Uitgerekend in maart 2018

Ik heb zie van Pauline Out bij de vorige keer gehad, tm week 9 ingevuld, maar wil wel een nieuwe bij deze zwangershap omdat deze heel anders is en natuurlijk ander kindje. Toch wacht ik nog even met een nieuwe kopen tot ik meer zekerheid heb ☺️
Voel me best wel ziek momenteel, hele dag misselijk en vanmorgen voor het eerst gespuugd (sorry...). Gisteren even uit eten geweest (pannenkoeken) met m'n man, toen ik de helft had opgegeten en ik geen zin meer had keek hij me met scheve ogen aan. Toen ik zei dat ik ook geen toetje meer hoefde verklaarde hij me ziek xD. Ik moet en zal altijd toetjes eten in een restaurant...
Slecht slapen doe ik ook al dagen, word er gek van! Naja poosje volhouden, wordt vast ooit beter ?

Hallo allemaal,,
Mijn naam is loes en heb woensdag en vandaag positief getest en ben dus in verwachting van mijn 2de kindje.

Spannend allemaal weer!
Leuk om alles mee te lezen en dat we allemaal rond zelfde periode zitten.
Ik ga maandag de verloskundige bellen

Hoi dames,
Voor mij een rare week. Vandaag durf ik weer postief te denken. Ik heb inderdaad maandagavond een bloeding gehad. Vandaag voor het eerst rustig. Heb het aan twee mensen verteld. Die al moeder zijn ook daar waren er bloedingen. En hebben gezonde kindjes. Dus dat geeft mij hoop. Verloskundige is ook zeer begrip vol. We gaan er voor en hopen op een mooie postieve echo op 31 juli. ? sorry wilde jullie ongerust maken.

Hoi allemaal, gefeliciteerd met de zwangerschappen. 
Wij hebben afgelopen zondag de test gedaan en zijn als alles goed gaat rond de 13e maart uitgerekend. 
Boomerang wij hebben in April ook een miskraam gehad dus ik leef ook in een spannende tijd. 
Vandaag 5weken en 3 dagen. Donderdag de 20e hebben wij de 1e echo spannend. Vorige keer ging het vlak voor de 1e echo mis. Dit maakt mij erg onzeker, maar probeer nu positief te blijven. 
Ik ben nu ook meer misselijk en heb extreem veel last van moeheid en mijn borsten en erg moe. 
Fijn weekend allemaal. Groetjes, Gwen 

Gefeliciteerd gwendolina en marie! 
We zijn ondertussen met heel wat vrouwen die in maart zijn uitgerekend leuk! 
Ik vroeg mij af of er hier nog meer aanstaande moeders zijn die ook hardlopen net als ik? 

Hardlopen is niet mijn ding helaas Suus. Heb het vaker geprobeerd maar mijn lijf is er niet geschikt voor. Krijg meteen overal pijn in mijn gewrichten:)

Goedemiddag ladys,

Ik doe wel aan spinning twee keer per week. Ook een conditie sport. Als ik straks mijn gesprek bij de VK heb gehad op 03-08-2017 ga ik even horen of ik me eigenlijk wel moet aanpassen. Luisteren naar je lichaam is erg belangrijk. Maar fit de bevalling in gaan lijkt me sowieso geen slecht idee. Een sportief lichaam schijnt sneller te herstellen.

We trainen altijd met een hartslagmeter. Normaal mag die oplopen tot max. 180 slagen per minuut, die heb ik voor mezelf ingesteld op 170 max. slagen per minuut. Op die manier hoop ik het goed te doen, iemand ervaring met hartslagen en aanpassen van sport tijdens een zwangerschap? Het wordt onze eerste dus ik weet eigenlijk niet precies hoe het allemaal moet/hoort.

Zijn jullie eigenlijk al aan het bedenken hoe jullie de zwangerschap gaan aankondigen? Wij zijn er nog niet helemaal over uit... spannend allemaal!

Hallo allemaal,
Ikzelf doe normaal gesproken 3x per week krachttraining. Tegenwoordig heb ik na mijn werk de kracht niet meer om te sporten, dus ik heb het even omlaag geschroefd naar 1x per week en verlaag ik de intensiteit. Na de vakantie ben ik van plan om 1x in de week te gaan zwemmen.
Voor de aankondiging hebben we het volgende bedacht: We zijn druk bezig met verhuizen en brengen af en toe wat dozen met spullen naar mijn schoonouders omdat die spullen anders eerst in de weg staan. Nieuwsgierig als ze zijn gaan ze gelijk in de dozen kijken wat er in zit. We stoppen binnenkort wat rompertjes, sokjes etc in de dozen en één rompertje met de aankondiging.
Voor mijn familie moeten we nog wat bedenken en ik wilde voor mijn broers/zussen/vriendinnen een kraskaart kopen met de aankondiging. Over een week naar de VK en het weekend daarna willen we het bekendmaken. Benieuwd naar de reacties!

Terug
Bovenaan