Uitgerekend in maart 2018

haai mommys and mommys to be,
heel leuk dit forum wij verwachten ons kindje rond 5maart en morgen hebben we een intake bij de verloskundigen ik lees dat meerdere last hebben van vermoeiheid maar ughh wat ben ik al 2 weken misselijk als ik al moet gaan bedenken wat we morgen als avond eten zullen eten draaid me maag al om  nog meer mamaa's last van ?

gr Chantal

@ baby van der Lee; wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd!
@pm; ik verschuil mij nu ook nog even achter mijn naam hoor, omgeving is nog niet op de hoogte. Wij gaan het over 2 weken vertellen aan familie. 

De echoscopiste zei wel van. Ik meet 5+3 dus dan Kun je nog geen hartactie zien. En ze zei ik denk niet dat het bijvoorbeeld een week geleden al gestopt is met groeien want dan zie je dat de baarmoeder door groeit en het vruchtzakje en de baarmoeder niet meer in verhouding zijn. En dat zie ik nu niet. De verhoudingen kloppen en het kan nog alle kanten op.

Baby van der Lee: wat verdrietig! Sterkte!
Ik ben benieuwd naar alle echo-verhalen alvast...zelf nog 13 dagen geduld hebben. Vandaag 7 weken volgens eigen berekening.

Hey meiden,
Net de eerste echo gehad en hij deed t! Uiteraard een traantje gelaten, want zover zijn we nog nooit in onze zwangerschappen gekomen. Termijn staat nu op 7w3d, precies zoals ik zelf uitgerekend had. Over 3 weken de volgende echo en dan hopen dat het nog steeds goed gaat, fingers crossed!

@emsie wat fijn voor jullie! Kan me voorstellen dat je dan een traantje moet laten! Geniet er lekker van! En hopelijk over drie weken ook nog steeds alles goed!

Terug
Bovenaan