Uitgerekend in maart 2018

Ik heb het tegen mijn beste vriendinnen verteld.. Zij wisten ook al dat ik overtijd was. 
Gewoon doen wat jullie gevoel zegt! 
Mijn vader was ook niet heel enthousiast bij het horen gisteren. Hij vind het zonde dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen. 
Maar wacht maar als hij het vast heeft. 
Suus wat een leuk plan! 

Ja dat gevoel hebben mijn vriend en ik.
mijn schoonouders vinden al dat we te snel gaan samenwonen, wij bouwen nu een huis en zal in november klaar zijn. Dus als ze dit horen zullen ze het zonde vinden en vinden dat we eerst moeten leren samen wonen voor er een baby komt. Mijn ouders zullen het ook lastig vinden en ook zeggen dat het te snel is. Ik ben dus heel benieuwd naar de reacties

Joh maak je niet druk. Ik ging na 2 weken samen wonen. Een half jaar later raakte ik zwanger. Nu 16 jaar verder, en verwachten ons derde kind. 
Jullie zijn aan jullie toekomst aan het bouwen. Het belangrijkste is, dat jullie beiden uit liefde voor dit gaan allemaal. 
Ik denk niet dat jullie ouders zullen zeggen we hoeven niks met het kind te maken hebben. Laat de tijd het leren. En probeer lekker te genieten! Stress is ook niet goed. En uiteindelijk moeten jullie het toch saampjes doen. 

Joh maak je niet druk. Ik ging na 2 weken samen wonen. Een half jaar later raakte ik zwanger. Nu 16 jaar verder, en verwachten ons derde kind. 
Jullie zijn aan jullie toekomst aan het bouwen. Het belangrijkste is, dat jullie beiden uit liefde voor dit gaan allemaal. 
Ik denk niet dat jullie ouders zullen zeggen we hoeven niks met het kind te maken hebben. Laat de tijd het leren. En probeer lekker te genieten! Stress is ook niet goed. En uiteindelijk moeten jullie het toch saampjes doen. 

Ik zit te twijfelen over het moment van bekendmaken. Vorige keer dacht ik dat ik 10 weken was en wilden het bijna gaan vertellen toen bleek het 3,5 week eerder al mis gegaan te zijn.
Nu heb ik daardoor wat minder vertrouwen in alles. Ik ben nog in de modus eerst zien en dan geloven. De ene dag voel ik ook meer dat ik zwanger ben dan de andere. Momenteel alleen wat lichte krampjes en pijnlijke borsten. Als ik dan even niks voel denk Ik meteen zie je wel het zit niet goed. En ben ook super humeurig daardoor. Gewoon door die onzekerheid.

Vervelend die onzekerheid.... vinden ze het wel leuk of niet? Het belangrijkste is dat je er zelf en vooral jullie samen er wel bij mee zijn. Wij gaan het bekend maken na de eerste echo dus we hebben een druk weekend voor de boeg 5 & 6 augustus! Heel benieuwd naar de reacties... ach nog even dromen en verder fantaseren. Voor je het weet is het al zo ver. Dan zijn we er vast wel uit hoe we het gaan vertellen... :)

Oh wat rot boomerang dat je er zo onzeker over bent.. Ik kan het me ook wel goed voorstellen. Maar probeer er toch ook een beetje van te genieten. Dit geeft anders ook stress denk ik.. 
Wanneer heb je je echo? Ik hoop dat het allemaal goed gaat en we in maart allemaal een gezonde baby in onze armen mogen houden! 

Terug
Bovenaan