Uitgerekend in maart 2018

Bedankt ☺️ ik mag 1 augustus voor een intake komen en de echo datum moet ik nog horen.. Wachten duurt lang inderdaad. Ik ben ook wel aardig bang dat het mis gaat, maar probeer me daar toch zo min mogelijk mee bezig te houden..
Inderdaad zo gezond mogelijk leven maar!

Ik vind het wel lastig met etentjes dat je nog niks mag zeggen en het "gebruikelijke" niet mag eten. Heb morgen een etentje en me al verdiept in de menu kaart haha.

Op zich mag je toch best nog veel eten, Suusblue? Maar ik weet niet wat je gebruikelijk eet, haha. Ik kijk altijd even op de website van het voedingscentrum als ik het niet zeker weet qua voedingsmiddelen. Wel goed dat je je even verdiept hebt in de menu kaart en anders even een belletje doen naar het restaurant als je het niet zeker weet?

Haha ja je mag ook wel genoeg hoor. Het is meer dat bij vlees en vis ik denk dat je er wel bij moet zeggen dat het goed doorbakken moet zijn.
Ik bestelde vaak carpacio of gerookte zalm die slaan we voorlopig maar even over!
En inderdaad ik bel wel even van te voren het restaurant, als ik tijdens het bestellen zeg dat het wel goed doorbakken moet zijn valt het te veel op denk ik..

Hi EmsieB, dank voor je bericht :) Ik moet idd al best vroeg, vind ik zelf ook, maar de twee weken daarna ben ik op vakantie, dus liever daarvoor dan daarna. Maar idd als er dan niks te zien is, zit ik dáár weer mee op vakantie. Ach, de ene dag ben ik er veel mee bezig, de andere dag gaat het wachten veel sneller. Ik vind het wel leuk om met 'lotgenoten' te kletsen. Zoiets doe ik nooit :)
Geniet ervan allemaal!

Wat leuk weer al die berichtjes.. en zo herkenbaar.. ik slaap dus ook mega slecht steeds onrustig en moeilijk in slaap kunnen komen. Overdag kapot, van t slechte slapen en de kwaal vermoeidheid. Sinds vanochtefd was ik ineens ook gigantisch misselijk (gelukkig niet overgegeven)
Wij gaan morgen 6week precies om de echo. Vind t reuze spannend, het is ons 1e kindje. Ik heb een medisch verleden vandaar de vroege echo. Ik ben zo nieuwschierig maar ook erg bang, straks is t niet goed of is er iets mis. Hebben jullie dat ook?

Ja ik heb dat ook! Vorige keer had ik de hele tijd een slecht gevoel ik wilde de afspraken niet bij de verloskundige en niet vertellen aan familie. Ergens had ik al het gevoel dat het helemaal niet goed zat en dat klopte inderdaad.

Deze keer heb ik dag gevoel niet maar nu is er nog wel de angst dat het weer niet goed kan zijn. En slaap slecht en zenuwen. Dus herken het wel.

Ik drink 1 kopje gewone koffie en verder de café die van douwe egberts smaakt erg lekker! En ik ben ook een echte koffie liefhebber!

Terug
Bovenaan