dit is zeker herkenbaar bij mij, ik ben sinds gisteren ook met vlagen goed misselijk, soms een krampend gevoel (beetje menstruatiepijn) en de borsten pff.. gevoelig! Ook ben ik vrij moe en slaap ik onrustig. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan met de echo. Spannend!!

Goedemorgen!

Ik meld mij ook! Ik ben 26 jaar, gelukkig getrouwd en net een nieuw huis gekocht met manlief, alles valt dus op zijn plek! Ben nu 6+6 dus nog net in maart uitgerekend! Begin april gestopt met de pil en 3e ronde raak!
Heb al zo'n 3 weken last van verschrikkelijke buikkrampen, lig soms krom van de pijn, maar heb de VK al geraadpleegd en die zegt dat dat door de groei van de baarmoeder komt. Hopelijk gaat het snel over! Sinds een paar dagen ook erg misselijk, maar zie dit maar als een goed teken! Vind het verder allemaal erg spannend ?!

Groetjes, Mariette

Hoi Shanna,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb 1 augustus de intake bij de verloskundige. Ben dan 8+3. Ze doen bij mijn praktijk wel een vroege echo, maar alleen als je dat zelf wilt. De echo is niet verplicht. Ze kunnen dan zien of het op de juiste plek zit en of het hartje klopt. De uitgerekende datum bepalen ze pas met de termijnecho rond de 12 weken. Heb je je al aangemeld bij een praktijk? Want dan kun je het daar natuurlijk even navragen.

Hoi Ellis, gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier ook gevoelige borsten en af en toe een steekje in m'n onderbuik. Ik ben best bang dat het mis gaat, maar volgens mij hoort het er ook een beetje bij. Je organen gaan nu al wat verschuiven om ruimte te maken voor je baarmoeder (die is ook al aan het groeien). Als je echt ongerust bent kun je altijd eerder je verloskundige bellen (als je al ergens aangemeld bent). Succes en ik hoor graag hoe het verder met je gaat!

Hoi Mariëtte,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Grappig, ik ben ook in aprilgestopt met anticonceptie en bij ons was het ook de 3e poging raak. Vervelend van de misselijkheid, ik heb er sinds gisteren een beetje last van.
Heb je al een afspraak bij de verloskundige voor de intake en eventueel echo?

Mamaleanne bedankt voor je reactie ik heb 8 augustus een afspraak staan bij de verloskundige dan ben ik 8 weken ! ze zei voor een intake gesprek en dat ze tond 11/12 weken een echo gaan doen maar ga het zeker even na vragen iig heel erg bedankt ! En jij ook van harte gefeliciteerd !

Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden!
Ik heb er ook al uitgebreid over nagedacht hoe ik het wil vertellen. Voor de opa's en oma's koop ik het grote opa en oma voorleesboek met daar een kaartje met gedichtje in. Voor m'n broers weet ik het nog niet zo goed. Maar ik wacht nog wel tot na de eerste echo.

Ik wil voor m'n vriend een boek kopen zodat hij zich ook een beetje kan verdiepen, hebben jullie nog tips? Ik dacht eerst die van kluun, maar is die niet een beetje te grof..?

Super leuk idee suusblue ik ga het vertellen via een kussen met een tekst over opa en oma er op en kijken of ze de hint door hebben je hebt ook van die leuke kussens met oma's plekkie en opa's plekkie maar kan je bijna nergens meer kopen dus nu word het een kussen met een leuke tekst er op over opa en oma

Terug
Bovenaan