Uitgerekend in maart 2018

@Mamma Muts, gefeliciteerd! Spannend hoor! Heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt? 
Ook leuk dat je het nu al met iemand anders dan je partner kunt delen

Nou gebeld voor de eerste echo.. 19 augustus pas... Snap ook wel dat je dan natuurlijk de meeste kans heb om wat te kunnen zien.. Maar dat duurt nog heel lang! 
1 augustus wel een intake bij de verloskundige. 

@suusblue, jeetje dat duurt nog lang ik heb de 24ste al de eerste echo bij net iets langer dan 6 weken. Ik zit gewoon standaard bij een verloskundige en er is geen medische reden voor. Zij doen altijd de echo bij 6 weken, 9 weken en 12 weken. Dus ik mag precies over een week. Vind het vreemd dat daar zoveel verschil in zit eigenlijk.
Ik ben vanmorgen weer bij de huisarts geweest. Helaas was de blaasontsteking niet over. Nu dus toch een kuur voor een week. Hopen dat het daarna over is. 

En natuurlijk iedereen ook van harte :)
heb vanochtend de huisarts gebeld, want dat moest volgens de zwangerschapstestbijlage XD ook afspraak bij vk gemaakt, 1aug intake en de 24e pas mn eerste echo.., duurt nog zoooooooo lang :p nu hoorde ik van de assistente van huisarts dat ze ook met 8 weken al echo aanbieden, zo maar over terug bellen, zo nieuwsgierig ;)

ook komt vrijdag een mevrouw langs van moeders voor moeders :)

Gek dat er zoveel verschil tussen zit bij de verloskundige inderdaad... 

Vanochtend is er iemand van Moeders voor Moeders langs geweest. Dat maakt het toch ook weer wat echter. En kreeg nog een cadeautje voor de baby. Werd er na die tijd haast emotioneel van... 

@sas kuik, ik denk dat t ook gedeeltelijk een 'verkoopdingetje' is... hier in t kleine stadje hebben we er twee, dus voor de kleinste gekozen. Wat persoonlijker en niet elke afspraak een ander gezicht.
hoorde net dat de huisarts die de echo's doet bij week 8, in de mijn week 8 net op vakantie gaat..., heeeeel jammer. Had wel een vroege echo erg leuk gevonden :)
mjah, maakt de 10 weken echo wel weer een stuk bijzonderder 

Ja vreemd dat er zo'n verschil tussen zit hé.. 
Ik vraag het 1 augustus wel even na bij de vk. Zij hebben ook geen echo apparatuur geloof ik want dat moet ik weer in het echo centrum laten doen.. 
Ik zou er liever eentje tussendoor hebben om toch te weten of alles wel goed zit. 
@boomerang wat vervelend dat je blaasontsteking nog niet over is en je toch aan de kuur moet.. Cranberry capsules schijnen ook te helpen bij blaasontsteking maar meer preventief denk ik.. Nou hopelijk ben je nu snel klachtenvrij! 

Hai dames!
Allemaal ontzettend van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Ook ik was vannochtend de gelukkige op de wc met een test! Ik ben vandaag rond 5 weken en 1 dag. Dus rond 23 maart 2018. 
Allemaal ontzettend cool zeg! 
Ik stond vanmorgen wel te trillen en heen en weer te lopen ik wist me geen houding weer te geven. Echt spannend maar ook heel cool! 
Liefss

Terug
Bovenaan