Uitgerekend in maart 2018

Ja ik had natuurlijk gemeld dat ik zwanger ben. Maar er zijn wel antibiotica die je gewoon mag als je zwanger bent. Maar doe het zelf gewoon liever niet. Ik ben een beetje tegen antibioticagebruik. Tenzij het echt heel nodig is natuurlijk. Dus ik kijk of het zo op deze manier over gaat.

Gefeliciteerd met de goede echo hoor!

Super leuk idee, Suusblue! Ik heb voor mijn man 'commando papa' gekocht, echt super leuk geschreven, maar echt voor het verzorgen/opvoeden ?

Fijn Alice Ee dat het er tot nu toe goed uit zag! ?

Ik zit me de hele dag al een beetje druk te maken waarschijnlijk om niks hoor.. 
Maar had de afgelopen twee weken constant zeurderig gevoel in mijn buik en nu al 2 dagen niet.. Maak me gelijk zorgen of het niet mis gaat.. 
Hebben jullie dat ook wel eens? 

We maken ons denk ik allemaal zorgen tot je bevestiging krijgt van een echo dat alles goed zit. Ik heb dat ook. Ik voel me vandaag een beetje ziekig maar dat zal eerder met de blaasontsteking te maken hebben. Maar je maakt je toch meteen zorgen dat herken ik wel.
Zoek een beetje afleiding en ga niet googelen! En ook niet de hele dag fora lezen dan ben je er veel te veel mee bezig. Ga lekker wat leuks doen als je kan. Dat is de enige goede raad die ik heb. ?

Bedankt Boomerang, dat helpt in ieder geval al! Ik ga straks lekker uit eten dus m'n hoofd even ergens anders bij. ?

Gefeliciteerd allemaal!
Wij weten sinds 28 Juni dat we zwanger zijn van de eerste, en volgens de berekeningen uitgerekend op 7 maart. Spannend allemaal. 24 juli intake bij de verloskundige + echo. Al vanaf het begin pijnlijke borsten en vermoeid. Sinds deze week ook behoorlijk misselijk + overgeven. Vandaag zelfs thuisgebleven van het werk, ik voelde me te beroerd, dus even voor mezelf gekozen.
Nog voor de echo heb ik een vrijgezellenfeest van een vriendin, hebben jullie handige smoesjes die ik kan gebruiken om geen alcohol te drinken? Ik dacht zelf aan een antibiotica kuur vanwege blaasontsteking maar ik denk dat ik met deze smoes bij één van m'n beste vriendinnen door de mand ga vallen. Het liefst vertel ik het mijn vriendinnen pas na de echo.
Succes iedereen met al onze onzekerheden ;)

Gefeliciteerd voor alle dames die er net als ik achter zijn gekomen dat ze zwanger zijn!! Op 05-07-2017 en 06-07-2017 een positieve test gehad! Het is zo prachtig. We zijn er zo klaar voor. Wij zijn op 07-07-2017 getrouwd. Nu ben ik 5 weken en 6 dagen zwanger. Uitgerekend op 09-03-2018 :) Ik ben benieuwd naar alle verhalen, en ik ben blij dat ik het hier alvast kan delen, want tot de echo van 03-08-2017 hou ik het nog even voor me.....
Voor idereen: Toi toi toi
Spreek jullie snel

Gefeliciteerd iedereen! 
En fijn dat de eerste echo goed was! 
Ik blijf het ook spannend vinden! Kan niet wachten op de echo! Verwacht dat ik er dan wel wat meer vertrouwen in krijg en wat rustiger onder wordt... 
Qua symptomen valt het bij mij wel mee gelukkig. Soms wat kramp in mijn buik, gevoelige borsten.  En deze week heel moe en onrustig slapen...
Ik vind het ook lastig om niets te zeggen... Vanavond nog bij een goede vriendin gegeten, dan voelt het zo gek om niet te zeggen wat mij nu het meeste bezig houdt... nog even geduld. 
En tja. ..smoesjes... antibiotica is een optie... de bob zijn? Of moe/niet fit/hoofdpijn? 

Terug
Bovenaan