Uitgerekend in maart 2018

@mamaleanne

Jij ook gefeliciteerd! Wat leuk! Ja ik heb 31 juli afspraak bij VK en heb zelf 27 juli een pretecho aangevraagd omdat mijn vader dan een weekend in Nederland is en vond het toch wel bijzonder om hem een echo foto te kunnen geven. Ben op dat moment bijna 9 weken.

En jij?

Shanna, dat is ook zeker een leuk idee zeg!
Je hebt op YouTube ook een ontzettend leuk filmpje van een Amerikaans stel dat hun ouders filmt terwijl ze een baby schoentje geblinddoekt moeten strikken. Ook een heel leuk idee!

Mariette, dat is natuurlijk het allermooiste als je een echo foto kan laten zien! Spannend hoor! En 27 juli os het al best snel ?

@Mariette, ik heb 1 augustus de intake met echo. Dan ben ik 8+3. Super spannend, nog 2,5 week. Kan bijna niet wachten.

Wij weten nog niet hoe we het gaan vertellen. Ik vind het leuk om mijn zoontje een shirt aan te doen waarop staat dat hij grote broer wordt. Maar weet niet of we dat bij iedereen zo gaan doen. Ben op Pinterest ook een beetje aan het zoeken voor een leuk idee om het op instagram bekend te maken.

Ik had al een paar dagen pijn in mijn zij. Ik dacht eerst nou zal wel niets zijn. Dus even genegeerd. Maar voelde me toch wat ongerust dus gisteren naar de dokter geweest. Nou blijkt vandaag dat ik blaasontsteking heb.

De dokter wilde antibiotica voorschrijven. Ik vroeg of het niet anders te behandelen was. Toen zei ze dat je ook gewoon veel water kon drinken en cranberrysap. Dus daarvoor gekozen.

Ik vind het maar gek dat ze zo snel antibiotica voorschrijven. Ik hoef die rommel echt niet. Maar baal er wel van ☹️

Wat vervelend boomerang, raar inderdaad dat ze geluk anti-biotica willen geven lijkt me toch het beste van niet als je zwanger bent.. Hopelijk ben je er snel vanaf!

Wat leuk Alice!! Fijn dat het er allemaal goed uit zag!

@Boomerang, vervelend zeg. En ook raar dat ze gelijk antibiotica voorschrijven. Had je gezegd dat je zwanger bent?

@Alice, fijn dat het er goed uit ziet. Wanneer mag je weer?

Terug
Bovenaan