Uitgerekend in maart 2018

Hoihoi

Ik heb zondag een test gedaan en positief. Om er zeker van te zijn afgelopen woensdag weer getest en gelukkig weerbpositief. Ik heb in maart helaas een miskraam gehad. 

1 augustus hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige. Dan ben ik 7+1.

Hopen dat nu wel alles goed gaat!

Zijn jullie ook allemaal zo zenuwachtig of lig het aan mij wil wel ontspannen en van dat gevoel af maar lukt gewoon niet mischien omdat het de 1 e x is of omdat ik het gewoon graag aan onze ouders wil gaan vertellen geen idee 

Voor ons is het ook de eerste, spannend is het zeker. Gelukkig maak ik mezelf niet zo druk. We zijn beide gezond en doen er alles aan om dat te blijven. Een beetje vertrouwen in jezelf dames, dan maak je minder stres hormonen aan ;)
Verder qua verschijnselen; zere borsten, misselijkheid en gisteren een boosheid die ik nu overdreven vind.... hopelijk krijg ik niet te veel van die dagen!Nu maar weer werken.
Fijne dag allemaal

Hoi Barbara,
spannend! Gefeliciteerd! Ik had vlak voor mijn nod bruin verlies, duurde 2 dgn maar was maar heel weinig, alleen bij het vegen zeg maar en de ene keer wel en de andere keer niet. Ik dacht de eerste dag dat ik dan ongesteld zou gaan worden maar dat is gelukkig niet gebeurd! Ik denk dat het een innestelingsbloeding is geweest. Dat kan bij jou natuurlijk ook zo maar zo zijn. Dit was onze laatste iui poging en dus zijn we hier om heel veel redenen heel erg blij mee! 
Succes allemaal! En inderdaad, vertrouwen in je eigen lijf is nu wel belangrijk! 

Gefeliciteerd! 
Die spanning hoort er allemaal bij. We hopen toch allemaal maar dat het goed komt! 
Ik had gister een etentje en kreeg wel wat blikken waarom ik geen gerookte zalm e.d wilde.. Maar heb me eronderuit weten te praten! 
Kan niet wachten tot ik het eindelijk mag gaan vertellen! 

Ik voel me vandaag gelukkig iets beter. Ik had gisteren mega hoofdpijn en vandaag pijn aan de zijkant van mijn borsten maar verder gaat het wel. Ik kan ook niet wachten tot het zo ver is dat we het kunnen gaan vertellen

Hey boomerang, fijn dat je je vandaag wat beter voelt. Ik had gister ook ontzettend hoofdpijn heb toen uiteindelijk toch maar een paracetamol genomen. 
Ik vroeg me af of iemand van jullie zo'n 9 maanden dagboek heeft gekocht. Lijkt me wel erg leuk om dit later terug te lezen. 

Ja ik, van oei ik groei. Is erg leuk! Ik was alleen vorige zwangerschap al begonnen met schrijven dis daar plak ik dan maar iets overheen ofzo. Want veel dingen kloppen nog wel maar sommige zijn van vorige keer.

Terug
Bovenaan