Uitgerekend in maart 2018

Hallo dames! 

Iedereen van harte gefeliciteerd!!

Ikzelf ben er gisteren achtergekomen dat ik zwanger ben. Vandaag de verloskundige gebeld en die zegt dat ik 5week en 3 dagen ben. Eerste afspraak
Staat op 7aug. Ook omdat wij niet eerder kunnen. Super spannend dus.. termijn echo hebben we 28 aug.
Hoe voelen jullie je?
Groetjes Lianne 

Gefeliciteerd nieuwe meiden! Leuk dat de groep steeds groter wordt! 
Ik alleen hele zere borsten en slecht slapen waardoor ik overdag moe ben. Geen misselijkheid heb ik wel twee weken terug erg gehad. Maar het kan allemaal zo weer anders zijn ? ach die dingen horen erbij! 
Ik ben vandaag 6 weken. 

Ik ben ook alleen maar ontzettend moe en val soms ook gewoon echt in slaap en snachts slaap ik dan ook wel maar iets minder zeg maar ik heb ontzettend last van me hoofd en heel opgeblazen en uitgeputte en volle gevoel ik heb afgelopen week alwel veel overgegeven en ontzettend beroerd! 
Hebben jullie al andere klachten dames wat jullie snel opmerken en is gekomen? Of gekke eercravings al? ?
Liefss

Gefeliciteerd voor de nieuwe gelukkigen onder ons! 
& thanks Fos, goede link :). Alles wat ik lees klopt met wat ik nu ook voel, goed naar je lichaam luisteren is dus de sleutel. Ik voel me gelukkig nog erg fit. Kak wel snel in savonds maar dat is ook logisch als je bedenkt wat er allemaal met je lichaam gebeurd.
Vanavond dus gewoon lekker naar de sportschool, van de week wordt het toch warm... denk dat ik de les dan even skip!
Fijne avond allemaal!

Vraagje.., wanneer gaat dat ' ongesteldsheidgevoel' over? Vind t doodeng :s ben bij elke kramp bang dat t fout gaat. Gelukkig geen bloed oid, maar toch niet helemaal gerust op :s

Hey mama muts, ik heb het ook een tijd gehad en nu al een dag of vijf niet. Maar ik was daar dan weer niet gerust op. Ik voel het nu af en toe. Dus gaat vanzelf over ? maar ieder lichaam is natuurlijk weer anders. 

Hallo alle nieuwe dames! Gefeliciteerd!
 Suus ik doe ook aan hardlopen, hoewel de eerste keer hardlopen nadat ik wist dat ik zwanger ben een heel stuk minder prettig verliep! Nu gaat het alweer zoals vanouds ik denk dat mijn lijf moest wennen!
nog anderhalve week voordat wij de eerste echo krijgen, ik ben dan 7 +1 echo krijgen! Deze week komt wel de mevrouw van moeders voor moeders langs, leuk!

Nieuwkomers gefeliciteerd....  ik ben ontzettend moe en zere borsten. Afgelopen nacht had ik links in mijn buik een soort van steek en vanochtend wat oud bloed en vanmiddag nogmaals. Geen last van mijn buik. Vorige keer in april is het uiteindelijk op een miskraam geëindigd ?. Gelukkig nu geen buikpijn. Gebeld met VK ik moet me geen zorgen maken en donderdag 6wkn en 2 dgn echo. Mocht ik wel pijn krijgen of uiteindelijk meer bloeden dan moet ik bellen. Het houdt me zo bezig. Iemand tips?! Om te vertrouwen dat het goed komt? Mijn vriend heeft het op zijn werk verteld omdat hij vrij moest voor de echo. Ik duim dat de kleine lekker blijft zitten, het is zo van harte welkom?

Terug
Bovenaan