Uitgerekend in maart 2018

Thnx :)
denk dat het inderdaad zo onzeker blijft tot ik de kleine echt kan voelen zeg maar ;)
sinds vanmiddag aan de stevige sport bh, maar voelt toch raar als je die constante reminder niet heb :p
iedereen een rustige nacht toegewenst!!

De eerste vrijdag van juli (goed begin van het weekend)
Heb ik een test gedaan, en die was hartstikke duidelijk positief!
Dit is voor ons ons 1e kindje, en een beetje teruggekeken,
Zouden we de eerste week van maart de kleine mogen verwelkomen.
27 juli hebben wij de eerste echo en Intake dus dan horen we alles.

Hoi allemaal, 
Alle eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
We hebben gisteren een test gedaan positief. Ik was al 9 dagen overtijd. Ik dacht dat het te maken had met vakantie stress. 
Voor ons is het totaal onverwacht, maar wel welkom. We hebben al 2 kinderen van bijna 16 en 13 jaar. 
We beginnen dus weer helemaal opnieuw. 

Leuk allemaal om dit te lezen. 

Wanneer gaan jullie het beteken aan familie en hoe?
Ik zit er met over in om het kon collega's te vertellen...die zie Ik namelijk weekje dag. Ik ben bang dat ik snel misselijk word. Dan kan ik er niet meer onder uit.  Ik werk als kapster en het is altijd mega druk. Ik was van plan om het 7 aug. Te vertellen dan hebben we ook de eerste echo 
Na de echo denk ik dat we mijn ouders vertellen en schoonouders.  Maar dan zien we ongeveer op 7/8 weken. 

Hallo,
ik wacht tot dat we de eerste echo hebben gehad, ik zou dan 7+4 zijn. Dan wil ik het wel beetje bij beetje gaan vertellen. De manier weten we nog niet aan gezien wij er niet zeker van zijn of beide ouders blij zullen reageren.
iemand tips ? 

Gefeliciteerd nieuwelingen ?
Mijn plan was ook om het na de eerste echo te gaan vertellen. Maar toch besloten het wat eerder te doen, omdat we die pas 19 augustus hebben.  Begin augustus ga ik een weekend kamperen met m'n schoonouders en schoonzus dus dacht een mooi moment! En mijn moeder doe ik het een paar dagen daarvoor. 
Ik ga een leuk gedichtje schrijven op een kaart en die doe ik in het grote opa en oma voorleesboek. Dan lijkt me de hint wel duidelijk! En voor m'n schoonzus een fles alcoholvrije champagne met een slabbetje erom met de tekst de liefste tante. Ik heb er nu al zin in!! 

@gebruiker wat lijkt me dat vervelend als één van de ouders niet blij gaat reageren weet je dat zeker? Ik hoop voor jullie dat ze alsnog blij en verrast zullen zijn! 

Ik heb het tegen mijn beste vriendinnen verteld.. Zij wisten ook al dat ik overtijd was. 
Gewoon doen wat jullie gevoel zegt! 
Mijn vader was ook niet heel enthousiast bij het horen gisteren. Hij vind het zonde dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen. 
Maar wacht maar als hij het vast heeft. 
Suus wat een leuk plan! 

Ik heb het tegen mijn beste vriendinnen verteld.. Zij wisten ook al dat ik overtijd was. 
Gewoon doen wat jullie gevoel zegt! 
Mijn vader was ook niet heel enthousiast bij het horen gisteren. Hij vind het zonde dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen. 
Maar wacht maar als hij het vast heeft. 
Suus wat een leuk plan! 

Terug
Bovenaan